Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi juma, kassa luuli varkaaksi

Vierailija
29.10.2019 |

Olin vahingossa punninnut luomubanaanini Chiquita banaanin vaakanumerolla. Myyjä huomautti tästä, ja alkoi tivaamaan että teinkö sen tietoisesti. Meidän takana jono alkoi kertymään ja myyjä halusi että asia jatkoprosessoidaan sen sijaan että kävisin ottamassa oikean hinnan?!

No suivaannuin sitten niin pahasti että jätin ostokset siihen. Eipähän tarvi enää tuossa kaupassa asioida!

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/180439

Ainahan noita juttuja on miten varakkaat varastelevat, ei näytä olevan mitenkään harvinaista.

Vierailija
22/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piippasin hälyttimiin kauppaan mennessä sekä lähtiessä, ei yhtään noloa kun kaikkien päät kääntyy katsomaan mikä varas se siinä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "luuli varkaaksi", sinähän olet varas jos yrität varastaa kaupasta. Ihan oikein teki kassa.

Entäs K-ryhmän jatkuvat "hups, tarjous olikin vain plussakortilla(vaikka tarjouslapuissa ei ko mainintaa ole)"-huijaukset?

Vierailija
24/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua seuras vartija Tokmannilla. Seisoskeli siinä sisäänkäynnillä, ja kun minä menin kauppaan, hän lähti siitä sitten seuraamaan. Ihan avoimesti roikkui perässä kassalle asti. Mistä lie johtui. Ihan normaalin näköinen ihminen olen. Enpä ole tuohon putiikin sen jälkeen mennyt.

Alkaisin tuossa tilanteessa vedättämään tai pelleilemään jotenkin, esim yrittäen karistaa vartijan tai alkaa tuijottaa tätä tai kiertää hyllyn ympäri taakse ja huutaa pöö!

Vierailija
25/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua seuras vartija Tokmannilla. Seisoskeli siinä sisäänkäynnillä, ja kun minä menin kauppaan, hän lähti siitä sitten seuraamaan. Ihan avoimesti roikkui perässä kassalle asti. Mistä lie johtui. Ihan normaalin näköinen ihminen olen. Enpä ole tuohon putiikin sen jälkeen mennyt.

Tokmannilla on joko pulaa kameroista tai ovat tarkoituksella tilanneet kyttäyksen koska saman vartiointiliikkeen tyypit ei tee sellaista prismas.

Vierailija
26/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten et osannut itse katsoa banaanien hinnasta että joku mättää? Luomubanaanit yleensä 2€+ /kg, Chiquitat n. 1,50€ /kg. Ja miten osasit laittaa Chiquitan vaakanumerolla sen?

Katsoin väärän vaakanumeron epähuomiossa. Nyt kotona ei ole mitään eineksiä millä tehdä perheelle ruokaa! Vtuttaa!

Eineksistä ruokaa, just joo.

http://www.kysy.fi/kysymys/mika-eines-sanan-etymologia

Vierailija
27/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olet siis koittanut saada edullisemman hinnan luomubanaaneillesi ja kassa sai kiinni. Todella tarkkaa työtä - pojot kassalle!

Joopa joo, kerran otin vahingossa kurkulle 3x kalliimman rehun hinnan, eipä sitä kassa huomannu vaan piti jonottaa infoon.

Eli kyllä se kauppakin yrittää hyötyä virheistä.

Siis että kauppa yritti hyötyä sun virheestä? :D Ostin joskus kesäkurpitsaa (sesonkihinta silloin) herkkusienien hinnalla (kilohinta noin nelinkertainen). Ei tullu mieleenkään että KAUPPA yritti hyötyä virheestä tai et kassa ois tyytyväisenä hymähdellyt et saapahan nyt s-ryhmä enemmän rahaa hehheh. Itse tein virheen niin en ala muita siitä syyttämään, eikä kannattais sullakaan :D En hakenut rahoja takaisin kun ei ollut minusta vaivan arvoista. Oisin voinu jos muuten oisin asioinu kys kaupassa.

Vierailija
28/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin tuossa tilanteessa vedättämään tai pelleilemään jotenkin, esim yrittäen karistaa vartijan tai alkaa tuijottaa tätä tai kiertää hyllyn ympäri taakse ja huutaa pöö!

Ei kannata, ne ukot on niin tylppiä että tekee jonkun kohtauksen siitä ja tunnetusti tyhmälle on mahdoton puhua järkeä.

Vierailija
29/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäihän Tanja Karpela mikä lie onkaan tää Olli Saarela kiinni maksamattomista ostoksista ja Tanja tuolloin oli Ollin kanssa ja Tanja eduskunnassa.

Ja yks ajoi pummilla ratikassa,kansanedustaja!

Vierailija
30/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olet siis koittanut saada edullisemman hinnan luomubanaaneillesi ja kassa sai kiinni. Todella tarkkaa työtä - pojot kassalle!

Joopa joo, kerran otin vahingossa kurkulle 3x kalliimman rehun hinnan, eipä sitä kassa huomannu vaan piti jonottaa infoon.

Siis että kauppa yritti hyötyä sun virheestä? :D Ostin joskus kesäkurpitsaa (sesonkihinta silloin) herkkusienien hinnalla (kilohinta noin nelinkertainen). Ei tullu mieleenkään että KAUPPA yritti hyötyä virheestä tai et kassa ois tyytyväisenä hymähdellyt et saapahan nyt s-ryhmä enemmän rahaa hehheh. Itse tein virheen niin en ala muita siitä syyttämään, eikä kannattais sullakaan :D En hakenut rahoja takaisin kun ei ollut minusta vaivan arvoista. Oisin voinu jos muuten oisin asioinu kys kaupassa.

Apeen tilannehan on sama toisinpäin.

Eli miksei kassa huomaa jos tuote maksaa, vain jos maksaa liian vähän?

Vierailija
31/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä punnitsin kerran vahingossa herkkusienet tomaatteina. Kassa kävi sitten punnitsemassa oikealla numerolla. Nolotti hieman kun alkoi jonoa kertyä.

Vierailija
32/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/180439

Ainahan noita juttuja on miten varakkaat varastelevat, ei näytä olevan mitenkään harvinaista.

Samaa mieltä, ettei pitäisi turkismummojenkaan loukkaantua jos joku myyjä/vartija kattoo pitkään. Ja jos myyjä ei kato (ei ota katsekontaktia) loukkaannutaan pakasta asiakaspalvelusta. Varakkaat ei varasta tarpeeseen vaan jännityksen takia. Tarpeeseen varastamisen jotenkin ymmärtää.

Vierailija
33/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli joku poistotarjous ja laputkin et -70% ale, silti kassa yritti laskuttaa alkuperäisen hinnan. Saanko haastaa käräjille petoksesta?

Vierailija
34/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne myyjät sitten millään jätä AP:tä rauhaan. :D

Joka päivä monta kertaa käy kaupassa ja aina joku myyjä ahdistelee. Mahtaa olla rankkaa.

Vierailija
35/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelin kaupasta kerran lehti kainalossa ulos, ja unohdin maksaa. Huomasin auton ovella ja palasin maksamaan. Myyjä vain naureskeli, ettei syytä minua varkaaksi😚

Vierailija
36/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävelin kaupasta kerran lehti kainalossa ulos, ja unohdin maksaa. Huomasin auton ovella ja palasin maksamaan. Myyjä vain naureskeli, ettei syytä minua varkaaksi😚

Saman tehnyt, mutta limupullon kanssa. Maksoin kyllä muut ostokset ja pullo oli koko aika kainalossa, kun en ollut parin ostoksen takia napannut koria. Kävin sitten maksamassa senkin, kun tajusin kun laitoin kamoja autoon. 

Vierailija
37/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apeen tilannehan on sama toisinpäin.

Eli miksei kassa huomaa jos tuote maksaa, vain jos maksaa liian vähän?

Kyllä ammattitaitoinen kassa huomaa, jos tuotteet on punnittu väärin (riippumatta kumpaan suuntaan hinta menee). Tämä edellyttää toki sitä, että kassa seuraa kassan näyttöä ja katsoo mitä ruudulla lukee, sekä vilkaisee mitä tuotteita on pussissa. Ei ole kovin vaikeaa, eikä edes työlästä.

Itsekin olen aikoinani kassalla ollut ja suuntaan ja toiseen on tehty uusinta punnituksia. Kerran joku oli punninnut sipulin korvasienien numerolla. Oli erittäin kallis sipuli. Oli kyllä tyytyväinen asiakas, kun siitä kauniisti mainitsin ja saatiin hinta korjattua. 

Vierailija
38/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minua syytettiin meikkien laittamisesta taskuun. Olen nelikymppinen työssäkäyvä ihminen jolla varaa ostaa meikkinsä , ei tarvitse näpistää.

Ihan kuin se näkyisi ihmisestä päällepäin onko varaa vai ei tai minkäikäinen on tai onko työssäkäyvä vai ei :O

Vierailija
39/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole vartijat seurannut missään...tai mistäs mä sen oikeestaan tietäisin, en rekisteröi ketään ihmistä ympärilläni, tulin ostoksille enkä ihmisiä katselemaan.

Vierailija
40/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se kansallispuku kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi