Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna Subway:hyn, ahdistaa!!

Vierailija
29.10.2019 |

Miten hitossa se leipä siis tilataan? Mitä kaikkea pitää osata sanoa?

Kommentit (162)

Vierailija
41/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hunajakaura 30cm, kinkku, normi juusto, saa paahtaa, salaatti, molemmat kurkut ja sipuli, valkosipulikastike, suolaa, mukaan

eikä tartte mitään muuta sanoa

Vierailija
42/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menisi ravintolaan jonka ruoan tilaamiseen pitää etukäteen netistä opiskella ohjeet. On hiukan nihkeä palveluasenne.

Jos teet voileipaa kotona niin jouduthan siinakin valitsemaan mita siihen tulee, sama systeemi Subwayssa.

Mutta ruokapaikassa en valmista itse annostani enkä oleta, että minun täytyy luetella annoksen komponentit.

M53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku Subwayssa käyvä kertoa miten tilaat oman leipäsi? Mitä kaikkea sanot?

Olen niin köyhä etten osaa tai ole koskaan käynyt edes kahvilla. En osaisi maksusysteemiä tai tilata mitään.

Puolikas leipä pihvillä ja kuppi kahvia on n.5e yhteensä kun ottaa sieltä jonkun tarjouksen. En minäkään köyhänä usein käy, mutta joskus kun tulee Kela-rahat, uskallan tuolla "hemmotella" itseäni. Ja se kahvi on oikeasti tosi hyvää, vaikka onkin automaatista. Kävin itsekin ekan kerran vasta vuosi sitten. Yllätyin positiivisesti. Menin sellaiseen Subiin, jossa ei ollut porukkaa, sain rauhassa tilata :). 

Vierailija
44/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto-oregano, kananrinta, normijuusto, paahto, ei lisätäytteitä, kaikki kasvikset paitsi oliivi ja maissi, valkosipulikastike, pippuri, valmis.

Vierailija
45/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jälkeenjäänyt pitää olla ettei osaa tilata patonkia patonkiravintolassa? :D Ihan vilpitön kysymys.

Vierailija
46/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Puolikas hunajakaura,

Pelkät kasvikset.

Saa paahtaa, ilman juustoa.

Kaikki muut kasvikset paitsi jalapeno.

Valkosipulikastike.

Ei mausteita.

Otan mukaan.

Kiitos.

Vierailija
47/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menisi ravintolaan jonka ruoan tilaamiseen pitää etukäteen netistä opiskella ohjeet. On hiukan nihkeä palveluasenne.

Jos teet voileipaa kotona niin jouduthan siinakin valitsemaan mita siihen tulee, sama systeemi Subwayssa.

Mutta ruokapaikassa en valmista itse annostani enkä oleta, että minun täytyy luetella annoksen komponentit.

M53

No ei se ole ravintola. Subway on pikaruokapaikka. Joudut myös Mäkkärissä valkoimaan sieltä hinnastosta, mitä otat. Iso vai pieni juoma?

Ravintolassa sä valitset pihvin kypsyyden, viinin viinilistasta, usein myös lisukkeet voi valita (uuniperuna, valkosipuliperuna) jne. 

Ei oikein missään ruokapaikassa onnistu tuppisuuna oleminen jos ruokaa tahtoo saada. 

Vierailija
48/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M53

No et sä siellä Subissakaan sitä leipää itse tee. Kyllä ne työntekijät sen sulle tekee. 

Vierailija
49/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko muuten halvemmaksi jos ottaa väliin pelkkää juustoa ja kasviksia, jättää siis lihan pois?

Vierailija
50/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M53

No et sä siellä Subissakaan sitä leipää itse tee. Kyllä ne työntekijät sen sulle tekee. 

Pnko luetun ymmärtäminen hukassa? Katso, mihin kommentoin.

Vierailija
51/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku Subwayssa käyvä kertoa miten tilaat oman leipäsi? Mitä kaikkea sanot?

Ottaisin kanateriyaki-subin, kiitos.

15cm Hunajakauraleivällä, kiitos

Juustoa, kiitos.

Paahdetaan, kiitos.

Kaikki kasvikset, kiitos

Ei oliiveja, kiitos

Makea sipuli -kastike, kiitos.

Ei pippuria, kiitos

Vierailija
52/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jälkeenjäänyt pitää olla ettei osaa tilata patonkia patonkiravintolassa? :D Ihan vilpitön kysymys.

No on toi mustakin vähän ärsyttävää. Käyn subissa, mutta en aina jaksais sitä vuorokeskustelua.

Vierailija
53/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on toi mustakin vähän ärsyttävää. Käyn subissa, mutta en aina jaksais sitä vuorokeskustelua.

Ärsyttävää, sen uskon, mutta että aiheuttaa ahdistusta jo etukäteen kun et osaa? Niissä on vissi ero. :D

/Se jolle vastasit

Vierailija
54/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.subway.fi/files/pdf/Kuinka_Subi_Tilataan_tilauslomake_2018…

Tässä voit käydä jo etukäteen miettii ja valitsee. Printtaa vaikka mukaan ja ojenna leiväntekijälle.

Vierailija
55/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, juuri tänään laitoin mieheni hakemaan mulle pitkästä aikaa subin. Viestillä kirjoitin minkä leivän, täytteen, kasvikset ja kastikkeen otan ja hyvin meni. Oikea subi tuli :D

Vierailija
56/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun Subway konseptina tuntuu ahdistavan miksette mene ostamaan valmiiksi täytettyjä patonkeja esimerkiksi marketin hyllyltä tai kahvilasta?

Vierailija
57/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyökkää, pudista päätäsi ja osoita sormella. Yksinkertaista.

ohis

Vierailija
58/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harjoitella kotona etukäteen. Voitte olla puolison kanssa vuorotellen myyjä ja asiakas. Käyttäkää niitä ohjeita apuna. Tsemppiä.

P.s. jos haluatte todellista Subway-tylytystä, menkää Tallinnan Subwayhin. Purskahdettiin toisen asiakkaan kanssa nauruun myyjän tylyydelle. Toinen asiakas ei nimittäin osannut tilata oikeaoppisesti ja Subwayssa ei armoa tunneta.

Vierailija
59/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen italialaisen leivän nyt oikein saa tilattua? Mitkä ne täytteet pitää olla?

Vierailija
60/162 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun Subway konseptina tuntuu ahdistavan miksette mene ostamaan valmiiksi täytettyjä patonkeja esimerkiksi marketin hyllyltä tai kahvilasta?

Tykkää subin leivistä enemmän? Jos ruokaseura haluaa subiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi