Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi juma, kassa luuli varkaaksi

Vierailija
29.10.2019 |

Olin vahingossa punninnut luomubanaanini Chiquita banaanin vaakanumerolla. Myyjä huomautti tästä, ja alkoi tivaamaan että teinkö sen tietoisesti. Meidän takana jono alkoi kertymään ja myyjä halusi että asia jatkoprosessoidaan sen sijaan että kävisin ottamassa oikean hinnan?!

No suivaannuin sitten niin pahasti että jätin ostokset siihen. Eipähän tarvi enää tuossa kaupassa asioida!

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postitalon K-kauppa? Se on ainoa paikka, jossa minua on pyydetty tyhjentämään täydet ostoskassini kun olen ollut itsepalvelukassalla maksamassa ruokaostoksia. On pitänyt esittää kuitit jne., vaikka tavaroista itsestäänkin näkee, ettei niitä myydä siellä. 

Vierailija
2/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua syytettiin meikkien laittamisesta taskuun. Olen nelikymppinen työssäkäyvä ihminen jolla varaa ostaa meikkinsä , ei tarvitse näpistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olet siis koittanut saada edullisemman hinnan luomubanaaneillesi ja kassa sai kiinni. Todella tarkkaa työtä - pojot kassalle!

Vierailija
4/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "luuli varkaaksi", sinähän olet varas jos yrität varastaa kaupasta. Ihan oikein teki kassa.

Vierailija
5/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään, mikseivät ihmiset enää asioi liikkeissä vaan ostavat tavaransa netistä.

Nuorempana esimerkiksi Helsingin Sokoksella oli välillä todella häiritsevää, kun vartija roikkui koko ostosten teon ajan niskassa kiinni. En ole mitenkään epäsiisti tai mitään, mutta ilmeisesti heillä oli jossain vaiheessa ajatus, että kaikki parikymppiset nuoret naiset ovat potentiaalisia meikkivarkaita. Puhuimme tästä aikanaan kavereidenkin kanssa, kun moni oli kokenut samaa - ja kokenut käytöksen todella ikäväksi.

Tuosta on jo aikaa, mutta lienee yksi syy, miksi en tykkää tehdä ostoksia tavarataloissa.

Vierailija
6/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minua syytettiin meikkien laittamisesta taskuun. Olen nelikymppinen työssäkäyvä ihminen jolla varaa ostaa meikkinsä , ei tarvitse näpistää.[/quote

80-luvulla kansanedustaja jäi kenkäkaupassa näpistämisestä kiinni.

Ei silläkään luultavasti ollut ostovoimasta kiinni.

Vierailija
7/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäihän Tanja Karpela mikä lie onkaan tää Olli Saarela kiinni maksamattomista ostoksista ja Tanja tuolloin oli Ollin kanssa ja Tanja eduskunnassa.

Vierailija
8/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varasti sa siihen pitää puuttua. Jos muut asiakkaat maksavat täyden hinnan luomutuotteistaan niin ap:nkin täytyy.

Vierailija
9/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et osannut itse katsoa banaanien hinnasta että joku mättää? Luomubanaanit yleensä 2€+ /kg, Chiquitat n. 1,50€ /kg. Ja miten osasit laittaa Chiquitan vaakanumerolla sen?

Vierailija
10/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei sentään vartaaksi, kuten minä tämän aloituksen luin. :)

Vierailija
11/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa ei luullut sinua varkaaksi, koska sinä olet varas.

Vierailija
12/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten et osannut itse katsoa banaanien hinnasta että joku mättää? Luomubanaanit yleensä 2€+ /kg, Chiquitat n. 1,50€ /kg. Ja miten osasit laittaa Chiquitan vaakanumerolla sen?

En ole ap, mutta joskus ne banaanit myydään vierekkäisissä laareissa. Voi mennä numerot sekaisin jos on pikkasen huono näkökin.

Vierailija
13/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin väärän vaakanumeron epähuomiossa. Nyt kotona ei ole mitään eineksiä millä tehdä perheelle ruokaa! Vtuttaa!

Vierailija
14/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin väärän vaakanumeron epähuomiossa. Nyt kotona ei ole mitään eineksiä millä tehdä perheelle ruokaa! Vtuttaa!

Tämä siis ap

Vierailija
15/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olet siis koittanut saada edullisemman hinnan luomubanaaneillesi ja kassa sai kiinni. Todella tarkkaa työtä - pojot kassalle!

Joopa joo, kerran otin vahingossa kurkulle 3x kalliimman rehun hinnan, eipä sitä kassa huomannu vaan piti jonottaa infoon.

Eli kyllä se kauppakin yrittää hyötyä virheistä.

Vierailija
16/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähdit karkuun myymälästä kun kassa hälytti vartijan paikalle (jatkoprosessi)? Nyt ei ole ap:lla puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
17/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eineksistä ruokaa, just joo.

Vierailija
18/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap mutta kyllä sitä voi ajatuksissaan tai muuten vaan mennä numerot ja hinnat sekaisin. Itsekin punnitsen välillä väärin mutta huomaan ne kyllä lopulta mutta kyllä sitä helposti voi kassalle asti päätyä väärällä hinnalla olevia tuotteita.

Vierailija
19/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli lähdit karkuun myymälästä kun kassa hälytti vartijan paikalle (jatkoprosessi)? Nyt ei ole ap:lla puhtaat jauhot pussissa.

Kassa piippasi yhden tuotteen kahdesti, sanoi:"en kuullut kuin yhden piippauksen", tuotteita ei kuinkaan ollut kuin yksi.

Saanko soittaa poliisit kassahenkilöä varten "jatkoprosessiin"?

Vierailija
20/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua seuras vartija Tokmannilla. Seisoskeli siinä sisäänkäynnillä, ja kun minä menin kauppaan, hän lähti siitä sitten seuraamaan. Ihan avoimesti roikkui perässä kassalle asti. Mistä lie johtui. Ihan normaalin näköinen ihminen olen. Enpä ole tuohon putiikin sen jälkeen mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi