Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä elokuvan juonta/loppuratkaisua et ole tajunnut?

Vierailija
28.10.2019 |

Tämä on vähän noloa, mutta minulle jäi mysteeriksi, kuoliko Rose siinä elokuvan lopussa, kun palasi mielessään Titanicille? Lähikirjastosta olen sitä bongaillut, jotta voisi katsoa uudestaan oikein ajatuksen kanssa, mutta ei löydu dvd:nä.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehuuskoe!!!

Ensinnäkin tykkääkö Benjamin edes siitä kypsemmästä rouvasta vai tapaileeko sitä vaan ajankuluksi? 

Ja lopussa: katuuko päätöstä mennä naimisiin sen nuoren flikan kanssa?

En oikeastaan ymmärrä koko elokuvaa, enkä juuri pidä siitä...

Vierailija
102/113 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnut.

Eivät hyökänneet, kun ihmiset poistuivat talosta ja lähtivät ajamaan. Loppuiko sota vai oliko kyse vain tulitauosta?

Toisaalta, siinä kai se hienous onkin, että jokainen voi tehdä asiasta oman tulkintansa.

Ne papukaijat yllytti. Kun ne kuoli loppui hyökkäys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tajunnut Eyes Wide Shutia kun näin sen ekan kerran. Nyt se on boksilla odottamassa toista katselukertaa, ehkä nyt hiffaan paremmin.

Kerro sitten täällä, mihin päädyit. Olen katsellut mainitun elokuvan peräti kolme kertaa, ja ihmettelen edelleen loppuratkaisua.

104/113 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minä itse aina ajattelin, että Rose todellakin kuoli siinä elokuvan lopussa. Kuoli nukkuessaan ja palasti Titanicille. 

Näin minäkin sen olen ymmärtänyt. Aika harvalla nuoruudenpano laivalla on se seura ja miljöö johon haluaa palata ikuisesti, joten ymmärrettävää että aika monella on tässä epäselvyyttä.

Vierailija
105/113 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minä itse aina ajattelin, että Rose todellakin kuoli siinä elokuvan lopussa. Kuoli nukkuessaan ja palasti Titanicille. 

No mutta Rose kertoo sen tarinan. 

Vierailija
106/113 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflixisistä katsoin hiljattain pari leffaa joiden loppu puuroutui mielestäni selittämättömäksi kakaksi. Olikohan Interstellar, ja sitten se yksi missä oli se yksi himym-tyyppi, jokin kuolemanjälkeinen elämä -juttu.

Interstellar yritti olla ehkä uusi avaruusseikkailu 2001 ja loppu meni kubrickmaiseksi.

Vierailija
107/113 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Rose jolla ollut jo varmaan lapsia ja lastenlapsia sitten tahtoisi palata laivalle?

Vierailija
108/113 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Rose jolla ollut jo varmaan lapsia ja lastenlapsia sitten tahtoisi palata laivalle?

Hänhän on se tarinan kertoja. 

Vierailija
109/113 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everything everywhere alla att once meni kyllä minulta ohi. Pitäisi katsoa uudelleen. Olin lähinnä helpottunut kun leffa loppui, kun putosin kärryiltä jo alkuvaiheessa. Ja leffaseura kehui yhdeksi parhaista elokuvista ikinä!

Vierailija
110/113 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehuuskoe!!!

Ensinnäkin tykkääkö Benjamin edes siitä kypsemmästä rouvasta vai tapaileeko sitä vaan ajankuluksi? 

Ja lopussa: katuuko päätöstä mennä naimisiin sen nuoren flikan kanssa?

En oikeastaan ymmärrä koko elokuvaa, enkä juuri pidä siitä...

Dustin Hoffman oli ihan väärä näyttelijä siihen rooliin, koska näytti nelikymppiseltä varmaan jo 15-vuotiaana.

Vierailija
111/113 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titanic on hankala hoksata

Vierailija
112/113 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Everything everywhere alla att once meni kyllä minulta ohi. Pitäisi katsoa uudelleen. Olin lähinnä helpottunut kun leffa loppui, kun putosin kärryiltä jo alkuvaiheessa. Ja leffaseura kehui yhdeksi parhaista elokuvista ikinä!

Tää löytyy nyt Areenasta  ja oli tosi hyvä, vaikkakin keskittymistä vaativa.

Vierailija
113/113 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon Sotilas. Siis voittiko Suomi vai ei?

Tuli toiseksi