Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä voin tehdä. Lapset hajoittavat jokaisen puhelimen jonka saavat, ja jatkuvasti pitäisi olla ostamassa uusia.

Vierailija
31.10.2019 |

Lasten toinen vanhempi (lähivanhempi) on sitä mieltä että täytyy aina ostaa uudet puhelimet kun vanhat hajotetaan. Vuodessa menee 2-3 puhelinta per lapsi. Itse olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että jos ei osaa puhelimesta pitää huolta, niin sitten ollaan ilman puhelinta, tai korkeintaan hankintaan sellainen millä voi soittaa. Minusta on silkkaa hulluutta ostaa aina heti uusi puhelin tilalle, kun vanha hajoitetaan. Tärkeämpää olisi tässä kohtaa opettaa lapsille pitämään tavaroistaan huolta, eikä opettaa siihen, että aina tulee uusi puhelin kuin liukuhihnalta. En ole lähivanhempi, joten minun on vaikea tähän asiaan vaikuttaa. Lähivanhempi hankkii kuitenkin uudet puhelimet ja kinuaa tai kiristää minulta puolet rahoista.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tieto, että seuraava puhelin on vanhaa edullisempi ja vaatimattomampi. Jos pysyy ehjänä, voi sitä seuraava olla taas parempi, kun lapsi on osoittanut kykenevänsä puhelimesta huolehtimaan.

Lisäksi lapsen on osallistuttava kustannuksiin joko kotitöitä tekemällä ja/tai antamalla osan viikkorahoistaan puhelimen ostoon esim. 6kk ajan.

Vierailija
42/43 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lähivanhemmslla ole kotivakuutusta? Äöä osallistu kuin yhteen vuodessa. Vai myykö se ne puhelimet jotka sinä kustannat...

Lapset hajottaa tahallaan puhelimensa ja ne pitäisi korvata vakuutuksista. Järjenköyhyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö lähivanhemmslla ole kotivakuutusta? Äöä osallistu kuin yhteen vuodessa. Vai myykö se ne puhelimet jotka sinä kustannat...

Lapset hajottaa tahallaan puhelimensa ja ne pitäisi korvata vakuutuksista. Järjenköyhyyttä.

Vakuutuspetos vielä kaiken lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi