Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olisitko miehen kanssa joka ärähtelee, tiuskii ja katsoo sinua halveksuvasti?
29.10.2019 |
Siis katsoo halveksuen silloin kun katsoo. Usein kun katse on luotuna joko tv:hen tai puhelimeen. Kun olette yhdessä kaupassa ja juttelet myyjän kanssa mies seisoo vieressäsi halveksuva ja ivallinen ilme naamallaan. Mies myös heittää seksuaalisia vitsejä myyjien kuullen kuten vaikka jos valitset kurkkua mies kysyy kovaan ääneen vieressäsi "no mikäs niistä olisi parhaimman kokoinen, ai toi, haluaisitko sä että mulla olisi tuollainen? Varmaan tykkäisit!" Ja tämä siis niin kovaan ääneen että kaikki kaupassa olijat varmasti kuulevat.
Mikä tällaisen ihmisen käytöksen takana voi olla?
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Juuri tuollaista se voi pahimmillaan olla... Lisään vielä, että tietysti eksä muistutteli virheistäni, erehdyksistäni ja "valheistani" loputtomiin. Missä tahansa tilanteessa saattoi tuoda esille jonkin tekemäni erehdyksen ja käyttää sitä haukkumisen aseena.
Hän toi myös esille menneisyyden asioita, joita olin hyväuskoisena kertonut hänelle. Esimerkiksi jokin nuorena (ennen kuin olin edes tavannut häntä) tekemäni nolo juttu oli todiste moraalisesta huonoudestani ja kehnoudestani, ja näistäkin jutuista hän jankutti loputtomiin.