Huomenna Subway:hyn, ahdistaa!!
Miten hitossa se leipä siis tilataan? Mitä kaikkea pitää osata sanoa?
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko muuten halvemmaksi jos ottaa väliin pelkkää juustoa ja kasviksia, jättää siis lihan pois?
Veggie Delite (pelkät kasvikset ja kai myös juusto) on muistaakseni muita leipiä halvempi. Onpa muuten typerää, että Subwayn nettisivuilta ei löydä leipien hintaa ainakaan nopealla etsinnällä.
Miksi Subway ei tee valmiita leipiä?
Liian monimutkasta, en mene. Enkä ole ikinä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitset täytteen sieltä valotaululta ylhäältä. Tiskissä lukee mitä on seuraavan vuorossa ja vaihtoehdot. Liiku eteenpäin sitä mukaan kuin leipä kulkee tiskillä.
Sano aluksi esim. 30 cm vaalea leipä kanateriyakilla.
Myyjä kysyy haluatko juustoa ja paahtoa.
Seuraavaksi myyjä kysyy vuorotellen kastikkeen, mitä rehuja (nopeinta sanoa esim. kaikki paitsi suolakurkku ja oliivi, eikä listata jokaista erikseen), öljyä/etikkaa, pippuri/oregano.
Sitten tuleeko (juoma, keksi, sipsi) muuta ja täällä vai mukaan.
Voinko tilata kahdella täytteellä? Mikä täyte on paahto? Voiko er vaihtoehtoja maistaa ennen reseptin laatimista?
Reseptijankkaaja is back!!!!! Normaali-ihminen tajuaa, mitä paahataminen tarkoittaa.
ohis
Näin tässä uskonnossa vääräoppisia kohdellaan. Kysymykseen ei vastata vaan kyykytetään. Mitä isot edellä, sitä piene perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi ravintolaan jonka ruoan tilaamiseen pitää etukäteen netistä opiskella ohjeet. On hiukan nihkeä palveluasenne.
Jos teet voileipaa kotona niin jouduthan siinakin valitsemaan mita siihen tulee, sama systeemi Subwayssa.
Voinko maistella eri vaihtoehdot ja latoa itse? En voi. Mun on siis opeteltava subin kryptokieli ja arvailtava tuotteiden maut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Subway ei tee valmiita leipiä?
Koska koko hiton puljun idea on se että SAAT LEIVÄN JUURI NIILLÄ ITSE HALUAMILLASI TÄYTTEILLÄ.
Seuraavaksi voit ruveta vaikka ihmettelemään, miksei vegaaniravintola tarjoa lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitset täytteen sieltä valotaululta ylhäältä. Tiskissä lukee mitä on seuraavan vuorossa ja vaihtoehdot. Liiku eteenpäin sitä mukaan kuin leipä kulkee tiskillä.
Sano aluksi esim. 30 cm vaalea leipä kanateriyakilla.
Myyjä kysyy haluatko juustoa ja paahtoa.
Seuraavaksi myyjä kysyy vuorotellen kastikkeen, mitä rehuja (nopeinta sanoa esim. kaikki paitsi suolakurkku ja oliivi, eikä listata jokaista erikseen), öljyä/etikkaa, pippuri/oregano.
Sitten tuleeko (juoma, keksi, sipsi) muuta ja täällä vai mukaan.
Voinko tilata kahdella täytteellä? Mikä täyte on paahto? Voiko er vaihtoehtoja maistaa ennen reseptin laatimista?
Reseptijankkaaja is back!!!!! Normaali-ihminen tajuaa, mitä paahataminen tarkoittaa.
ohis
Näin tässä uskonnossa vääräoppisia kohdellaan. Kysymykseen ei vastata vaan kyykytetään. Mitä isot edellä, sitä piene perässä.
Mitä epäselvää on paahtamisessa? Oletko aikuinen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi ravintolaan jonka ruoan tilaamiseen pitää etukäteen netistä opiskella ohjeet. On hiukan nihkeä palveluasenne.
Jos teet voileipaa kotona niin jouduthan siinakin valitsemaan mita siihen tulee, sama systeemi Subwayssa.
Voinko maistella eri vaihtoehdot ja latoa itse? En voi. Mun on siis opeteltava subin kryptokieli ja arvailtava tuotteiden maut.
No menetkö sä kauppaan ostamaan voileipäainekset ja kysyt myyjältä, että saatko maistella niitä Atrian valmiiksi pakattuja makkaroita ennen kuin maksat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko muuten halvemmaksi jos ottaa väliin pelkkää juustoa ja kasviksia, jättää siis lihan pois?
Veggie Delite (pelkät kasvikset ja kai myös juusto) on muistaakseni muita leipiä halvempi. Onpa muuten typerää, että Subwayn nettisivuilta ei löydä leipien hintaa ainakaan nopealla etsinnällä.
Hinnat on myymäläkohtaisia. En tiedä onko ollut aina, mutta ainakin nykyään.
Minä taas en uskalla käydä missään aasialaisissa ravintoloissa kun en tiedä mitä tilata ja miten mitäkin syödään enkä osaa käyttää niitä tikkuja syömiseen. Subway taas on ihan helppo, kai jokainen osaa voileipänsä täyttää kotonakin kun näkee mitä aineksia on saatavissa.
Miksi mieleen tulee Seinfeldin jakso " Soppa-na.si " Pitää seisoa asennossa ja suoraan tarkalleen osata sanoa mitä haluaa, yhtään virhettä ei sallita. Muuten tilaus loppuu siihen ja ULOS!
Minua hermostuttaa mennä Subwayhyn. Siksi välttelen sitä.
Itse olen kerran pakossa joutunut käymään, kun oli pakko saada syömistä ja tuo oli ainut nopea vaihtoehto. Muistan vaan se, kun en osannut tilata mitään ja myyjä sitten onneksi auttoi, mutta vaikeaa se oli. Sen jälkeen en ole enää pystynyt siellä käymään. Tosin minua nyt jännittää kaikki muutenkin ja ehkä se oli hyvin sanottu, että normaalit ihmiset pystyvät siellä käymään. Minä en varmaan sitten kuulu siihen porukkaan.
Sanot myyjälle että anna mulle tuollainen leipä kun tossa taulussa ja sitten myyjä antaa sullesellaisen leivän ja mitään lisäkysymyksiä ei esitetä. Eli katot vaan siitä taulusta et vaikka toi kana subi :) :)
Meikä oli kuule viis vuotta töissä siellä. Se vasta jumalauta ahdistikin.
Vierailija kirjoitti:
Sanot myyjälle että anna mulle tuollainen leipä kun tossa taulussa ja sitten myyjä antaa sullesellaisen leivän ja mitään lisäkysymyksiä ei esitetä. Eli katot vaan siitä taulusta et vaikka toi kana subi :) :)
Et muuten saa sitä. Ei onnistu.
Jos joku hidastelee edelläni Subwayssa, huudan! Eli varokaa hidastelijat jos olette uusia ja tehkää kotiläksynne ennen tuloanne Subin temppeliin!
Minä käyn Subissa paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinnat on myymäläkohtaisia. En tiedä onko ollut aina, mutta ainakin nykyään.
Puolikas vege on 3,9e eli saman verran kuin päivän subi. Päivän subi on siis joka päivä vaihtuva täyte, jonka ympärille saa edelleen valita itse leivän, juuston, kasvikset, kastikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et muuten saa sitä. Ei onnistu.
No shit :D en vaan jaksanut kommentoida tosissani tolle subway-hullulle joka näitä aloituksia tekee. Jollekin vissiin mahdotonta käsittää eri ravintoloiden eri liikeideat tai ehkäpä näitä aloituksia tekee subwayn markkinointiosasto koska kukaan ei voi olla noin tyhmä
Ruokaseuralle voi sanoa suoraan että Subwayn tilaaminen ahdistaa ja ehdottaa muuta paikkaa? Jos Subwayn leipä maistuu paremmalta on ehkä nieltävä ennakkoasenteet ja hoidettava tilaus tai pyydettävä jotain toista tekemään se.