Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä elokuvan juonta/loppuratkaisua et ole tajunnut?

Vierailija
28.10.2019 |

Tämä on vähän noloa, mutta minulle jäi mysteeriksi, kuoliko Rose siinä elokuvan lopussa, kun palasi mielessään Titanicille? Lähikirjastosta olen sitä bongaillut, jotta voisi katsoa uudestaan oikein ajatuksen kanssa, mutta ei löydu dvd:nä.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixisistä katsoin hiljattain pari leffaa joiden loppu puuroutui mielestäni selittämättömäksi kakaksi. Olikohan Interstellar, ja sitten se yksi missä oli se yksi himym-tyyppi, jokin kuolemanjälkeinen elämä -juttu.

Vierailija
2/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minä itse aina ajattelin, että Rose todellakin kuoli siinä elokuvan lopussa. Kuoli nukkuessaan ja palasti Titanicille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflixisistä katsoin hiljattain pari leffaa joiden loppu puuroutui mielestäni selittämättömäksi kakaksi. Olikohan Interstellar, ja sitten se yksi missä oli se yksi himym-tyyppi, jokin kuolemanjälkeinen elämä -juttu.

Interstellarin ulkoavaruudesta sisäavaruuteen -jutska oli ainakin minulle täyttä dadaa. Siihen asti elokuva oli jotenkin pysynyt kasassa ja uskottavuuden rajamailla, mutta kun Matthew McConaughey ilmestyi avaruuspuvussaan kirjahyllyn taa - ei, ei ja ei. Elokuvan aivan loppukin oli outo, noin inhimilliseltä kannalta katsoen. Ne kaikki sairaalahuoneeseen tulleet ihmisethän olivat päähenkilön jälkeläisiä tai sukuun naituja, miksi kukaan ei halunnut tutustua esi-isään, vaikka se olikin nuorempi kuin monet näistä jälkeläisistä? Aivan älytön loppuratkaisu.

Vierailija
4/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, munkin mielestä Rose kuoli ja palasi laivalle.

Telkkarista tuli elokuva jokin aika sitten missä ihmisiä jäi veden varaan merelle, ja siinä oli pariskunta, mies ja nainen, en muista oliko aluksi joku toinenkin mies. Mutta kuitenkin, se koko hengissäpysymistaistelu, päiväkausia kelluivat siellä vedessä odottaen pelastusta, ja elokuva loppui siihen kun ne molemmat hukkui. 

Mitä helvettiä? Miksi joku haluaisi katsoa elokuvaa urheasta kamppailusta joka sitten kuitenkin johtaa siihen että kaikki päähenkilöt kuolee surullisesti? Ei se heidän kamppailunsa ja keskenäiset juttelunsa nyt niin kiinnostavia olleet vaan se että odotin koko elokuvan ajan että miten heidät pelastetaan.

Vierailija
5/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin Taksikuski-leffan nuorena ensimmäisen kerran, otin sen lopun kirjaimellisesti. Sittemmin olen lukenut jostain, että loppukohtaus saattoikin olla kuolevan päähenkilön hallusinaatiota. Tuo on paljon järkevämpi tulkinta kuin omani.

Vierailija
6/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka ja Pätkä Lumimiehen Jäljillän loppukohtaus ei auennut minulle sitten ei millään...

Vierailija
7/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkkarista tuli elokuva jokin aika sitten missä ihmisiä jäi veden varaan merelle, ja siinä oli pariskunta, mies ja nainen, en muista oliko aluksi joku toinenkin mies. Mutta kuitenkin, se koko hengissäpysymistaistelu, päiväkausia kelluivat siellä vedessä odottaen pelastusta, ja elokuva loppui siihen kun ne molemmat hukkui. 

Mitä helvettiä? Miksi joku haluaisi katsoa elokuvaa urheasta kamppailusta joka sitten kuitenkin johtaa siihen että kaikki päähenkilöt kuolee surullisesti? Ei se heidän kamppailunsa ja keskenäiset juttelunsa nyt niin kiinnostavia olleet vaan se että odotin koko elokuvan ajan että miten heidät pelastetaan.

Mun mielestä taas on hyvä, että on tällaisiakin elokuvia, joissa on karu loppu. Sellasta kun tapahtuu elämässäkin, en mä halua nähdä vain elokuvia, joista tietää niiden päättyvän onnellisesti.

Vierailija
8/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruusseikkailu 2001. Piti googlettaa merkitys. Tulkinnanvarainen.

Vierailija
9/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajunnut Eyes Wide Shutia kun näin sen ekan kerran. Nyt se on boksilla odottamassa toista katselukertaa, ehkä nyt hiffaan paremmin.

Vierailija
10/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullholland Driven loppukohtaukset. Siis oikeasti, wtf?

Vierailija
11/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullholland Driven loppukohtaukset. Siis oikeasti, wtf?

En muista tuosta elokuvasta kaikkea, mutta itse olen ajatellut, että elokuvan onnellinen alkupuoli oli vaalean päähenkilön kuvitelmaa ja ankea loppupuoli todellisuutta. Ymmärsin, että vaalea nainen olisi tappanut tummemman. Lopussa vaalea nainen tappoi itsensä, ja kuoleman jälkeen naiset kohtasivat toisensa taas. 

Vierailija
12/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interstellarin loppu oli aivan huikea. Maailmankaikkeudessa tosiaan voi mennä asioita ihmisen käsityskyvyn yli.

Vierailija
13/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bokeh tjsp. Siis mitä miksi? Katsoin jonkin aikaa ja hyppösin loppuun enkä nähnyt järkeä.

Vierailija
14/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Interstellarin loppu oli aivan huikea. Maailmankaikkeudessa tosiaan voi mennä asioita ihmisen käsityskyvyn yli.

No just joo, ja siihen sinä tyydyt kun ei ole mitään logiikkaa, kunhan kääräistään vaan leffan loppu jollain typerällä tavalla pakettiin.

Vierailija
15/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras scifi leffa. Itkin puolet ajasta teatterissa.

Vierailija
16/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The discovery oli tuo toinen.

Vierailija
17/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donnie Darko on ollut ainoa missä tarvitsin tulkkia. Oli tooooodella hyvä leffa, mutta loppu oli vaikea käsittää. Mutta onneksi sain rautalankamallin.

Vierailija
18/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sucker Punch. En tajunnut tehtiinkö sille tytölle lobotomia siinä alussa vai lopussa. Jos vasta siinä lopussa niin mistä se fantasiamaailma tuli, mutta jos alussa niin eihän se olis voinu käydä niitä "taisteluita" lobotomiavihanneksena...

Vierailija
19/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interstellar oli niin "keisarin uudet vaatteet"- leffa. Huijausta koko juttu, eli näytti fiksulta, mutta oikeasti ei ollut.

Vierailija
20/113 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas on hyvä, että on tällaisiakin elokuvia, joissa on karu loppu. Sellasta kun tapahtuu elämässäkin, en mä halua nähdä vain elokuvia, joista tietää niiden päättyvän onnellisesti.

Minä en tykkää. Elämässä mulle käy aina paskasti, ja ne leffat on pakoa todellisuudesta, haluan onnelliset loput vaikka monesti sen jälkeen itkenkin katkeruudesta koska sitä meille syötetään ja itse en saa... The dressmaker oli yksi leffa jossa itkin ihan solkenaan. Ei, niin ei vaan saa mennä!