Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, voitteko tapailla jotain random naista, vaikka olisitte kiinnostuneet oikeasti ihan jostain toisesta?

Vierailija
30.10.2019 |

Tilanne on tämä: olen ihastunut töissä mieheen, joka kaikkien merkkien mukaan on ollut ihastunut myös minuun. Itse asiassa omat tunteeni heräsivät, kun mies ihan selvästi piiritti minua. Ei mitenkään julkeasti, vaan jotenkin ujosti, söpösti. Pitkiä katseita, kosketuksia puolihuolimattomasti, flirttiä, seuraan hakeutumista. Viestailemme (lähinnä työasioista) myös vapaalla ja olemme puhuneet tapaamisista myös töiden ulkopuolella.

Mitään varsinaista ja selkeää välillämme ei kuitenkaan ole tapahtunut, sillä olen varattu. Jotenkin kuitenkin kuvittelin, että tämä mies on tullut elämääni tarkoituksella, niin kohdalleen kaikki osuu. Suhde oli minun mielestäni vain ajan kysymys.

Nyt mies sitten kertoi, että onkin alkanut tapailemaan/seurustelemaan. Hä?

Olen ihan pihalla. Ilmeisesti olen tulkinnut miestä koko ajan ihan pieleen. Sillä itse en ainakaan voisi kuvitella aloittavani suhdetta, jos olisin kiinnostunut toisesta. Vai onko tämä nyt joku laastari, kun meidän suhteemme on varmasti hänen mielessään mahdoton? Täyttääkö hän nyt tässä vain jotain seksikiintiötä, jos kerran sopiva nainen on tullut kohdalle, vaikka haluaisikin yhä edetä kanssani?

Mitä nyt pitäisi tehdä, jatkaa samaa flirttiä vai antaa olla? Ainakin mies on ollut minua kohtaan aivan yhtä ihana ja huomaavainen, jopa rohkeammin flirtti, vaikka nyt siis ilmeisesti onkin varattu.

Miehet, voitteko tapailla jotain random naista, vaikka olisitte kiinnostuneet oikeasti ihan jostain toisesta?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla yllätyksenä monelle, mutta jopa monella miehelläkin on korkea moraali ja siihen kuuluu se, että varattuja naisia ei yritetä. 

Vierailija
42/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat toisen miehen sänkyysi kotiin? Siinä voitte sitten kolmistaan peuhata?

No en halua. Olen aidosti ihastunut tähän mieheen.

Arvasin kyllä, että saan myös kommentteja tähän tyyliin. Oma tilanteeni on kuitenkin oleellinen miehen käytöstä arvioitaessa, siksi oli pakko kertoa, että olen varattu ainakin "paperilla". Parisuhteeni tilasta taas en ala avautumaan enempää.

Kysymys kuuluu edelleen, että voiko mies seukkailla ihan ajankulumielessä jonkun yhdentekevän kanssa, vaikka oikeasti olisi ihastunut toiseen?

Ap

Ihan yhtä oleellisia kysymyksiä on

-Voiko nainen pysyä parisuhteessa ihan ajankulumielessä vaikka olisi oikeasti ihastunut toiseen?

-Onko miehen tehtävä aloite jos on kiinnostunut naisesta joka on jo parisuhteessa vai olisiko miehen korrektia kunnioittaa toisen parisuhdetta ja antaa varatun tehdä mahdollinen aloite?

-Kauanko on sopivaa/järkevää odottaa varatun ihastuksensa perään ennen kuin jatkaa elämäänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että oli oikeasti sinusta kiinnostunut vai tulkitsitko väärin? Entä jos kyse oli hänen puoleltaan vain arkea piristävästä leikkisästä flirtistä?

Vierailija
44/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi tapailla jos on mahdollisuus saada pildeä, ap ei ilmeisesti ole vielä jalkojaan levitellyt.

Vierailija
45/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukset kuuluvat pitkiin parisuhteisiin, niitä tulee ja menee. Näen ne nykyisin testeinä tai kuoppina, joiden yli yritän hypätä niin kivuttomasti kun pystyn. Voin vain vaikuttaa omiin tekemisiini, en kumppanini. Hän tekee niin miten omassa viisaudessaan ja sydäntään tutkittuaan päätyy tekemään. Sen on hyväksyminen.

En kadehdi sinua ap, tilanne on varmasti sinullekin vaikea ja jos omassa suhteessasi ongelmia niin ihastus on tuonut siihen iloa ja valoa. En tyrkytä myöskään neuvojani, mutta kerron, että elämä näin kuin minä elän on helppoa, tai ainakin helpompaa. Minulla on tietyt arvot, joiden mukaan elän. Niihin kuuluu mm. se, etten petä kumppanini, vaikka suhteeseen tulisi pitkä vaikea vaihe. Se on päätös, joka kuvaa rakkauttani häneen sekä ymmärrystäni elämän polun poukkoilusta. En myöskään menisi muiden suhteisiin väliin, kunnioituksesta ihmisiä kohtaan.

Tunteitaan ihastustaan kohtaan voi myös näyttää siten, ettei tieten tahtoen aiheuta hänelle vaikeita tilanteita tai pyri rikkomaan tämän suhdetta. Se on sitä todellista rakkautta, ei se, että pyrkii omistamaan.

Vierailija
46/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen tällä hetkellä ihastunut varattuun naiseen (oli nykyisessä suhteessa jo vähän ennen tutustumistamme) joten sama se on katsella näin sinkkuna muita naisia eikä vain toivoa että kyllä se suhde vielä niiltä loppuu :D Kelpaa tuo kaverinakin vain.

Vierailija
47/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen: mies voi ja usein onkin kiinnostunut useasta naisesta samanaikaisesti. Tämä koskee erityisesti (mutta ei vain) sinkkumiehistä.

Taustalla tässä on se, että kiinnostuksen osoittaminen samanaikaisesti (mutta luonnollisesti se salassa pitämällä) lisää todennäköisyyttä saada naisen moninkertaisesti.

Esimerkki: kun olin sinkkuna, niin olin kiinnostunut neljästä eri naisesta. Yksi teki heti selväksi, että ei ollut kiinnostunut, kahden kanssa jäin kaveriasteelle, mutta neljännen kanssa palaset loksahtivat kohdalleen. Jos olisin flirttaillut vain yhden naisen kanssa, niin vain pienellä todennäköisyydellä olisin saanut haluamaani vastakaikua.

Miehet, jotka satsaavat vain yhteen naiseen joko a) luottavat onneensa, b) ovat erittäin haluttuja tai c) reppanoita.

Ymmärrän, että naisten on vaikea tätä hyväksyä ja sen takia miehet pitävätkin valitsevat kiinnostuksen kohteet niin, ettei naiset vahingossakaan asiaa huomaa.

Vierailija
48/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihastuminen tarkoita sitä,että  välttämättä suhteeseen aletaan.

Vierailija
49/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
50/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin, tapailunainen on elämän täytettä ennen sitä oikeaa.

Vierailija
51/73 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Yksi vielä sanoi, että ei ole siitä toisesta niin kiinnostunut kuin musta mutta alkaa kuitenkin seurustella hänen kanssaan. En tiedä oliko se viimeinen peliliike koittaa saada p*llua tai edistää meidän suhdetta vai vaan hieroa kostoksi se päin mun naamaa.

Vierailija
52/73 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
53/73 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla yllätyksenä monelle, mutta jopa monella miehelläkin on korkea moraali ja siihen kuuluu se, että varattuja naisia ei yritetä. 

Varmasti miehellä voi ollakin, mutta kukaan meistä ei ole ikinä tavannut tätä kyseistä henkilöä.

Vierailija
54/73 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
55/73 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
56/73 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
57/73 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin

Vierailija
58/73 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä rehellinen mielipiteeni: pettäjien ongelmat ei kiinnosta.

Vierailija
59/73 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Jos ihastun naiseen jota en voi saada, mutta voin saada hänen siskonsa... otan mitä saan, eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka kännissä oltais kolmistaan.

Tai pikaset mökin saunassa..... nam

Vierailija
60/73 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi