Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna Subway:hyn, ahdistaa!!

Vierailija
29.10.2019 |

Miten hitossa se leipä siis tilataan? Mitä kaikkea pitää osata sanoa?

Kommentit (162)

Vierailija
121/162 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Subway ei tee valmiita leipiä?

Koska koko hiton puljun idea on se että SAAT LEIVÄN JUURI NIILLÄ ITSE HALUAMILLASI TÄYTTEILLÄ.

Seuraavaksi voit ruveta vaikka ihmettelemään, miksei vegaaniravintola tarjoa lihaa. 

Kaikissa asiallisissa ravintoloissa voi tilata kustomoidun annoksen, jos keittiöstä ainekset löytyy. Vain Subissa poiketaan normista, pakottaen kustomoimaan ilman että voi edes tietää mitä vaihtoehtoja on.

Vaihtoehdot lukee taululla tai ovat esillä tiskillä. Etkö osaa lukea ja katsoa eteesi?

Vierailija
122/162 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Subway ei tee valmiita leipiä?

Koska koko hiton puljun idea on se että SAAT LEIVÄN JUURI NIILLÄ ITSE HALUAMILLASI TÄYTTEILLÄ.

Seuraavaksi voit ruveta vaikka ihmettelemään, miksei vegaaniravintola tarjoa lihaa. 

Kaikissa asiallisissa ravintoloissa voi tilata kustomoidun annoksen, jos keittiöstä ainekset löytyy. Vain Subissa poiketaan normista, pakottaen kustomoimaan ilman että voi edes tietää mitä vaihtoehtoja on.

Vaihtoehdot lukee taululla tai ovat esillä tiskillä. Etkö osaa lukea ja katsoa eteesi?

Kauanpa kesti laatia tämä nokkela vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/162 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla myyjä ei laittanut sipulia mitä olisin halunnut. Otin AMERiCAN STAKEHOUSE MELTin jossa oli pippuri juustoa ja myöskin salaattia sekä kastiketta

Kotiin päästyäni rupesin itkemään kun ei laittanut sipulia.

Vierailija
124/162 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunta tyhmenee koko ajan ja tämä ketju kyllä todistaa sen 😄

Miten nuo ihmiset osaa huolehtia arkipäiväistä asioista, laskujen maksusta ym. jotka eivät osaa tilata subissa yhtä sämpylää?? 😁

Vierailija
125/162 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön subwayleivän niinkuin kaikki leivät, voita ja kinkkua ja juustoa

On muuten hyvöä

Vierailija
126/162 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi oudoimmista peloista, jos tämä on totta.  Kaikkea valistusta täältä saakin, en nimittäin ole osannut kuvitellakkaan, että tämäkin voi olla ongelma ihmisillä.

Vierailija
127/162 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitset täytteen sieltä valotaululta ylhäältä. Tiskissä lukee mitä on seuraavan vuorossa ja vaihtoehdot. Liiku eteenpäin sitä mukaan kuin leipä kulkee tiskillä.

Sano aluksi esim. 30 cm vaalea leipä kanateriyakilla.

Myyjä kysyy haluatko juustoa ja paahtoa.

Seuraavaksi myyjä kysyy vuorotellen kastikkeen, mitä rehuja (nopeinta sanoa esim. kaikki paitsi suolakurkku ja oliivi, eikä listata jokaista erikseen), öljyä/etikkaa, pippuri/oregano.

Sitten tuleeko (juoma, keksi, sipsi) muuta ja täällä vai mukaan.

En ymmärtänyt vieläkään. Kyllä harmittaa, kun jää hyvä makuelämys kokematta näiden kryptisten ja enigmaattisten proseduurien vuoksi. Ei ole tavan kansalle tämän puljun murkinat selvästikään. Harmi :(

128/162 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikropeniksen yksi mahdollinen hoitomuoto on varhainen hormoniterapia, joka voi stimuloida peniksen kasvua.

Aikuisella miehellä mikropenistä voidaan hoitaa kirurgisesti. Tällaiseen toimenpiteeseen liittyy aina riskejä, joiden vuoksi mahdolliset hyödyt ja haitat on harkittava tarkkaan.

Jos peniksen kokoon liittyvät asiat huolestuttavat, asiasta kannattaa puhua lääkärin kanssa.

Vaikka itse penikseen kokoon ei voitaisi vaikuttaa, on tärkeää keskustella asiasta, jotta kokokysymys ei heitä turhaa varjoa itsetunnon tai seksuaalisen aktiviteetin suhteen.

Vierailija
129/162 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen subwayssa käynyt, niin mulla tulee fiilis, että sitä leipätaituria v*tuttaa koko homma ja aika paljonkin. Se kyselee niistä täytteistä monotonisella äänellä ja mättää ne siihen patongille vähän jopa agressiivisesti. Ei ole tullut enää aikoihin käytyä, koska tämä asenne tuntui olevan talon tapa henkilöstä riippumatta.

Vierailija
130/162 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa käynyt elämäni aikana subwayssa ja molemmilla kerroilla vähän se sun tämä oli loppu.

"Ottaisin kokojyväleivän".

"No se on loppu, käykö vaalea?"

Sitten kun päästään vihanneksiin, myyjä kaapii purnukan pohjalta kolme hassua sipulin viipaletta ja muutaman oliivin siivun.

"voitko laittaa noita vähän reilummin?"

"En valitettavasti, nämä on meidän viimeiset ja pitää säästellä. Kuorma ei ole tullut".

Mutta kassalla vitsini viimeisistä euroista ja siitä miten niitä pitää säästellä ei tuonut kuin happaman ilmeen. Miltei kympin sai maksaa täytetystä vajavaisesta leivästä molemmilla kerroilla. Pikaruoassa pitäydyn jatkossakin harvoin ja sen harvan kerran käyn sitten vaikka burger kingissä.

Tämä on yksi suurimmista ongelmista Subway:ssä - kaikesta joutuu vääntämään. Välillä on se ja se loppu tai vähissä. Toisella kertaa taas keksit ovat raakoja tai leipä ylipaistettu. Kotipizzasta saa sentään tasalaatuisia tuotteita selvällä suomen kielellä ilman kommervenkkejä.

Vierailija
131/162 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on monta vuotta kun viimeksi olen Subiin erehtynyt ja seuraavaa kertaa tuskin tulee. Kyllähän siellä vakkariasiakas varmaan asioi sujuvasti, mutta tällaiselle satunnaiselle vieraalle se prosessi on hidas, kun valintoja on paljon ja vaihtoehtoja myös. Minä en kauheasti tykkää valitsemisesta, se on jotenkin vaikeaa. Ja tuolla kun pitää jokaisen valinnan kohdalla tietää ne vaihtoehdot ja sitten voi äkkiseltään olla vaikea päättää haluaako jotain täytettä vai ei. Juu ei kiitos, ei ole minua varten.

Minulle on ravintolassakin vähän vaikea päättää mitä tilaan. Arvon melko pitkään erilaisten alkuruokien ja pääruokien välillä. Sushipaikoista nyt puhumattakaan, en todellakaan osaa valita niistä kymmenistä eri pikkuannoksista, otan aina jonkun valmiin lajitelman ja sillä hyvä. 

En halua tehdä syömisestä liian vaikeaa, siksi kierrän Subin kaukaa. Ja vielä jos on nälkä, niin ei silloin jaksa ruveta vatvomaan siinä tiskillä loputtomia vaihtoehtoja! 

Vierailija
132/162 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, inhottaa käydä siellä kun on liikaa valittavaa. 10 eri juttua joista on kaikista 9 eri vaihtoehtoa :( sit siinä mietit mikä sopii yhteen ja miltä mikäkin edes maistuu ja seuraava asiakas huohottaa niskaan.

Vierailija
133/162 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun supi on simppeli

Kinkku,vaalea leipä, juusto ja paaho, salaatti. Ei kastiketta

Vierailija
134/162 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin subwayssa myyjä oli vihainen ja juovuksissa. Kun kysyin paljonko leipäni maksaa hän söi sen itse. Katsoin vierestä ja aloin itkemään. Oli sen verran kova nälkä.

Kun myyjä oli syönyt leipäni hän sanoi erittäin iloisesti

”Se tekis 8,50€” rupesin miettimään maksaisinko käteisellä vai kortilla. Maksoin kortilla.

Vierailija
135/162 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava ketju. Toivottavasti jengi ei ole tosissaan.

Pakko antaa tässä nyt kunniamaininta Hämeenlinnan Subwaylle! Menin ekaa kertaa elämässäni työmatkalla Subiin ja sanoin heti työntekijälle että olen ensikertalainen. Nuori mies innostui ihan silminnähden ja alkoi kertoa yksityiskohtaisesti miten leipä tilataan, mitä kaikkea siihen voi laittaa ja luetteli vielä täytteiden ainesosia siinä samalla. Jäätiin vielä rupattelemaan hetkeksi kun olin saanut maksettua, ja ukkeli kertoi että hänestä on virkistävää välillä neuvoa keltanokkia kun osa asiakkaista on tympeitä ja työ tuntuu liukuhihnahommalta.

Olisin halunnut laittaa virallista palautetta tuosta mainiosta kaverista, mutta sellaista optiota ei Subin sivuilla ole.

Vierailija
136/162 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menisi ravintolaan jonka ruoan tilaamiseen pitää etukäteen netistä opiskella ohjeet. On hiukan nihkeä palveluasenne.

No ei normaalin ihmisen tarvitse opiskella etukäteen ohjeita. Jos ei ole ennen käynyt niin kysyy siinä kassalta että mitenkäs täällä toimitaan. Yksinkertaista. Näin voi tehdä missä vain. 

Mistä syystä ohjeet sitten on pitänyt laatia, kun ei ikinä mikään muu ravintola ole moiseen joutunut. Niinpä, liian vaikea systeemi normaalille ihmiselle.

Normaali ihminen pärjää kyllä, mutta kun on niitä erikoistapauksia, niin he tarvitsevat apua. Tai voisivat ihan suosiolla mennä jonnekin muualle.

Vierailija
137/162 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat mitä en ole syönyt ovat tonniklaa ja vegepihvi

Vierailija
138/162 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiskunta tyhmenee koko ajan ja tämä ketju kyllä todistaa sen 😄

Miten nuo ihmiset osaa huolehtia arkipäiväistä asioista, laskujen maksusta ym. jotka eivät osaa tilata subissa yhtä sämpylää?? 😁

He tekevät av-palstalle ketjun "Sain laskun, mitä teen tälle?", "Saako teiden kuukki ottaa tatuoinnin, jos kuukki haluaa?" tai "Deitti ei vastaa viesteihini, mitä teen?" jne.

Vierailija
139/162 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn Subissa ihan vain siksi että siellä on kaksi tosi kuumaa kissaa myyjinä.

M50

Jotka varmaan iältään sopisi sun tyttäriksi, yök.

Vierailija
140/162 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä ohjeet sitten on pitänyt laatia, kun ei ikinä mikään muu ravintola ole moiseen joutunut. Niinpä, liian vaikea systeemi normaalille ihmiselle.

Kaikissa ravintoloissahan on ruokalista, mistä näkee vaihtoehdot.

Aikoinaan kotinurkille tuli pizzeria, joka halusi olla erilainen. Tiskin yläpuolella on liitutaulussa pelkät pizzojen nimet ja italiaksi. Kysyin mitä pizzoissa on. Kokki kysyin, miten niin mitä niissä. Aineksia mietin. Närkästyneenä totesi, niisää on pizzapohja, pizzatäyte ja pizzamausteet. Käännyin ympäri ja menin Kotipizzaan. Muutkaan eivät tainneet jaksaa arvuutella täytteitä tarkemmin ja yrittäjä vaihtuikin suht pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi