Voi juma, kassa luuli varkaaksi
Olin vahingossa punninnut luomubanaanini Chiquita banaanin vaakanumerolla. Myyjä huomautti tästä, ja alkoi tivaamaan että teinkö sen tietoisesti. Meidän takana jono alkoi kertymään ja myyjä halusi että asia jatkoprosessoidaan sen sijaan että kävisin ottamassa oikean hinnan?!
No suivaannuin sitten niin pahasti että jätin ostokset siihen. Eipähän tarvi enää tuossa kaupassa asioida!
Kommentit (65)
Seurasi muakin vartija kaupassa. Ei paljon haittaa kun en mitään varasta ikinä. Toivottavasti sai jotain hupia siitä kun katseli mun valitsevan ruokaostiksia ja alusvaatteita.
Mutta oikeasti, te ette tiedäkään millaiset kameravalvonnat kaupoissa on. Jos joku haluaa mamman ostoshetkeä alusta loppuun seurata, niin se onnistuu ja mamma ei tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kleptomania ei katso varakkuutta. Jopa upporikkaat varastelevat, koska siitä saa sen tietyn kutkutuksen tunteen, ei niinkään sen tavaran takia.
Eräs takavuosien artisti tiedettiin kleptomaaniksi. Myöhästyi keikalta kerran ainakin, kun oli jäänyt kiinni. Sairaus se on, ei katso rahakkuutta.
Olen joskus vahingossa punninnut jonkin halvan hevi-tuotteen salaattibaarin numerolla. Jos kävisi vahingossa toisinpäin, niin uskoisikohan kassa edes virheeksi?
Olen aika hajamielinen. Pelkään aina että vielä joskus esim. unohdan sovituskopissa kaupan vaatteen päälle. Ei varmaan kukaan uskoisi vahingoksi. "Se oli vahinko" taitaa olla aika yleinen selitys oikeillakin varkailla?
Voi vartijakin olla hajamielinen. Kerran yksi oli siinä määrin ajatuksissaan, että tempoili naisten sovituskoppien verhoja auki, vaikka selvästi piti nähdä, että siellä on asiakas sovittamassa.
Täh? Nyt uudestaan ja ajatuksella.