Minkä elokuvan juonta/loppuratkaisua et ole tajunnut?
Tämä on vähän noloa, mutta minulle jäi mysteeriksi, kuoliko Rose siinä elokuvan lopussa, kun palasi mielessään Titanicille? Lähikirjastosta olen sitä bongaillut, jotta voisi katsoa uudestaan oikein ajatuksen kanssa, mutta ei löydu dvd:nä.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Linnut.
Eivät hyökänneet, kun ihmiset poistuivat talosta ja lähtivät ajamaan. Loppuiko sota vai oliko kyse vain tulitauosta?
Toisaalta, siinä kai se hienous onkin, että jokainen voi tehdä asiasta oman tulkintansa.
Ne papukaijat yllytti. Kun ne kuoli loppui hyökkäys.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajunnut Eyes Wide Shutia kun näin sen ekan kerran. Nyt se on boksilla odottamassa toista katselukertaa, ehkä nyt hiffaan paremmin.
Kerro sitten täällä, mihin päädyit. Olen katsellut mainitun elokuvan peräti kolme kertaa, ja ihmettelen edelleen loppuratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Ap, minä itse aina ajattelin, että Rose todellakin kuoli siinä elokuvan lopussa. Kuoli nukkuessaan ja palasti Titanicille.
Näin minäkin sen olen ymmärtänyt. Aika harvalla nuoruudenpano laivalla on se seura ja miljöö johon haluaa palata ikuisesti, joten ymmärrettävää että aika monella on tässä epäselvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, minä itse aina ajattelin, että Rose todellakin kuoli siinä elokuvan lopussa. Kuoli nukkuessaan ja palasti Titanicille.
No mutta Rose kertoo sen tarinan.
Vierailija kirjoitti:
Netflixisistä katsoin hiljattain pari leffaa joiden loppu puuroutui mielestäni selittämättömäksi kakaksi. Olikohan Interstellar, ja sitten se yksi missä oli se yksi himym-tyyppi, jokin kuolemanjälkeinen elämä -juttu.
Interstellar yritti olla ehkä uusi avaruusseikkailu 2001 ja loppu meni kubrickmaiseksi.
Miksi Rose jolla ollut jo varmaan lapsia ja lastenlapsia sitten tahtoisi palata laivalle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Rose jolla ollut jo varmaan lapsia ja lastenlapsia sitten tahtoisi palata laivalle?
Hänhän on se tarinan kertoja.
Everything everywhere alla att once meni kyllä minulta ohi. Pitäisi katsoa uudelleen. Olin lähinnä helpottunut kun leffa loppui, kun putosin kärryiltä jo alkuvaiheessa. Ja leffaseura kehui yhdeksi parhaista elokuvista ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Miehuuskoe!!!
Ensinnäkin tykkääkö Benjamin edes siitä kypsemmästä rouvasta vai tapaileeko sitä vaan ajankuluksi?Ja lopussa: katuuko päätöstä mennä naimisiin sen nuoren flikan kanssa?
En oikeastaan ymmärrä koko elokuvaa, enkä juuri pidä siitä...
Dustin Hoffman oli ihan väärä näyttelijä siihen rooliin, koska näytti nelikymppiseltä varmaan jo 15-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Everything everywhere alla att once meni kyllä minulta ohi. Pitäisi katsoa uudelleen. Olin lähinnä helpottunut kun leffa loppui, kun putosin kärryiltä jo alkuvaiheessa. Ja leffaseura kehui yhdeksi parhaista elokuvista ikinä!
Tää löytyy nyt Areenasta ja oli tosi hyvä, vaikkakin keskittymistä vaativa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon Sotilas. Siis voittiko Suomi vai ei?
Tuli toiseksi
Miehuuskoe!!!
Ensinnäkin tykkääkö Benjamin edes siitä kypsemmästä rouvasta vai tapaileeko sitä vaan ajankuluksi?
Ja lopussa: katuuko päätöstä mennä naimisiin sen nuoren flikan kanssa?
En oikeastaan ymmärrä koko elokuvaa, enkä juuri pidä siitä...