Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei enää ikinä käytettyä tietsikkaa. Mistään.

Vierailija
28.10.2019 |

Yrittänyt poistaa tuota p*run McAfee:ta koneelta, kun mieluummin käytän vaikka Avastia... No, ei onnistu. Tyssää ilmoitukseen "tämän toiminnon suoriutuminen edellyttää käyttöoikeuksia. Jos haluat tehdä muutoksia tähän kansioon, tarvitset oikeudet kohteelle järjestelmänvalvojat"

No, ollaan sitten pakko"liitossa" tuon kanssa, ärsyttää vaan ne kaikki ilmoitukset mitä se spämmii...ensi kerralla ostan ihan vain uuden koneen, silläkin uhalla että syön koko loppukuun makaronia...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenna debian.

https://www.debian.org/

Vierailija
2/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy käynnistää kone vikasietotilassa, että saat poistettua tiedostoja tai sitten jollain vanhalla käyttiksellä.

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No loggaa sit sisään admin tilillä. Ei voi olla niin vaikeata.

Tai asenna windows uudestaan. Helppo juttu sekin.

Vierailija
4/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mit vit? Etkö muka tiedä admin-tunnusta? Olen aina asentanut käyttöjärjestelmän uudelleen vanhan koneen kanssa.

Vierailija
5/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty kone (wintoosa) pitää ehdottomasti tyhjentää kokonaan ja asentaa kaikki uudestaan. Siellähän voi olla vaikka mitä haittaohjelmia! Olet vaaraksi lähinnä itsellesi!

Vierailija
6/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mit vit? Etkö muka tiedä admin-tunnusta? Olen aina asentanut käyttöjärjestelmän uudelleen vanhan koneen kanssa.

No en kuule tiedä, kun on käytetty kone.

Vierailija
7/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen vikasietotilan edes löytää win 8 läppärissä..

Vierailija
8/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenna windows uudestaan, niin tiedät.

Vierailija
9/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten tehdään.

Vierailija
10/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen?

Vierailija
11/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koneessa on käyttisenä Windows 10, niin Lataa netistä Microsoft Media Creation Tool ja käynnistä se. Se hakee sinulle Microsoftilta uuden Windows 10 asennusmedian. Seuraa ohjelman näytöllä näkyviä ohjeita ja asenna niiden avulla koneeseen uusi puhdas Windows 10. Voit myös halutessasi tehdä Media Creation Tool -työkalun avulla buuttaavan USB-tikun, jossa on Windows 10 asennusmedia eli voit halutetessasi asentaa Windowsin uudestaan niin monta kertaa USB-tikulta kuin tarvitset. Tikku tukee olla 16gb, jotta asennus onnistuu.

Jos koneessa on Windows 7, esim alla olevan linkin ohjeilla saat poistettua järjestelmänvalvojan salasanan. Kun järjestelmänvalvojan salasana on poistettu, kone tarjoaa järjestyksenvalvojan tiliä käyttöön oman käyttäjätilisi lisäksi. Menet vain järjestelmänvalvojan tilille ja poista sieltä kautta sen MacAfeen.

https://www.passfab.com/windows-7/how-to-reset-windows-7-password-using…

Vierailija
12/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten tehdään.

Googlaa. Löytyy ohje.

Vierailija
13/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia tänne ei kannata mitään kirjoittaa. Muutaman asiallisen vastauksen saat, loput on v*ttuilua ja haukkumista. (Ja ap:na esiintymistä, kyllähän kirjoitustyylistä näkee ettei tuo p*rno-kommentti ollut Ap itse)

Ihme oletus, että kaikki osaisivat ja tietäisivät kaiken. En minäkään osaa tietokoneella tehdä muuta kuin korkeintaan perus-kuvankäsittelyä ja käyttää Excel:liä. Jos tulee ongelma, pitää kysyä joltain muulta.

Yksi osaa hoitaa ongelmat tietokoneella, joku ei, joku osaa kieliä, toinen ei, jne. Oikeastaan sellainen ihminen joka osaisi ja tietäisi ihan kaiken, olisi todella raskas ihminen...

Vierailija
14/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koneessa on käyttisenä Windows 10, niin Lataa netistä Microsoft Media Creation Tool ja käynnistä se. Se hakee sinulle Microsoftilta uuden Windows 10 asennusmedian. Seuraa ohjelman näytöllä näkyviä ohjeita ja asenna niiden avulla koneeseen uusi puhdas Windows 10. Voit myös halutessasi tehdä Media Creation Tool -työkalun avulla buuttaavan USB-tikun, jossa on Windows 10 asennusmedia eli voit halutetessasi asentaa Windowsin uudestaan niin monta kertaa USB-tikulta kuin tarvitset. Tikku tukee olla 16gb, jotta asennus onnistuu.

Jos koneessa on Windows 7, esim alla olevan linkin ohjeilla saat poistettua järjestelmänvalvojan salasanan. Kun järjestelmänvalvojan salasana on poistettu, kone tarjoaa järjestyksenvalvojan tiliä käyttöön oman käyttäjätilisi lisäksi. Menet vain järjestelmänvalvojan tilille ja poista sieltä kautta sen MacAfeen.

https://www.passfab.com/windows-7/how-to-reset-windows-7-password-using…

Win 8 sanoi ap aiemmin.

Vierailija
15/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

c cleaner poistaa

Vierailija
16/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä itsekin suosittelen että ns. aloittelija ei hommaa käytettyä. Vähemmän päänsärkyä kun ostaa vaikka jonkun Gigantin peruskoneen.

Itse tosin suosin käytettyjä läppäreitä ekologisten syiden takia, mutta vetelen ne joka tapauksessa uusiksi esim. debianilla.

Vierailija
17/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen AP:lle siirtymistä kynän ja paperiin. Ja se kynäkin saisi olla mieluusti tylsä, ettei tule enempää vahinkoja. Millaisilla taidoilla varustettu ihminen ostaa koneen, ilman että kysyy adminin salasanaa?

Niin no... mä oon käytettyjä koneita ostanut verkkokaupasta/yksityiseltä henkilöltä... eipä ole mulle mitään adminin salasanoja kerrottu ikinä.

Vierailija
18/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin tyhmä tarvii olla että ei tajua : FORMAT/C:

No siis itse tajuan tietokoneista juuri sen mitä peruskoulussa opetettiin. Toisen asteen opinnoissa ei ollut mulla atk-tunteja, kun mun alalla ei tarvitse.

Vierailija
19/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä itsekin suosittelen että ns. aloittelija ei hommaa käytettyä. Vähemmän päänsärkyä kun ostaa vaikka jonkun Gigantin peruskoneen.

Itse tosin suosin käytettyjä läppäreitä ekologisten syiden takia, mutta vetelen ne joka tapauksessa uusiksi esim. debianilla.

Ei kyllä köyhällä ole varaa ostaa kaupasta sitä tuliterää konetta. Ja nykyään melkein pakko olla jonkunlainen läppäri/pöytis.

(Ja ennenkuin joku huutelee niin ei, Kela ei anna maksusitoumusta. Kun ei anna edes uuteen pesukoneeseen, ja tästä itselläni kokemusta silloin kun olin työttömänä)

Vierailija
20/22 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikilla oo se sukulaispoika joka tulee auttamaan jos näin käy?