Huomenna Subway:hyn, ahdistaa!!
Miten hitossa se leipä siis tilataan? Mitä kaikkea pitää osata sanoa?
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Ap miten meni reissu, selvisitkö tilauksesta?
Hehehe päätinkin vaihtaa ruokapaikkaa kun oli toinen syömälä lähellä ;D. Ahdisti loppujen lopuksi liikaa enkä uskaltanut mennä Subiin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Subwayssa tilaaminen vaati ihme ohjeistuksen opettelemisen. Ei mikään ihme että lafka on huonossa hapessa.
Miksi vaatisi. Normaali ihminen, joka pystyy puhumaan toiselle ilman paniikkikohatusta, osaa kyllä toimia Subissa ilman ohjeitakin. Joillekin vain ihan kaikki on täysin ylivoimaista.
Sandwich artist auttaa. Kysyt vaan joka kohdassa "mitä sä ottaisit?"
Ajatus siitä tuhahtelevasta myyjästä siellä tiskin takana kun et osaa luetella leipäsi aineksia täydellisesti.. hyi hitto. En ikinä mene subiin.
Salaatti on helpompi tilattava kuin leipä. "Spicy Italian -salaatti, pistä kaikkee vaan, syön täällä, ei muuta."
Vierailija kirjoitti:
Salaatti on helpompi tilattava kuin leipä. "Spicy Italian -salaatti, pistä kaikkee vaan, syön täällä, ei muuta."
Salaattikaan ei ole valmiiksi mietitty? OMG
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen, miksi Subway palkkaa asiakaspalveluunsa täysin toistaitoisia ihmisiä, jotka eivät tiedä yhtään mitä tekevät, vaan asiakkaan pitää neuvoa.
Just näin
Johtuupi siitä että meitä ei kouluteta. Mulle lykättiin tomaattileikkuri käteen ja sanottiin että "preppaa tomaatit cambroihin" ja käveltiin pois paikalta. Näytettiin kerran miten leivät suunnilleen paistetaan. Ookke. Seuraavana päivänä annettiin avaimet ja sanottiin että avaa liike. No miepä avaan toisen, samaan aikaan mun kanssa aloittaneen työntekijän kanssa, ei mitään. Iltapäivän vuoro sitten tuli meille kiroilemaan (asiakkaiden edessä) ja huutamaan kun emme olleet osanneet toimia oikein. Mmh, good times.
T: viisi vuotta subissa työskennellyt joka todellakin kouluttaa uudet työntekijät rautalangasta vääntäen joka ikisen asian.
Yhden leivan tilaus saa suominaisen paniikkiin!
Jos sun paikkakunnalla on Wolt, tilaa sitä kautta. Voit kliksutella valinnat sovelluksella, maksaa ja käydä vain hakemassa lopputuotteen kassalta.
Itse en koe mitään Subway-ahdistusta, mutta ihan ajan säästämiseksi tilaan annoksen aina Woltilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun paikkakunnalla on Wolt, tilaa sitä kautta. Voit kliksutella valinnat sovelluksella, maksaa ja käydä vain hakemassa lopputuotteen kassalta.
Itse en koe mitään Subway-ahdistusta, mutta ihan ajan säästämiseksi tilaan annoksen aina Woltilla.
Mutta tämäkään ei ratkaise sitä ongelmaa, että ihmiset eivät näiden ketjujen perusteella tunnu tietävän miltä kinkku ja kurkkuviipaleet maistuvat yhdessä jos eivät saa sitä ennakkoon maistaa.
Vierailija kirjoitti:
Menikö ap subwayhin?
Luultavasti hän on tällä hetkellä jumissa kasvistäytteiden kohdalla, kun ei tiedä niiden oikeita nimiä ja sallittua täyttöjärjestystä ja myyjä vinoilee päivien mittaisen jonon huohottaessa niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämäkään ei ratkaise sitä ongelmaa, että ihmiset eivät näiden ketjujen perusteella tunnu tietävän miltä kinkku ja kurkkuviipaleet maistuvat yhdessä jos eivät saa sitä ennakkoon maistaa.
Keksit omiasi vinoillaksesi, oletko Subin myyjä kenties?
Vierailija kirjoitti:
Siis jos jossain ostarilla asioidessa tulee nälkä, pitää mennä johonkin Woltiin netin kautta tilaamaan sämpylä siitä viiden metrin päässä olevasta Subista säästääkseen aikaa? Melko uskomaton tarina. Silti se ei tee reseptin luomista yhtään helpommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Subwayssa tilaaminen vaati ihme ohjeistuksen opettelemisen. Ei mikään ihme että lafka on huonossa hapessa.
Miksi vaatisi. Normaali ihminen, joka pystyy puhumaan toiselle ilman paniikkikohatusta, osaa kyllä toimia Subissa ilman ohjeitakin. Joillekin vain ihan kaikki on täysin ylivoimaista.
Joo, ihan kuten Olkiluoto 3. Ydinvoimalan saa tilattua helposti jos vain osaa puhua panikoimatta. Jotkut vaan ei osaa, asiakkaan vika se on aina, kaikki on, ammattiylpeys hei!
En ymmärrä ihmisiä, jotka syövät nälkäänsä LEIPÄÄ!!??
Minä syön kunnon kotiruokaa, jonka jälkeen oikein tuntee syöneensä terveellisesti ja täyspainoisesti, toisin kun jotain vaaleaa leipähöttöä syöneenä.
Olen itse töissä subwayssa pääkaupunkiseudulla, olen niin kyllästynyt työhöni että pistän asiakkaat tekemään omat leipänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi ravintolaan jonka ruoan tilaamiseen pitää etukäteen netistä opiskella ohjeet. On hiukan nihkeä palveluasenne.
No ei normaalin ihmisen tarvitse opiskella etukäteen ohjeita. Jos ei ole ennen käynyt niin kysyy siinä kassalta että mitenkäs täällä toimitaan. Yksinkertaista. Näin voi tehdä missä vain.
Mistä syystä ohjeet sitten on pitänyt laatia, kun ei ikinä mikään muu ravintola ole moiseen joutunut. Niinpä, liian vaikea systeemi normaalille ihmiselle.
Jaksuhaleja, jopa pahasta aivovammasta kärsivä avustettavani pystyy tilaamaan Subwayssa. Kaikesta ihmiset tekevät nykyään ongelman!
Pahasta aivovammasta kärsivä ei liiku, puhu, hengitä itse jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi ravintolaan jonka ruoan tilaamiseen pitää etukäteen netistä opiskella ohjeet. On hiukan nihkeä palveluasenne.
Jos teet voileipaa kotona niin jouduthan siinakin valitsemaan mita siihen tulee, sama systeemi Subwayssa.
Voinko maistella eri vaihtoehdot ja latoa itse? En voi. Mun on siis opeteltava subin kryptokieli ja arvailtava tuotteiden maut.
Sama se on muissakin pikaruokapaikoissa ja ravintolassa. Et sinä missään saa maistella tuotteita tai annoksia ensin ja tilata vasta sitten 😂
Ap miten meni reissu, selvisitkö tilauksesta?