Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska miehesi viimeksi sai sinut "tuntemaan itsesi naiseksi"?

Vierailija
29.10.2019 |

Niin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mieheni sitä tarvitse tehdä eikä kenenkään muunkaan. Ihan itse tiedän joka päivä olevani nainen.

Vierailija
2/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit aloittanut kertomalla oman kokemuksen, kun kerta otsikonkin laitoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on hyvä itsetunto että tiedän olevani nainen ilman miestäkin.

Vierailija
4/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viime vuonna tai sitä edellisenä vuonna n 5 min ajan.

Kaksi vierasta miestä on tehnyt niin tänä vuonna. Toinen katseella ohimennen ja toinen koskettamalla käsivartta ohimennen.

Vierailija
5/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nosti mun hameen korviin ja läpsi avo kämmenellä paljaalle pyllyllle, kun poltin naudanpaistin pohjaan sunnuntaina.

Vierailija
6/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, mitä tällä tarkoitetaan. Eli ei koskaan?

Vierailija
7/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tiedän olevani ilman miestänikin.

Mutta rakastetuksi ja arvokkaaksi saa tuntemaa melkein joka päivä. Viimeksi tänään aamulla töihin lähtiessään suukotti ja muistutti miten rakas ja tärkeä olen❤️

Vierailija
8/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kun kinastelimme ja hän haukkui minut typeräksi patalapputelineeksi. 

Vierailija
9/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumal-uta mikä klisee tuokin fraasi. ”Hän saa minut tuntemaan itseni naiseksi.” (Ja sitten pari kuukautta myöhemmin ”kasvoimme erillemme”.)

Vierailija
10/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan luullutkaan, että olisin mies.

Vierailija
11/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne, lopeta. Et osaa. 0/5

Vierailija
12/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex ei saanut mua tuntemaan itseäni naiseksi. Ei oikein osoittanut halua mua kohtaan vaan tuntuu että ”antaa” minulle koska niin kuuluu tehdä. Ei katsonut kun olin alasti. Olin näkymätön naisena hänelle. Ikinä ei sanonut että olen kaunis.

Vaikka pidän huolta siitä miltä näytän kyllä se kolautti naiseutta.

Nykyisen on mun perään. Haluaa mua paljon eikä voi pitää näppejä erossa edes yhtä päivää. Sanoo lähes päivittäin että olen kaunis. Sai minut tuntemaan tänä aamuna itseni hyvin naiselliseksi ja haluttavaksi kun heräsimme aikaisin rakastelemaan.

Vierailija
13/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä ikinä saaneet minua tuntemaan oloani naiseksi, vaikka kuinka olisi h_uoritelleet. Vai mitä tällä tarkoitettiin?

Vierailija
14/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää, miten moni nainen ei ymmärrä tuota kysymystä. Ehkä se on niin harvinainen kokemus sitten? Kyse ei ole siitä, ettei tietäisi olevansa nainen, vaan että milloin mies saa naisen erityisesti tuntemaan itsensä naiseksi.

Kiinnostaisi myös tpisinpäin, että milloin joku (aikuinen ja parisuhteissa ollut, ei ihan teinikloppi) mies on kokenut, että joku nainen on saanut hänet tuntemaan itsensä miehekkääksi ja miten se tapahtui.

N49

Vierailija
15/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, miten moni nainen ei ymmärrä tuota kysymystä. Ehkä se on niin harvinainen kokemus sitten? Kyse ei ole siitä, ettei tietäisi olevansa nainen, vaan että milloin mies saa naisen erityisesti tuntemaan itsensä naiseksi.

Kiinnostaisi myös tpisinpäin, että milloin joku (aikuinen ja parisuhteissa ollut, ei ihan teinikloppi) mies on kokenut, että joku nainen on saanut hänet tuntemaan itsensä miehekkääksi ja miten se tapahtui.

N49

Mun mies kertonut että nää mieheksi itsensä tuntemiset liittyy vahvasti sek siin. Kun hän kokee että haluan häntä aina vaan uudelleen ja osaa saada mut nauttimaan ja huipulle niin tulee kiva fiilis olla mies. Ymmärrän koska koen tämän saman toisin päin. En ole kysynyt kokeeko itsensä miehekkääksi kun auttaa mua jutuissa jossa esim tarvii voimaa, silloin kyllä itse koen hänen olevan miehekäs.

Vierailija
16/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Olen nainen ja se on biologinen fakta eikä riipu ympäristöstäni tai ihmissuhteistani mitenkään. En tunne asian suhteen mitään erityistä. Enkä kyllä käsitä miksi pitäisikään.

Vierailija
17/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumal-uta mikä klisee tuokin fraasi. ”Hän saa minut tuntemaan itseni naiseksi.” (Ja sitten pari kuukautta myöhemmin ”kasvoimme erillemme”.)

Nyt on kyllä niin hiek ka plun juttua :D

Eihän kukaan voi olla intohimoisesta suhteessa eroamatta kohta :D

Esimerkissä oli kyse naurettavien fraasien omaksumisesta ja käytöstä, ei kenenkään suhteiden pituuksista.

Mutta kun kerran sivuraiteille mentiin, todettakoon että intohimoisena pysyvät todennäköisimmin suhteet, jotka eivät rakennu mediasta opeteltujen kliseiden varaan.

Vierailija
18/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saa minut aika lailla päivittäin tuntemaan oloni söpöksi, seksikkääksi, hauskaksi, ihanaksi... mutta tunnen itseni naiseksi kyllä koko ajan ihan ilman miestänikin.

Vierailija
19/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N49

Niin no ehkä siksi tuota on hieman vaikea ymmärtää, että itse en esim. ajattele, että naiseus koetaan jotenkin tietyllä tavalla. Siksi sanon, että voin kokea oloni jonkun seurassa erityisen hyväksi ja seksikkääksi, muttei se liity naiseuteen mitenkään, samoin kuin mieheni voi tuntea olonsa seurassani hyväksi ja seksikkääksi ilman että se liittyy juuri hänen sukupuoleensa. Olen biseksuaali, ja täytyy sanoa etten ole kokenut oloani jotenkin enemmän tai vähemmän naiseksi kenenkään kumppanini seurassa oli tämä mies tai nainen, ainoastaan enemmän tai vähemmän hyväksi tai seksikkääksi yms., kumppanin sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
20/21 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on näin tylsiä ja kiukkuisia vastauksia? Rentoutukaa vähän. :D

Tarjoutui eilen kantamaan kaikki painavat kauppakassit. Antoi mulle kivan korun lahjaksi. Kehui kauniiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän