Mitä/millaisia vaatteita tai vaateyhdistelmiä ette voi sietää? luetellaan!
Minä en jostain syystä koskaan ole tykännyt shaalikauluksellisista neuleista (tuli mieleen kun äsken tuli taas Nicotinell mainos jossa naisella ko. vaate). Ja toinen vaate tai pikemminkin kuosi on salmiakkikuvio jossain neuleessa/paidassa.
Mitkä on teidän inhokkeja pukeutumiseen liittyen?
Kommentit (398)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen pukeutuneena johonkin lapsellisiin vaatteisiin kuten kuoman kenkiin mitä päiväkotilaiset käyttää, myös trikoopipot ja pinkit ulkoiluvaateet näyttävät hirveiltä aikuisella naisella
Oletko kokeillut Kuomia? Ne ovat parhaat, lämpimät ja liukkaalla kelillä luistamattomat, kevyet. Näin reumamummona ostan vain Kuomia, nyt on menossa jo neljännet punaiset. Eikä mitään väliä, mitä muut ajattelevat, parhaita ostan.
Neljännet millä ajanjaksolla? Eivätkö ne kestä? Minun talvisaappaitteni pitää kestää 3 talvea. Jos tulee vikoja, käytän suutarissa. Olen suosinut nahkaisia, mutta voisin harkita muitakin, mutta kestävyydestä en haluaisi tinkiä.
Kahdenkymmenen vuoden aikana neljät Kuomat. Talvella käytössä vain ne. Noin viisi vuotta kestävät, sitten pohja hapertuu pois.
Vierailija kirjoitti:
KÄPPI!
Yhtään. Kellään.
*yrjötys*
Mikä on käppi? Kerro tietämättömälle, etten vaan laita sitä.
Kuivakka Akka kirjoitti:
Olen semmoinen pienehkö ja kuivakka nelikymppinen akka, ja käytän innoissani leopardi-kuosia, ihan siitä ilosta kun se on muka niin kamala ja tyylitön. :-D Saan siitä jotain sairasta riemua.
Vaatteet ovat vain kankaanpaloja, joilla peitetään naku vartalo. Sama se, millä rievulla kukin vartalonsa peittää. Pääasia, että on lämmin. Tuskinpa kukaan muistelee vanhana mummona ja pappana, millaisia vaatteita käytti, ehkä silloin muistelee, milloin tuli naurettua ja millaista oli läheisten ihmisten kanssa.
Silti, vaattet OVAT hauskoja! Niillä voi ilmaista mielialaa, mielipidettä, niillä voi änkyröidä vastavirtaan, ilahduttaa jne. Mitä oudommat vaatteet, sitä isompi riemu! Saisi olla värikkäämpää ja persoonallisempaakin täällä perä-Pohjolassa. Niin vähän on iloja muutenkin.
Kotikunnassani asuu rollaattorimummo, joka käyttää pehmokanalta näyttävää hattua. Viime vuonna kanahattu sai seurakseen flamingo hatun :D Mummo on aina päivän piristys, melkein jopa idolini.
Onneksi asun maalla niin saa ihan rauhassa pukeutua legginsseihin ja tunikaan. En edes omista mitään muita vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Pilkkihaalarit joiden päälle on laitettu jalkaosiin sukkahousut ja keltaiset kumisaapaskorkkarit jaloissa.
Mikähän asu tuo on? Oisko jotain kuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Angoravillapaitaa ihoa vasten
Ei saa ostaa angoraa!!!
Teen itse omat angoralangat hemmotelluista lemmikkipupuistani, sitä kehtaa käyttää.
Sukat, shortsit ja sandaalit karvattomissa miehen jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Canada Goose takki. Kertoo kaiken oleellisen kantajastaan.
Mitä se kertoo? Hanhenvihaaja?
Canada Goose käyttää mm. takkien huppuihin erittäin epäeettisellä tavalla hankittuja kidutettujen eläinten turkkeja.
Jep, ihmisten pitäis ylipäätään olla paremmin selvillä epäeettisesti tuotetuista tuotteista, mitä varsinkin muotialalla riittää.
Täällähän oli taannoin se hyvä pitkä keskustelu eettisestä pukeutumisesta Stacey Dooleyn Totuus halpamuodista dokkarin innoittamana.
Vielä nähtävillä 😊👍
Mistä tunnistaa maailman tylsimmän ja kuivimman ihmisen? Marimekko-kangaskassista, Nike-tennareista ja Kånken-repusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuivakka Akka kirjoitti:
Olen semmoinen pienehkö ja kuivakka nelikymppinen akka, ja käytän innoissani leopardi-kuosia, ihan siitä ilosta kun se on muka niin kamala ja tyylitön. :-D Saan siitä jotain sairasta riemua.
Vaatteet ovat vain kankaanpaloja, joilla peitetään naku vartalo. Sama se, millä rievulla kukin vartalonsa peittää. Pääasia, että on lämmin. Tuskinpa kukaan muistelee vanhana mummona ja pappana, millaisia vaatteita käytti, ehkä silloin muistelee, milloin tuli naurettua ja millaista oli läheisten ihmisten kanssa.
Silti, vaattet OVAT hauskoja! Niillä voi ilmaista mielialaa, mielipidettä, niillä voi änkyröidä vastavirtaan, ilahduttaa jne. Mitä oudommat vaatteet, sitä isompi riemu! Saisi olla värikkäämpää ja persoonallisempaakin täällä perä-Pohjolassa. Niin vähän on iloja muutenkin.
Kotikunnassani asuu rollaattorimummo, joka käyttää pehmokanalta näyttävää hattua. Viime vuonna kanahattu sai seurakseen flamingo hatun :D Mummo on aina päivän piristys, melkein jopa idolini.
Itse näin joskus vuosi sitten mummon, jolla oli semmonen musta pipo ”New York” -logolla, siis semmonen mitä joskus 2000-luvulla kaikki ”kovispojat” käytti! :D
Vierailija kirjoitti:
Leggingsit housuina. Niinku mitä? MIKSI?
Tarkoittaako leggingsit niitä mustia ihon myötäisiä ns pitkiä kalsareita joita käytetään talvella housujen alla lämmikkeenä vai salitrikoita?
Likaiset päälystakit. Peskää hyvät ihmiset myös niitä päälyvaatteita! Miehillä usein VALKOINEN hellyhansen takki ja aivan harmaapaskaiseksi pinttynyt.
TRUMPETTILAHKEET HOUSUISSA JA TRUMPETTIHIHAT PAIDOISSA.
Hyi s......na. Ei sovi kellekään ja saa kenet vaan näyttämään riemuidioottiurpolta.
Vierailija kirjoitti:
Sukat, shortsit ja sandaalit karvattomissa miehen jaloissa.
Ja myös karvaisissa jaloissa. Miehet älkää käyttäkö shortseja yleisillä paikoilla.
Se riippuu miten vaatetta kantaa.
Sorel kengät aikuisella! Oksennus tulee, niin hirveät kengät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ihminen pukeutuneena johonkin lapsellisiin vaatteisiin kuten kuoman kenkiin mitä päiväkotilaiset käyttää, myös trikoopipot ja pinkit ulkoiluvaateet näyttävät hirveiltä aikuisella naisella
Oletko kokeillut Kuomia? Ne ovat parhaat, lämpimät ja liukkaalla kelillä luistamattomat, kevyet. Näin reumamummona ostan vain Kuomia, nyt on menossa jo neljännet punaiset. Eikä mitään väliä, mitä muut ajattelevat, parhaita ostan.
Neljännet millä ajanjaksolla? Eivätkö ne kestä? Minun talvisaappaitteni pitää kestää 3 talvea. Jos tulee vikoja, käytän suutarissa. Olen suosinut nahkaisia, mutta voisin harkita muitakin, mutta kestävyydestä en haluaisi tinkiä.
Kahdenkymmenen vuoden aikana neljät Kuomat. Talvella käytössä vain ne. Noin viisi vuotta kestävät, sitten pohja hapertuu pois.
Minä käynkin katsomassa Kuomakenkiä jos ne on kestävät eikä ole liukkaat pohjat.
N 50v.
Moi, Errki !!
Itse taas en voi sietää kahvipaitoja.