Kuka / Ketkä sytyttää koulut palamaan Nurmijärvellä ja miksi?
Joku tietää täälläkin.
Ei voi olla sattumaa, että kaksi koulua palaa peräjälkeen.
Kommentit (29)
Kaikki viittaa yksittäiseen hulluun. Eli kouluampujaksi luokiteltavaan. Jää kiinni lähipäivinä.
Voisko olla joku entinen koulukiusattu tai luokalleen jäänyt?
Tyyppi katkeroitunut omista koulukokemuksistaan?
Jollei tekijöinä oli pari pärinäjonnea, on kyseessä koulukiusattu, syrjäytynyt nurtsilainen.
Minäpä tiedän mistä tässä 10 vuotta vanhassa casessa oli kyse.
Nämä koulut olivat homeessa ja asiasta huolestunut isukki on asialla.
Kun homekouluja ei ole -> problem solved
Sinccis
Pyromaani.
Yleensä on itse paikan päällä seuraamassa sivusta sammutustöitä. Vinkki viranomaisille!
Lauma ääliö kakaroita jotka eivät halua mennä kouluun.
Olen ollut oppilaana molemmissa palaneissa kouluista ja olin koulukiusattu sekä opettajien ja oppilaiden toimesta, eikä kukaan siihen puuttunut vaikka taatusti näki ja tiesi.
Allah tarvitsee myös koulusavua, autosavun lisäksi.
Juttelin 10 vuotta sitten habbo hotellissa jonkun pojan kanssa joka sanoi, että harrastaa pyromaniaa, tykkää nähdä kättensä jäljen kun sytyttää palamaan talon eikä jää kiinni.
Oli 16v poika, en tiedä valehteliko vai oliko totta.
Ehkä joku tylsistynyt nuori joka tykkää leikkiä tulella.
Vierailija kirjoitti:
Pyromaani.
Yleensä on itse paikan päällä seuraamassa sivusta sammutustöitä. Vinkki viranomaisille!
Tuolla tavalla saivat Turussa pyromaanin kiinni. Joku palohenkilökuntaan kuuluva huomasi yhden miehen muiden joukosta seuraamassa kerrostalon paloa. Se mies oli jo aikaisemmin sytytellyt paloja.
Kyllä viranomaiset sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Pyromaani
Homeeseen kyllästynyt
Jos homekouluja niin tämä on vain hyvä teko.
Veikkaan toisen koulun rehtoria. Keksi, miten saavat uudet koulut vanhojen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyromaani
Homeeseen kyllästynyt
Jos homekouluja niin tämä on vain hyvä teko.
Muuten mutta poltti molemmista sen terveimmän osan rakennuksista. Eli ei ole huolestunut vanhempi.
Varmaan lista molempien koulujen kävijöistä on aika pieni, molemmat siis alakouluja. Ehkä sitä kautta saadaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Pyromaani.
Kyllä viranomaiset sen tietävät. Siksi niissä paloautoissa on videokamera joka kuvaa tapahtumia ja yleisöä.
Kyseessä on Kotiopettajattaren kosto!
Sinccis