Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unitulkitsijat paikalle?

Vierailija
29.10.2019 |

Näin viimeyönä unta, jossa poimin joen varrelta kainalooni harmaan kissanpenun. Pelkäsin, että se olisi hukkunut. Esittelin kissaa kolmelle aikuiselle kissalle. Mietin, jos ne eivät hyväksy tätä pentua. Aikuiset kissat eivät ainakaan sähiseet tälle, mutt aen uskaltanut jättää kissaa niiden reviirille.
Uni tapahtui lämpimäsä maassa, jossa kissat elävät vapaasti. Unen lopussa en oikein tiennyt, että veisinkö pennun takaisin joenrantaan vai en. Pentu ei ollut vielä "luovutusikäinen", joten mietin, että selviääkö se. Mietin myös, että teinkö virheen, kun otin tämän kesyntuntuisen pennun syliini. Virta joessa oli kuitenkin vuolas ja pentu ylitti jokea kaatunutta puunrunkoa pitkin.

Unelle tulkinta? Aikaisemmin olen nähnyt jokiunia, kun olin teini. Ennen lapseni saamista näin myös unta, että synnytin kissan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unia ei voi tulkita. Eivät ne ole ennustuksia tulevasta tai ratkaisuja. Ne ovat pikemminkin heijastuksia elämästäsi. Ei sen kummempaa.

Vierailija
2/3 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, mä näen myös kissaunia ja olen nähnyt unta jossa myös synnytän vauvan joka onkin kissa!

Mutta en usko että unellasi on mitään suurempaa syvällistä merkitystä. Oletko huolissasi siitä lapsestasi, kuinka hän saa kavereita, joutuuko kiusatuksi? Kissa voisi symboloida lastasi ja käsitellä alitajuntaisia huoliasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unia ei voi tulkita. Eivät ne ole ennustuksia tulevasta tai ratkaisuja. Ne ovat pikemminkin heijastuksia elämästäsi. Ei sen kummempaa.

Heijastuksia elämästä joo, mutta voi joskus olla tulkittavissa, ja vaikken varsinaisesti usko enneuniin, niin unesta olen saanut vastauksen useampaankin kysymykseen elämässäni. Viimeksi askarrutti, mitä tehdä ihastukseni suhteen, ja unessa saamani "vastaus" oli että, minä en voi, eikä minun kannata tehdä enää mitään, vaan jos hän minuun haluaa tutustua paremmin, voin vain odottaa, että hänen tilanteensa muuttuu.ja hän tulee sen minulle kertomaan

No minä odotin, ja hänen tilanteensa muuttui, ja pyysi itse juttelemaan. Ilman unta olisin ehkä ahdistellut ja tivannut aina nähdessä, että onko tilanne muuttunut, ja siten ehkä varmistanut, ettemme ikinä tutustu kunnolla.

Unet ovat kuitenkin henkilökohtaisia, eikä ulkopuolinen tulkitsija välttämättä osu oikeaan. Toistuva uni kertoo ehkä jostain unen näkijän tilanteesta, joka täytyisi selvittää.