Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, voitteko tapailla jotain random naista, vaikka olisitte kiinnostuneet oikeasti ihan jostain toisesta?

Vierailija
30.10.2019 |

Tilanne on tämä: olen ihastunut töissä mieheen, joka kaikkien merkkien mukaan on ollut ihastunut myös minuun. Itse asiassa omat tunteeni heräsivät, kun mies ihan selvästi piiritti minua. Ei mitenkään julkeasti, vaan jotenkin ujosti, söpösti. Pitkiä katseita, kosketuksia puolihuolimattomasti, flirttiä, seuraan hakeutumista. Viestailemme (lähinnä työasioista) myös vapaalla ja olemme puhuneet tapaamisista myös töiden ulkopuolella.

Mitään varsinaista ja selkeää välillämme ei kuitenkaan ole tapahtunut, sillä olen varattu. Jotenkin kuitenkin kuvittelin, että tämä mies on tullut elämääni tarkoituksella, niin kohdalleen kaikki osuu. Suhde oli minun mielestäni vain ajan kysymys.

Nyt mies sitten kertoi, että onkin alkanut tapailemaan/seurustelemaan. Hä?

Olen ihan pihalla. Ilmeisesti olen tulkinnut miestä koko ajan ihan pieleen. Sillä itse en ainakaan voisi kuvitella aloittavani suhdetta, jos olisin kiinnostunut toisesta. Vai onko tämä nyt joku laastari, kun meidän suhteemme on varmasti hänen mielessään mahdoton? Täyttääkö hän nyt tässä vain jotain seksikiintiötä, jos kerran sopiva nainen on tullut kohdalle, vaikka haluaisikin yhä edetä kanssani?

Mitä nyt pitäisi tehdä, jatkaa samaa flirttiä vai antaa olla? Ainakin mies on ollut minua kohtaan aivan yhtä ihana ja huomaavainen, jopa rohkeammin flirtti, vaikka nyt siis ilmeisesti onkin varattu.

Miehet, voitteko tapailla jotain random naista, vaikka olisitte kiinnostuneet oikeasti ihan jostain toisesta?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat toisen miehen sänkyysi kotiin? Siinä voitte sitten kolmistaan peuhata?

No en halua. Olen aidosti ihastunut tähän mieheen.

Arvasin kyllä, että saan myös kommentteja tähän tyyliin. Oma tilanteeni on kuitenkin oleellinen miehen käytöstä arvioitaessa, siksi oli pakko kertoa, että olen varattu ainakin "paperilla". Parisuhteeni tilasta taas en ala avautumaan enempää.

Kysymys kuuluu edelleen, että voiko mies seukkailla ihan ajankulumielessä jonkun yhdentekevän kanssa, vaikka oikeasti olisi ihastunut toiseen?

Ap

No teoriassa kyllä voi, mutta toisaalta, sinä taidat olla sitä ajankulua, koska mies kertoo sinulle seurustelevansa? Jos se miehen nainen olisi yhdentekevä, ei hän tietenkään kertoisi sinulle koko ihmisestä vaan jatkaisi flirttiä. Pointti ei siis ole tässä se, etteikö mies voisi seurustella aikansa kuluksi, vaan se, että hän otti asian esille sinun kanssasi. Ei halunnut, että käsität hänet väärin.

Mullekin on tehty noin. Olen kuvitellut, että mies on kiinnostunut musta ja on viestitelty paljon. Lähettänyt randomkuvia jne. Sitten on alkanut puhua kiinnostuneensa eräästä naisesta ja itselle tullut nolo olo. MINÄ olen siis ollut ajanvietettä. :D Olen kuitenkin ollut sinkku silloin, ja jättänyt myös miehen rauhaan kun ilmaisi kiinnostuneensa toisesta. 

Kiitos tästä. Voin kuvitella nolostumisesi.

Mies kertoi uudesta naisestaan, kun satuin kysymään vähän sinne päin. Keskustelu oli mennyt siihen kommenttiin asti molemminpuolisesti kevyesti flirttaillen. Olin tipahtaa tuolilta, sillä ennemminkin olin odottanut miehen tunnustavan tunteensa mua kohtaan, se olisi ollut paremmin linjassa kaiken muun kommunikaation kanssa.

Taidan nyt vetäytyä nuolemaan haavojani. Mies kyllä hakeutuu luokseni, jos on sittenkin kiinnostunut.

Ap

Jos mies haluaisi edetä kanssasi hän olisi viimeiseen asti pantannut tietoa tapailukumppanistaan. Hän olisi tunnustanut tunteensa sinulle. Se, että hän mainitsi seurustelevansa kertoo kyllä, että tämä nainen on hänelle tärkeä. Hän siis ilmaisi, että voitte jatkaa flirttiänne, mutta hän haluaa puoleltaan tuoda tietoosi, että hänen elämässään on joku, jota hän ei halua menettää. Raja menee siis siinä. Sinulla taitaa olla erilainen tilanne, olisit ilmeisesti valmis pettämään omaa puolisoasi jos suhde tämän miehen kanssa etenisi. Sanoisin, että tällä miehellä on korkeampi moraali kuin sinulla.

Vierailija
22/73 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos on ihastunut/rakastunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu uskooko hän teistä voivan tulla jotain. Kauanko pitää haikailla jonkun perään, joka ei vastaa toiveisiisi? Oli eron jälkeen tunteita yhtä ihmistä kohtaa, joka ilmoitti kyllä ettei ole valmis suhteeseen. Kumpikin tapailut vaihtelevasti muita ja hänellä ollut pidempiaikaiset tapailusuhteet. Kumpaakin näistä pettänytkin kanssani. Lopulta pakko tunnustaa itselle tosiasiat ja puhaltaa peli poikki. En kestä henkistä vuoristorataa, että voimme viettää ihanan parisuhdepäivän ja sen jälkeen hän vetää taas jarrut päälle, että nyt menee liian seurusteluksi. Kun emme ole samassa työpaikassa, niin helpompi olla erillään.

Vierailija
24/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ymmärtää että miehen kiinnostus on aina ensin seksuaalista ja seksiä voi harrastaa monen kanssa. En ainakaan itse rakastu kehenkään ensin vaan aina ensin seksuaalinen himo ja kun opitaan paremmin tuntemaan voin rakastua. Varmasti tämä mies on ollut sinusta kiinnostunut mutta olit varattu ja etsi muita naisia ja löysi jonkun seksuaalisesti kiinnostavan ja siitä saattaa sitten tulla suhde tai ei tule. M43

Hyi h...vetti. Meitä on moneen junaan, joten älä yleistä.

M48

Vierailija
26/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vain jatkaa matkaa eteenpäin, unohda se ja elä ukkosi kanssa tai eroa, ihan sama.

Vierailija
27/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies luulee että olette lupaavasta alusta huolimatta ajautuneet olemaan hyviä työkavereita, on hän mahdollisesti todennut tosiasiat ja päättänyt mennä elämässään eteenpäin. Jos viestimisenne (kosketukset, viestittely, jne) on pysynyt pitkään samanlaisena eskaloitumatta mihinkään läheisempään kanssakäymiseen, on parisuhdetta haluavan sinkun ollut tehtävä päätös. Sitä onko hänellä vielä tunteita ei saa muuten selville kuin kysymällä ja silloinkin voi vastaus olla väärä, jos hän kokee esim. velvollisuudentuntoa tyttöystäväänsä kohtaan ja ei ole varma tunteistaan. Jos uskot, että kyseessä on elämäsi rakkaus, kissa pöydälle tai toisen ääripään vaihtoehtona mahdollisesti vuosikymmeniä kestävä epävarmuus asiasta.

Tunteita tai vähintään niiden muistijälkiä voi olla useampaa ihmistä kohtaan. Joillakin ne kestää pitempään joillakin vähemmän aikaa.

Esimerkki omasta elämästäni: Kauan sitten tyttöystäväni päätti suhteemme. Vanha suola janotti puolin ja toisin sekä opin hyvin äkkiä ettei laastari ole minua varten. Seuraavana kesänä kauas vienyt kesätyö ja siellä koettu ihastus ajoi hänen kirjeessä tekemän vihjauksen ohi (puhelinsoitto olisi muuttanut asian). En pitänyt yhteyttä, ihastus toiseen haihtui ja kadutti käsittämättömän paljon, kun hän päätyi yhteen toisen kanssa. Päädyin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle ja tapasin tulevan vaimoni. Sitten yksissä kaverin juhlissa myös hän oli juuri luokkakaverini kanssa kihlautuneena paikalla ja tuli juttelemaan. En tiedä tulkitsinko väärin, mutta hän kysyi miten menee sellaisella äänellä ja katseella, jotka vaikuttivat siltä että tunteita vielä on. Siihen päälle vielä taustalta kihlattunsa katse, joka vaikutti vähintäänkin huolestuneelta, sekä exän tunnistaneen tyttöystäväni varautunut ja väkinäinen sisältä kiehuva käytös. Kuviot ovat mutkikkaita enkä usko, että saan koskaan tietää mitä olisi voinut tapahtua, enkä tiedä haluanko. Ehkä olisin saanut hänet takaisin, ehkä en, enkä tiedä olisinko halunnutkaan ja asia on vaivannut joskus jopa unissakin vielä 15 vuotta tapahtuman jälkeen vaikka mielestäni rakastin vaimoani.  Ehkä tuosta hyvin nuorena kokemastani johtuen en ole koskaan lähtenyt hetken ihastuksien kelkkaan vaikka tilaisuuksia olisi ollut paljon.

Carpe diem!

Vierailija
28/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä naisena kovin suuria odotuksia lataisi varattuun mieheen vaikka vähän ihastunut olisinkin. Katselisin kyllä ympärilleni josko joku vapaa ja minua kiinnostava tyyppi osuisi kohdille. Ja jos osuisi, pyrkisin tietenkin syventämään suhdetta häneen enkä siihen varattuun. En minä ehdoin tahdoin halua itseäni rikkoa kuitenkaan haikailemalla jonkun sellaisen perään, jota tuskin tulen saamaan. Eiköhän tämä ole miehillä sama juttu.

Vierailija
29/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorempana ihastunut 20 vuotta vanhempaan mieheen, jonka en tiennyt olevan varattu. Olen yhä kiitollinen miehen viisaudesta, hän antoi pehmeästi pakit. Aistin hänen olevan kiinnostunut, mutta hän näki, ettei minun tunteeni olleet kuin voimakasta ihastusta, joka sammuu nopeasti. Ettei minusta olisi hänelle arjen jakajaksi vaan etsin vain säpinää arkeen flirtin muodossa ja ehkä itsetuntoboostia. Luulin nuoruuden vimmoissani, että tunteeni ovat metkitysellisemmät. Hän myös osoitti kunnioittavansa ja rakastavansa vaimoaan.

Vanhempana ja viisaampana arvosta tuota miestä suuresti, koska heitä on harvassa, miehissä ja naisissa. Ihmisiä, joissa on selkärankaa ja kunnioitusta muita kohtaan. Suurin osa lähtisi nuoren tytön kelkkaan sen enempää miettimättä. Tai sen ikäisensä työkaverin, viis omista tai muiden suhteista.

Minusta se Ap, että varattuna ja tietoisena siitä, että tämä mies on varattu, yhä mietit onko miehellä tunteita sinua kohtaan kertoo sinusta vain sen, että olet epäkypsä ja -empaattinen ja sinulla on vielä kasvamista aikuisuuteen. Kertoo myös millainen kumppani olisit tälle ihastuksen kohteellesi jos päätyisitte yhteen ja 20 vuoden jälkeen teidän suhteenne näivettyisi. Alkaisit etsiä uutta flirttikumppania, uutta ihastusta, uutta tunneryöppyä.

Vierailija
30/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömiä vastauksia saat.

Ehkä hän piti viestejänne ystävyytenä tai ajattelu, ettei mikään etene.

Vierailija
31/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeutat ihastuksen tunteesi sokeuttamana tekemään mitä tahansa. Aivan kuin se, että olet ihastunut, sallisi sinun tehdä mitä vaan, vaatia kaikkea sinulle ja muiden tulisi käyttäytyä sen mukaan.

Mitä sitten että olet ihastunut?

Olet varattu nainen ja anna muiden ihmisten olla rauhassa. Tai jos haluat pettää puolisoasi, niin petä, ei siinä sen kummempaa. Tai eroa puolisostasi jos siltä tuntuu.

Ei mikään näistä vaihtoehdoista tee sinusta sen parempaa. Eikä huonompaa.

Vierailija
32/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että sinä olet se random nainen, jolle hän on muun viihdykkeen puutteessa flirttaillut odotellessaan suhteen etenemistä sen vakavammin kiinnostavan kanssa.

Vierailija
33/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuna ihastuminen on ongelmansiirtoa. Eli siirrät ongelmasi omassa suhteessasi miellyttävämpään käsiteltävään ongelmaan, salasuhteeseen. Kumpaa ongelmaa aivojen mielihyväkeskus käsittelee mieluummin? Jälkimmäistä tietenkin.

Se, että varattu ihastuu toiseen varattuun tarkoittaa, että siirrät oman parisuhteen ongelmat kahden ulkopuolisen käsiteltäväksi, tämän ihastuksen ja hänen puolisonsa. Hänen puolisonsa on täysin syytön sinun parisuhteessa ongelmiin, miksi tämän ihmisen täytyisi kantaa taakkaasi puolestasi? Ihastuksesi saattaa niin tehdä, jos on ihastunut sinuun, koska hän haluaa auttaa sinua.

Jos asiaa miettii syvemmin, näinhän se on. Omien ongelmien kohtaaminen on tylsää ja surullista, mieluummin ne antaa muille ja laistaa vastuusta. Niinhän me kaikki välillä teemme. Silloin kun mukana on perhettä, puolisoita, muita ihmisiä, on hyvä pysähtyä analysoimaan itseään ja käytöstään.

Sinuna selvittäisin ensisijaisesti oman suhteesi ongelmat. Etenkin jos kuvioissa on myös yhteisiä lapsia.

Vierailija
34/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varattukin mies voi flirttailla ja olla ystävällinen muille naisille. Jotkut pösilöt jopa pettävät puolisoitaan. Mikäs siinä nyt on uutta aloittajalle?

Vierailija
35/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa seksiä niin tottakai kiinnostaa ainakin sen hetken verran. Jos taas ei saa niin heivaan akan mäkeen aika tavallisen vikkelään, ellei todella ole supervaimomatskua kaikin puolin,

Vierailija
36/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä ole samalla tavalla valinnan varaa kuin naisilla. Sen kanssa ollaan kuka huolii. Se on naisen näkökulmasta mahdoton ajatus kun on loputtomasti varaa valita

Tuon takia en olisi ikinä huolinut miestä, jolle ei olisi muitakin ottajia. Haluan tietää, että puolisoni on kanssani, koska olen hänelle erityislaatuinen ja arvokas, en siksi että hän tyytyy minuun.

Vierailija
37/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä komeampi mies tai kauniimpi nainen, sitä paremmin kykenee vastustamaan houkutuksia. Pettäjiä ovat useimmiten ne vähemmän kauniit, joilla on itsetunto-ongelmia. Jos ottajia on sitä muuttuu nirsommaksi ja alkaa kyseenalaistamaan ihmisten motiiveja, etenkin jos kyseessä on varattu.

Vierailija
38/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa. Kun mies on varattu ja puolisostaan kiinnostunut niin hän ei ikinä koskaan katselekaan sillä silmällä - tai millään muullakaan - ketään muuta naista! 

Vierailija
39/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut usein samanaikaisesti monista naisista. Sitten jonkun kanssa kun asiat etenevät tunnetasolle silloin saatan rakastua enkä sen jälkeen ole kiinnostunut muista (kunnes rakkaudessa alkaa tulla ryppyjä ja alan taas katsella naisia uudestaan). M43

Noin se joo menee. Pakko jos meinaa pärjätä miehenä. Naiset on vaan jotenkin niin naiiveja näissä asioissa, ne uskoo puheita sekä puheisiinsa. 

Vierailija
40/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minun mies oli kiinnostunut aivan toisesta, mut alkoi seurustelemaan kanssani... Monesta syystä, ensinnäkin minä olin saatavilla ja kiinnostunut, hän on miellyttäjä-luonne eli ei hennonut sanoa minulle et on ihastunut toiseen, olin järkivaihtoehto ym.

Nyt ollaan onnellisesti oltu naimississa useampi vuosikymmen, mutta olihan tuosta asiasta aikamoista riitaa ja ongelmaa, kun homma selvisi minulle.

Mutta, kaikenlaista voi maailmassa tapahtua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi