Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna Subway:hyn, ahdistaa!!

Vierailija
29.10.2019 |

Miten hitossa se leipä siis tilataan? Mitä kaikkea pitää osata sanoa?

Kommentit (162)

Vierailija
81/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla Subissa käyminen on hivenen ahdistavaa jos ei kyseisen maan kieltä osaa suvereenisti ja joutuu miettimään että mikä se suolakurkku nyt olikaan. Kotimaassa en ymmärrä tätä ongelmaa, sen kuin valitsee listalta jotain ja vastailee kysymyksiin. Jos ei ole varma mikä kastike sopii minkäkin täytteen kanssa niin myyjältä voi kysyä. 

Vierailija
82/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä avuliaat voileipätaiteilijat ovat varmaan Strömsön Subwayssa töissä. Itse olen törmännyt lähinnä asiakasta kyykyttäviin bimboihin, jotka tuhahtelevat halveksivasti, jollei asiakas oikein osaa sujuvasti tilata ensimmäisellä kerrallaan.

Kannattaa laittaa palautetta. Minä olen törmännyt vain mukaviin subimyyjiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksavat alhaista tuntipalkkaa. Anna tippiä niille tai älä tue tuollaista puljua.

Alle 10e tuntipalkat.

Ei takuulla pidä paikkansa, idiootti. 10,80€ on meidän pohjapalkka. 

T. Subway-franchise-yrittäjä

Vierailija
84/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitset täytteen sieltä valotaululta ylhäältä. Tiskissä lukee mitä on seuraavan vuorossa ja vaihtoehdot. Liiku eteenpäin sitä mukaan kuin leipä kulkee tiskillä.

Sano aluksi esim. 30 cm vaalea leipä kanateriyakilla.

Myyjä kysyy haluatko juustoa ja paahtoa.

Seuraavaksi myyjä kysyy vuorotellen kastikkeen, mitä rehuja (nopeinta sanoa esim. kaikki paitsi suolakurkku ja oliivi, eikä listata jokaista erikseen), öljyä/etikkaa, pippuri/oregano.

Sitten tuleeko (juoma, keksi, sipsi) muuta ja täällä vai mukaan.

Voinko tilata kahdella täytteellä? Mikä täyte on paahto? Voiko er vaihtoehtoja maistaa ennen reseptin laatimista?

Reseptijankkaaja is back!!!!! Normaali-ihminen tajuaa, mitä paahataminen tarkoittaa.

ohis

Olen eri kommentoija ja minä kyllä tiedän, mitä paahtaminen tarkoittaa. En vain ensimmäistä kertaa Subin tuskille uskaltauduttuani tiennyt, että siellä saa leipiä paahdettuina ja paahtamatta. Joten tunnustan hämmentyneeni kysymyksestä. Koska en ole elämässäni täytettyjä leipiä montaa kertaa syönyt, en yhtään voinut tietää, tekisikö paahtaminen niistä parempia. Otin sitten ilman paahtamista. Se leipä ei ainakaan mikään makuelämys ollut. 

Vierailija
85/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn Subissa ihan vain siksi että siellä on kaksi tosi kuumaa kissaa myyjinä.

M50

Ihanaa! 🐈🐱💗🧡🐱🐈. Tuollaiseen paikkaan mäkin haluan. Kirjastossa on joskus ollut lukukoira mutta ei ikinä kissoja.

Vierailija
86/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitset täytteen sieltä valotaululta ylhäältä. Tiskissä lukee mitä on seuraavan vuorossa ja vaihtoehdot. Liiku eteenpäin sitä mukaan kuin leipä kulkee tiskillä.

Seuraavaksi myyjä kysyy vuorotellen kastikkeen, mitä rehuja (nopeinta sanoa esim. kaikki paitsi suolakurkku ja oliivi, eikä listata jokaista erikseen), öljyä/etikkaa, pippuri/oregano.

Voinko tilata kahdella täytteellä? Mikä täyte on paahto? Voiko er vaihtoehtoja maistaa ennen reseptin laatimista?

Mitä oikein saat näistä ketjuista? Sinähän olet aloittanut näitä ennenkin monta kertaa, ja joka kerta esität samanlaista idioottia.

Mitä sinä saat näihin ketjuihin kommentoinnista? Mikään pakko näitä ei ole avata, varsinkaan jos ne tuntuvat toisinnolta, koska roikut av:lla 24/7. Eiköhän tämäkin ole avattu kieli poskessa ja tarkoitettu niille, jotka haluavat vähän pilailla Subwayn kustannuksella. 

Vierailija
87/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä avuliaat voileipätaiteilijat ovat varmaan Strömsön Subwayssa töissä. Itse olen törmännyt lähinnä asiakasta kyykyttäviin bimboihin, jotka tuhahtelevat halveksivasti, jollei asiakas oikein osaa sujuvasti tilata ensimmäisellä kerrallaan.

Siis miten olet voinut monta kertaa törmätä näihin asiakasta kyykyttäviin bimboihin, jos nämä kerran kyykyttävät asiakasta joka ei osaa tilata ensimmäisellä kerrallaan? Onko jokainen kerta Subwayssa siis sinulle ensimmäinen kerta? Vai tilaatko joka kerta ensin epäsujuvasti, ja sitten yrität uudelleen ja toinen kerta menee sujuvasti? Vai oliko ensimmäisellä kerrallasi Subwayssa yhtäaikaa töissä monta bimboa, joista suurin osa tuhahteli sinulle halveksivasti?

Vierailija
88/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks subin työntekijä, kyllä minä autan mielelläni ensikertalaisia tilaamisessa.

Vierailija
89/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reseptijankkaaja is back!!!!! Normaali-ihminen tajuaa, mitä paahataminen tarkoittaa.

ohis

Näin tässä uskonnossa vääräoppisia kohdellaan. Kysymykseen ei vastata vaan kyykytetään. Mitä isot edellä, sitä piene perässä.

Mitä epäselvää on paahtamisessa? Oletko aikuinen  ihminen?

Onko ”paahto” jokin täyte tai lisuke, paahdetaanko vain sämpylä, vain täyte, koko roska salaatteineen vai onko kyse kylkiäiskahvista. Ei sitä voi tietää ilman kokemusta. Paahtamista on monenlaista ja mikä onkaan paahdon kohde. Epäselvää.

Vierailija
90/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Subway ei tee valmiita leipiä?

Koska koko hiton puljun idea on se että SAAT LEIVÄN JUURI NIILLÄ ITSE HALUAMILLASI TÄYTTEILLÄ.

Seuraavaksi voit ruveta vaikka ihmettelemään, miksei vegaaniravintola tarjoa lihaa. 

Kaikissa asiallisissa ravintoloissa voi tilata kustomoidun annoksen, jos keittiöstä ainekset löytyy. Vain Subissa poiketaan normista, pakottaen kustomoimaan ilman että voi edes tietää mitä vaihtoehtoja on.

Vierailija
91/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menisi ravintolaan jonka ruoan tilaamiseen pitää etukäteen netistä opiskella ohjeet. On hiukan nihkeä palveluasenne.

Jos teet voileipaa kotona niin jouduthan siinakin valitsemaan mita siihen tulee, sama systeemi Subwayssa.

Voinko maistella eri vaihtoehdot ja latoa itse? En voi. Mun on siis opeteltava subin kryptokieli ja arvailtava tuotteiden maut.

No menetkö sä kauppaan ostamaan voileipäainekset ja kysyt myyjältä, että saatko maistella niitä Atrian valmiiksi pakattuja makkaroita ennen kuin maksat?

Valintamyymälää ei voi verrata ravintolaan.

Vierailija
92/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Näin tässä uskonnossa vääräoppisia kohdellaan. Kysymykseen ei vastata vaan kyykytetään. Mitä isot edellä, sitä piene perässä.

Onko ”paahto” jokin täyte tai lisuke, paahdetaanko vain sämpylä, vain täyte, koko roska salaatteineen vai onko kyse kylkiäiskahvista. Ei sitä voi tietää ilman kokemusta. Paahtamista on monenlaista ja mikä onkaan paahdon kohde. Epäselvää.

Voit paahtaa leivän lihatäytteen ja juuston kanssa, tai voit paahtaa pelkän täytteen tai pelkän leivän. Jotkut rohkeat laittaa kasviksiakin paahtoon, mutta se vähän hidastaa, niin ei ole ruuhkassa suositeltavaa.

Vierailija
93/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

120

Vierailija
94/162 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siihen Italialaiseen leipään tulee laittaa?

Vierailija
95/162 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, oon nauranu ihan vedet silmissä lukiessani tätä ketjua :DD Ei mulla muuta, jatkakaa :DD

Vierailija
96/162 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subissa ei ole suolakurkkuja, eikä hampurilaisravintoloissa. Voi kun olisikin!

Vierailija
97/162 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Voit paahtaa leivän lihatäytteen ja juuston kanssa, tai voit paahtaa pelkän täytteen tai pelkän leivän. Jotkut rohkeat laittaa kasviksiakin paahtoon, mutta se vähän hidastaa, niin ei ole ruuhkassa suositeltavaa.

No niin. Kaikenlaista voi paahtaa tai olla paahtamatta, mutta kultin edustajat nälvivät siitä, että en tätä tiennyt. Enkä edelleenkään nyt tiedä, jos kaikkea voi paahtaa tai olla paahtamatta. Millä koodisanalla paahto pitää kohdentaa johonkin tiettyyn asiaan ja miksi tarvitaan rohkeutta tai miksi mun tulee arvioida ravintolan ruuhkaisuutta ja päättää sillä perusteella, mitä haluan tilata? Mistä tiedän, kannattaako jokin paahtaa vai ei? On tämä mahdottoman sekavaa.

Edelleen käy mieluiten vaikka mäkkärissä, jossa tilaukseen riittää "Big Mac" ja keittiö tietää tismalleen mitä kokata. Tai torinlaidan nakkikioskilla. tuotteen nimen lisäksi riittää osata sanoa "kaikki" lisätäytteitä kysyttäessä. Ei taida subukassa toimia. 

Vierailija
98/162 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subwayssa tilaaminen vaati ihme ohjeistuksen opettelemisen. Ei mikään ihme että lafka on huonossa hapessa.

Vierailija
99/162 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen, miksi Subway palkkaa asiakaspalveluunsa täysin toistaitoisia ihmisiä, jotka eivät tiedä yhtään mitä tekevät, vaan asiakkaan pitää neuvoa. 

Vierailija
100/162 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelen, miksi Subway palkkaa asiakaspalveluunsa täysin toistaitoisia ihmisiä, jotka eivät tiedä yhtään mitä tekevät, vaan asiakkaan pitää neuvoa. 

Just näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi