Mitä/millaisia vaatteita tai vaateyhdistelmiä ette voi sietää? luetellaan!
Minä en jostain syystä koskaan ole tykännyt shaalikauluksellisista neuleista (tuli mieleen kun äsken tuli taas Nicotinell mainos jossa naisella ko. vaate). Ja toinen vaate tai pikemminkin kuosi on salmiakkikuvio jossain neuleessa/paidassa.
Mitkä on teidän inhokkeja pukeutumiseen liittyen?
Kommentit (398)
Vierailija kirjoitti:
Kakkamajamaaliikkestä ostettu juuttisäkin mallinen, esim violetti päällys"mekko", samasta liikkeestä ostetut tuhnunoranssit, liehuvat housuhkot, joku yhtä kamalan värinen pitkähihainen aluspaita ja haisevat pökälehiukset kääritty johonkin kirkuvanväriseen rättiin. Kaiken kruunaa lasten askarteluprojekteilta näyttävät isot puukorut. Kyllä on niin värien harmoniaa ja silmä lepää.
Kulttuuri-ihmisen univormu.
Mun all time inhokit:
Reisitaskuhousut molemmilla sukupuolilla
Maihinnousukengät molemmilla sukupuolilla
Tuulitakit ja urheiluvaatteet muuna kuin urheilun aikana
Vaelluskengät ja muut eräilyvaatteet muuna kuin vaelluksen/ eräilyn
aikana
Tässä ketjussa on kyllä niin katkeroituneita ihmisiä, että ihan pahaa tekee lukea.
Miehellä perhokalastusliivit kaupungissa, terasseilla ja illanvietoissa turn off.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on kyllä niin katkeroituneita ihmisiä, että ihan pahaa tekee lukea.
Voi, eihän tässäketjussa mitään. Tää on mielestäni hauskaa.
Nuo ketjut joissa haukutaan ketä vaan esim. Julkkuja, ne vasta oksettavia on. Niissä olisi haasteen paikka useinkin.
Tyttölapsella pinkki-punainen yhdistelmät. Jokaisella päiväkotiryhmän lapsella. Aina. Ei ole muuta.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä perhokalastusliivit kaupungissa, terasseilla ja illanvietoissa turn off.
Samaa mieltä. Perhokalastusliivit vain perhokalastukseen.
Olen itse lyhyt ja oon huonnu et caprit tai puolipitkät shortsit ei mee. Näytän niissä hobitilta
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset korkkarit muilla kuin morsiamilla.
Kaikkein pahin: valkoiset korkkarit vielä yhdistettyinä sinisiin farkkuihin.
Tää on totta. Ne tekonahkaiset valkoiset korkkarit näyttävät ihan kamalilta! Mutta on se kyllä ongelma, kun omia hääkenkiään ei oikein voi missään käyttää. Omani ovat sirot, pyöreäkärkiset, valkeat Pura Lopezit. Maksoi sikana ja siellä ne istuvat laatikossa :D ei kannata ostaa valkoisia kenkiä edes häihin!
Vierailija kirjoitti:
Hupparit. Trikoopipot. Lenkkarit, ellei ole tulossa tai menossa urheilemaan. Ylipäätään uhreiluvaatteiden käyttö normaaleina vaatteina.
No sori kun kuljen työmatkat lenkkareissa (muuten normikuteet). Kun kävelen usein osan matkoista bussia odotellessa, tai jäädessäni aiemmin kyydistä.
En ymmärrä miksi pikkutytöt pitää pukea legginseihin, ihan hirveetä että pitää puskea tollasia tiukkoja kalsereita jalkaan ja siihen lisäksi joku lyhyt paita. Ei ei ei. Koskee ihan taaperoita ja koululaisia. Jos saan tytön niin en osta leggareita ja kiellän muitakin ostamasta niitä. Jotkut narutopit on kans ihan hirveitä pikkutytöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymuoti! Ainaki naisten vaatteet on ihanku jonku 20-luvun kirjastotädin. Eikä sovi lyhyelle ihmiselle yhtään!
Tämä! Ei sovi kyllä kenellekään tuollainen hipsteri-hiirulaistyyli. Miksi kukaan haluaa pukeutua niin että näyttää mahdollisimman rumalta?
Siksi ettei miehet ahdistele? #meetoo
Vierailija kirjoitti:
Jakkupuku 😁 nilkkurit, joissa paksuja leveä korko, vihreän ja punaisen yhdistelmä, se muoti meikkityyli että varjostukset ja korostukset on yliampuva ja lisänä tyyliin oranssi ihon sävy, punainen huulipuna jos se ei sovi, liian siisti ja asiallinen pukeutuminen naisella mistä karsittu naisellisuus täysin, lyhyet ja kynityt hiukset, haalistunut punainen hiusväri, viuhka ripsienpidennykset, liian paksu ja tönkkö kerros meikkivoidetta, onhan noita mistä en pidä, naisella ne muodissa olevat isot farkut jotka isontaa takapuolen ja tekee siitä huonon mallisen ne jossa isot taskut en tiedä nimeä.. Jne.
Näyttäisivät olevan muodissa myös viidenkymmenenkahden sanan virkkeet, sekä yhdistämättömät yhdyssanat.
Vierailija kirjoitti:
Pilkkihaalarit joiden päälle on laitettu jalkaosiin sukkahousut ja keltaiset kumisaapaskorkkarit jaloissa.
Mulla on just tämä sama inhokki. Onneksi tätä harvemmin näkee.
Toppahousut on aivan kamalat. Miehillä sellaset hienot silkkihapsuhuivit. Lyhyet farkkushortsit pitäisi kieltää lailla, samoin stringibikinit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Perhokalastusliivit vain perhokalastukseen.
Veljeni ajoi kerran autolla perholiiveihin sonnustautuneen miehen ohi kaupungilla, hidasti, avasi ikunnan ja huusi miehelle: "Ei perholiiveissä kaupungille!" ja kaasutti pois.
Tosi juttu, olin itse kyydissä. Naurattaa vieläkin se tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Toppahousut on aivan kamalat. Miehillä sellaset hienot silkkihapsuhuivit. Lyhyet farkkushortsit pitäisi kieltää lailla, samoin stringibikinit.
Toppahousut kamalat? Mitä te sitten pakkasella käytätte, jos pitää ulkoilla pitempään?
Mustat tiukat tekonahkahousut vedettynä kireästi persvakoon, leopardikuvioinen tiukka ja niukka toppi, huikean stilettikorkoiset, tulenpunaiset ja teräväkärkiset korkkarit. Alla toki stringit. Todella epämukava, mutta työ vaatii tietynlaisen asun..
Valtavat, leuan, korvat ja melkein olkapäätkin peittävät tuubihuivit ovat ihan kivoja. Yhdistettyinä narutoppeihin, caprihousuihin ja sandaaleihin ne kuitenkin ovat naurettavia. Bikinit ja Uggsit ovat samaa tyyliä.
Sukkahousut joissa vielä kiila päällysvatteena, eivät ole varsinaisesti rumat mutten käyttäisi.