Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, voitteko tapailla jotain random naista, vaikka olisitte kiinnostuneet oikeasti ihan jostain toisesta?

Vierailija
30.10.2019 |

Tilanne on tämä: olen ihastunut töissä mieheen, joka kaikkien merkkien mukaan on ollut ihastunut myös minuun. Itse asiassa omat tunteeni heräsivät, kun mies ihan selvästi piiritti minua. Ei mitenkään julkeasti, vaan jotenkin ujosti, söpösti. Pitkiä katseita, kosketuksia puolihuolimattomasti, flirttiä, seuraan hakeutumista. Viestailemme (lähinnä työasioista) myös vapaalla ja olemme puhuneet tapaamisista myös töiden ulkopuolella.

Mitään varsinaista ja selkeää välillämme ei kuitenkaan ole tapahtunut, sillä olen varattu. Jotenkin kuitenkin kuvittelin, että tämä mies on tullut elämääni tarkoituksella, niin kohdalleen kaikki osuu. Suhde oli minun mielestäni vain ajan kysymys.

Nyt mies sitten kertoi, että onkin alkanut tapailemaan/seurustelemaan. Hä?

Olen ihan pihalla. Ilmeisesti olen tulkinnut miestä koko ajan ihan pieleen. Sillä itse en ainakaan voisi kuvitella aloittavani suhdetta, jos olisin kiinnostunut toisesta. Vai onko tämä nyt joku laastari, kun meidän suhteemme on varmasti hänen mielessään mahdoton? Täyttääkö hän nyt tässä vain jotain seksikiintiötä, jos kerran sopiva nainen on tullut kohdalle, vaikka haluaisikin yhä edetä kanssani?

Mitä nyt pitäisi tehdä, jatkaa samaa flirttiä vai antaa olla? Ainakin mies on ollut minua kohtaan aivan yhtä ihana ja huomaavainen, jopa rohkeammin flirtti, vaikka nyt siis ilmeisesti onkin varattu.

Miehet, voitteko tapailla jotain random naista, vaikka olisitte kiinnostuneet oikeasti ihan jostain toisesta?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen suht samassa tilanteessa kuin sinä. Ajattelen että tämä flirttimies on tajunnut koko ajan ettei minun kanssa tule ikinä mitään vakavaa ja hän kunnioittaa suhdettani ja puolisoani niin paljon ettei rupea kanssani salasuhteeseen. Miksi kukaan haluaisi elää jatkuvassa epätietoisuudessa, odotuksessa ja moraalisessa huonossa olossa jos voi saada normaalin suhteen puhtaalta pöydältä? Jotkut miehet osaavat ajatella myös muulla kuin pelkällä alapäällään.

Vierailija
62/73 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä, joka sai yllättävän kommentin naispuoliselta työtoverilta, vastaan:

Kohtelen niin naisia kuin miehiäkin samalla tavalla, en tosin koskettele, mutta kun henkilön kanssa on miellyttävää hoitaa asioita yhdessä tai yhteistyössä, ei minulla ole mitään syytä olla epämiellyttävä tai töykeä, ei vaikka olisin esimiesasemassa työtoverini suhteen.

Ei ystävällinen käytös viittaa muuhun kuin ystävällisyyteen. Kaikille osapuolille mukavampaa.

Se kommentti oli: kai sinä nyt muistat että olen kahden lapsen äiti ja minulla on mieskin. Kommentti tuli tilanteessa, jossa ei esiintynyt minkään tason lähestymisyritystä tai flirttailua, ainakaan omasta mielestäni. Olin normaali itseni ja olisin toiminut aivan samoin myös miespuolisen työkaverin kanssa. Samalla tavalla olen toiminut monen muunkin naispuolisen työkaverin kanssa ilman mitään vastaavia ongelmia. Tuossa tilanteessa hämmennyin ja sen jälkeen oli hiukan hankalampaa työskennellä enää yhteistyössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/73 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaisin, että on kiinnostunut susta mutta koska tietää, että olet varattu, pitää saavuttamattomana. Ja ei kukaan varatun perään pitkiä aikoja halua haikailla vaan jos tulee joku yhtään sopiva kohdalle niin tottakai yritetään rakentaa oma parisuhde myös. Sun kantsis selvittää, onko oikeasti kiinnostunut susta ennenkun rikot oman parisuhteesi fantasian takia.

Vierailija
64/73 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"---Ainakin mies on ollut minua kohtaan aivan yhtä ihana ja huomaavainen, jopa rohkeammin flirtti, vaikka nyt siis ilmeisesti onkin varattu."

Mietihän tätä. Mitä tämä kertoo miehestä? Se kertoo sen, että uskollisuus ei ole välttämättä hänen juttunsa. Jos ryhtyisit suhteeseen hänen kansaan, niin todennäköisesti sama kuvio toistuisi edelleen. Miksi naisilla on taipumus ajatella, että he saisivat aikaan jonkun muutoksen tällaisessa miehessä. Että kaikki muuttuisi. Ei se niin mene. Ei toista ihmistä voi muuttaa.

Vierailija
65/73 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa näivettynyt suhde lopettaa ja vasta sitten alkaa flirttailemaan ja miettimään muiden miesten tunteita.

Vierailija
66/73 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava ketju, kun ap on selkeästi itse se yhdentekevän flirtin kohde mutta luulee että miehen kumppani on se jonku laastari ja hän, moikkailutason työkaveri se oikea ihastuksen kohde. Vaikea uskoa koko juttua, näissä Porvoolaisissa esitetään aina turhan selkeästi hölmöä kuten ap.

Vierailija
67/73 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti sua hyväksi. Oikein sulle.

Vierailija
68/73 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
69/73 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kohtalokas nainen.

Vierailija
70/73 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällaisia naisia miesten pitäisi tapailla. Maa täynnä idiootteja naisia.

Vierailija
71/73 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
72/73 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus kysymykseen: mies voi ja usein onkin kiinnostunut useasta naisesta samanaikaisesti. Tämä koskee erityisesti (mutta ei vain) sinkkumiehistä.

Taustalla tässä on se, että kiinnostuksen osoittaminen samanaikaisesti (mutta luonnollisesti se salassa pitämällä) lisää todennäköisyyttä saada naisen moninkertaisesti.

Esimerkki: kun olin sinkkuna, niin olin kiinnostunut neljästä eri naisesta. Yksi teki heti selväksi, että ei ollut kiinnostunut, kahden kanssa jäin kaveriasteelle, mutta neljännen kanssa palaset loksahtivat kohdalleen. Jos olisin flirttaillut vain yhden naisen kanssa, niin vain pienellä todennäköisyydellä olisin saanut haluamaani vastakaikua.

Miehet, jotka satsaavat vain yhteen naiseen joko a) luottavat onneensa, b) ovat erittäin haluttuja tai c) reppanoita.

Ymmärrän, että naisten on vaikea tätä hyväksyä ja sen takia miehet pitävätkin valitsevat kiinnostuksen kohteet niin, ettei naiset vahingossakaan asiaa huomaa.

Tuollainen ajattelutapa on hyytävän laskelmoiva. Pystyykö näin ajatteleva ihminen edes aidosti rakastamaan.

Vierailija
73/73 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän