Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitkä asiat tappavat omalta osaltasi aloitekykysi ja halun panostaa naiseen parisuhteessa?

Vierailija
31.10.2019 |

Enkä nyt tarkoita vain seksiä, vaan parisuhdetta ihan yleisesti.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa tai on vaan vaikea.

Oikuttelee, suuttuu tyhjästä, onhan näitä. Juuri lopetin suhteen tällaisen kanssa.

Sama täällä. Tuttu lista, mutta mun lähdön kruunas, kun olin osannu imuroida väärin. Se oli viimeinen niitti ja tack och adjö.

Jaa,siis miten voi imuroida väärin?

Väärin tehty=tekee eri tavalla kuin nainen tekisi. Koskee imurointia, pesukoneiden käyttöä jne, jne.

Vierailija
22/29 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on munat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikuttelee, suuttuu tyhjästä, onhan näitä. Juuri lopetin suhteen tällaisen kanssa.

En ole vaikeasti tavoiteltava enkä vaikea. Jos jotain joskus haluan osaan itse pyytää. Osaan olla kiukuttelematta ja kertoa mikä mättää. En oleta että mies lukee ajatuksiani.

Silti mäkin olen nähtävästi ihminen, johon ei haluta panostaa parisuhteessa. Kun olen helppo niin ajan kanssa aletaan olettaa että olen helppo tyttöystävä. Ei päivittäisiä hellyydenosoituksia, tehdään jotain yhdessä vain kun minä pyydän, ei hemmotella, ei kysytä kuulumisia, ei jutella. Joudun itse kaiken "aloittamaan".

Kun olen pahalla tuulella tai surullinen (en kiukuttele, totean että paha olla ja miksi ja mahdollisesti mikä voisi auttaa) tai pyydän jotain tekemään, joka toinen kerta mies ottaa sen valittamisena ja suuttuu.

Täytyisi alkaa vaatimaan mieheltä paljon ja kiukuttelemaan kun ei lue ajatuksia, että saisi vähän suhteellisuudentajua.

Muuten hyvä suhde mutta kyllä nämä ovat saaneet miettimään eroa monen monta kertaa. En jaksa olla helppo tyttöystävä, jonka kanssa suhde toimii laittamatta tikkua ristiin.

Sellainen pikku prinsessa siellä sitten. 

Puhut vain itsestäsi, et sanallakaan siitä mitä sinä teet parisuhteen eteen. Tyypillinen nainen

Typerä kommentti. Alkuperäinen kommentti liittyi siihen että miehet eivät halua panostaa naiseen, koska naiset ovat vaikeita. Totesin että omalla kohdallani asia ei todellakaan ole näin vaan päinvastoin.

En tiedä miten tekemiseni parisuhteessa liittyy ketjuun, mutta eiköhän se kerro jotain että hän on kanssani parisuhteessa. Panostan paljon enemmän kuin hän. Hieron, pussaan, teen ruokaa, leivon hänelle, suunnittelen yhteistä tekemistä ja lomia, annan omaa aikaa, kysyn päivästä, annan omaa aikaa, muistan häntä erilaisilla tavoilla.

Joka päivä teen jotain hänelle ja hänen vuokseen.

Niin varmaan teet, niin varmaan.

Totuus on että näpräät kännykkää sohvalla ja katsot temppareita.

Netissä on niin helppoa esittää mitä tahansa

Kai sitä voi vauvapalstalla päivystää kun mies ottaa tuossa omaa aikaa koneella :D

Vierailija
24/29 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Tuttu lista, mutta mun lähdön kruunas, kun olin osannu imuroida väärin. Se oli viimeinen niitti ja tack och adjö.

Jaa,siis miten voi imuroida väärin?

Sitä varmaan pitää kysyä siltä naiselta eikä mieheltä.

Vierailija
25/29 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITKÄ MIEHET?!

Vierailija
26/29 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap määritellä, mitä tarkoitat aloitekyvyllä ja halulla panostaa parisuhteeseen?

Vierailija
27/29 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on munat.

Bamssebummbumm

Vierailija
28/29 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aloitekyvyttömyys, odottelu että mies tekee aloitteet

- kiukuttelu, riitely. Mielestäni ajatus huutoriitelystä-sovintoseksistä on täyttä p.skaa. En kaipaa sellaista

- nalkuttaminen, valittaminen ("no kyllä sitten voidaan pitää hauskaa kun meillä on sitä ja tätä...")

- ei seksiä pitkään aikaan

- ylipainon kertyminen

Vierailija
29/29 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innottomuus ja flegmaattisuus. Olisin kaivannut heittäytymistä, hullua rakkautta. Tuntemusta siitä, että hän haluaa juuri minut.

M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä