Av-palstan suuri Halloween-juhla. Minkälaisessa asussa saavut paikalle?
Tervetuloa! Astukaa peremmälle! Asu on vapaa. :)
🎃
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Raikkaiksi voileiviksi
Varo ettet joudu syödyksi! Tunkkainen voileipäkakku olisi turvallisempi asu, sitä kukaan ei halua.
Pukeudun itsekseni, mutta varasin hopeakettukarkkeja ja vanukkaita keppostelijoille.
Vegaanien kauhuksi naamioidun brasiliailaiseksi häränpihviksi.
Toivoin jouluavusta XXXXXL-koon talvitakkia, varmaan siihen sitten.
Tamponiasuun johon laitan vähän punaista väriä ja suihkautan vähän surströmmin lientä pukuun.
Great Pumpkin
"Trick or Treat, smell my feet,
Give me something good to eat,
If you don't I don't care,
I'll pull down your underwear"
Vierailija kirjoitti:
Vegaanien kauhuksi naamioidun brasiliailaiseksi häränpihviksi.
kannattaa mieluummin syödä suomalaista nautaa, kun mistä sen tietää mitä lääke ja steroidijäämiä noissa on.
Kaljaa kittaavaksi sohvaperunaksi.
Näkymättömänä miehenä.
Terveisin Naispelko26
Mun asu, tätä olen valmistellut aamusta asti: Mustat löpsähtäneet pitkikset, siis aidot kalsarit, ei mitkään leggingsit. Trikoopaita, jossa tahra, joka on peitetty vähän nuhjuisella semmoisella naistenulkoiluvaatepunaisen värisellä fleecetakilla. Asun kruunaa polvimittaiset... villasukat! Pesua odottava tukka on ponnarilla ja meikkamattomat silmät peittää rillit.
Pukeudun seksikkääksi iHtleriksi.
Saavun bileisiin säteilevänä tähtenä.
Trolli-peikkona pilaan tunnelman ja tapetit.
Hähä! :D
Minä puen kirpputorilta muutamalla eurolla ostamani kotelomekon, koska asusteita vaihtamalla se käy juhlaan kuin juhlaan. Minulla on vara ostaa muutaman euron monikäyttömekko kaappiin juhlia varten eikä tarvitse juhlaan lähteä reisitaskushortseissa ja kulahtaneessa trikootopissa.
Kurpitsankuoribikineissä.