Miksi appiukko "vitsailee" liittyen minuun koko ajan?
Mies sanoi, että kun hän oli sinkku isänsä vit*uili hänelle koko ajan ihan typeriä juttuja. Eikä hän enää edes kuuntele hänen juttujaan, antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Nyt isänsä on siirtänyt ne vitsit liittyen minuun?!
Tyyliin:
Meillä kaatui puu pihalla tuulen voimasta..
"Minna käynyt kuitenkin nojaamassa puuhun ja se on kaatunut hehhe"
Ostettiin uusi sohva.
"Minna muuttanut tämän asunnon heti kun muutti tänne, ihme että sohva lähti näin myöhään"
Mies osti isomman tv:n, mulle olisi edellinenkin riittänyt.
"Minna halusi vaan suuremman hehhe"
Saatetaan muuttaa toiseen asuntoon.
"Minnan takia muutatte, hehheh"
Minna sitä ja tätä, minna hajottaa kaiken palasiksi, minna plaplapla.
Onneksi harvoin nähdään ja osaan pitää hermoni suht kasassa, mutta silloin olen ihan hiljaa, koska muuten saatan sanoa jotain väärää.
Isänsä kuulemma koko elämän ollut tollainen miestäni kohtaan, kaikki muut perheenjäsenet säästyy noilta vitseiltä.
Uusin juttu on se, että jos katson kylässä edes miestäni päin alkaa appi naureskelemaan, että lähetämme toisillemme signaaleja. Siihen kyllä sanoin, että kai saan omaa miestäni katsoa, ilman mitään signaalien lähettelyjä.
Ihmekkös kun ei niin usein käydä.
Mistä tuo johtuu? Ei appi vielä mikään vanhus ole, että ei siitä johdu.
Mitä te tekisitte? Sanoisitteko suoraan, ettei nuo vitsit ole yhtään mukavia.
Tekisi mieli, mutten tiedä uskallanko.
Kommentit (80)
Minna nyt ei ymmärrä leikkiä ollenkaan, heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: oletko aivan varma, että haluat viettää loppuelämäsi (ja kenties myös ikuista elämää, lastenne kautta) nimenomaan tämän suvun kanssa? Ek haittaa liikaa, jos ikään kuin synnyttäisit appivanhempasi osittain uudeelleen!?
Toiseksi, tee joko a) tai b) sen mukaan, mikä kulloinkin tuntuu oikeammalta:
a) Lyö lekkeriksi ja todennäköisesti osoitat, kuinka hölmöjä heidän juttunsa ovat; jos ovat mielestään hauskoja, ymmärtävät varmaan mitä tahansa huulenheittoa! Tosin epäilen, että "huumori" on vain epävarmuutta siitä, että SINÄ olet RIISTÄNYT heidän kontrollivoimaansa poikansa suhteen.... joten nyt sitä yritetään kompensoida alistamalla sinua.
b) suhtaudu heidän outouksiinsa KUIN ILMAAN. Älä näyttele mutään muuta!
Suvussa ei ole vikaa vain ja ainoastaan appiukossa.
Mies on maailman ihanin mies, enkä yhtään epäilisi jos mies olisi postimiehen poika xD
Yritän teidän avulla keksiä jonkun lauseen mitä toistaisin siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ai luoja mä tiedän ton rasittavan ihmistyypin! Aaaarrgh! Valitettavasti en osaa neuvoa, mutta sympatiani sinulle.
Meidän luokalla oli tollainen ihminen, onneksi muutti pois, ei mennyt mikään ikinä perille.
Ap:lle vinkki, sano vastaan. Ja jos hän sanoo vastaan, sano jotain kommenttia hänen ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Minna nyt ei ymmärrä leikkiä ollenkaan, heh heh.
Niin se varmasti sanoo jos yrittää jotain sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Minnaa, yhyyhyy. Kasvata selkäranka ja käske sen äijän painua sinne, mistä on tullutkin.
Anteeksi, sitä yrittnyt olen. Koko elämä kun on kiusattu, vastoinkäymisiä tullut koko elämän. Nyt on mennyt hyvin ja elämä rullaa, mutta tuollaiset jättää huonon itsetunnon.
Siksi olen ujo, mutta se ei kuulu mielestäni tähän.
Haluaisin vaan tietää miksi hän tekee näin.
Miestäkin kiusattiin koulussa ja sitten kotona isä.
Te olette jo aikuisia, joten ottakaan sitä todellista vas-tuu-ta.
Mitä helvetin vastuuta?
Aijaa. Minusta kuulostaa, että hän pitää sinusta ja noilla vitseillä koettaa juuri tehdä sinulle selväksi, että ajattelee sinusta positiivisesti ja kokee sinut osana perhettä. Voisin itsekin heittää tuollaista vitsiä. Mutta olenkin kiero savolainen.
Hauska mies appiukkonasi ja pitää sinusta. Olisit tyytyväinen tilanteeseen. Välit voisivat olla huonotkin ja se on paljon pahempi asia kuin huumorin heitto.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Minusta kuulostaa, että hän pitää sinusta ja noilla vitseillä koettaa juuri tehdä sinulle selväksi, että ajattelee sinusta positiivisesti ja kokee sinut osana perhettä. Voisin itsekin heittää tuollaista vitsiä. Mutta olenkin kiero savolainen.
Saatanan savolaiset.
Onpa ap aika herkkä, jos tuon tyyppisistä vitseistä loukkaantuu. Kaikki nuo esimerkit ainakin oli mielestäni sellaista hyväntahtoista kiusoittelua, eikä mitään v..tuilua. Esimerkiksi Kainuussa tuollainen kiusoittelu on aika tavallista. Mutta jotkut ei tietenkään ymmärrä samanlaista kieroa huumoria. Miksi ihmeessä hän nyt omalle pojalleen tai hänen vaimolle olisi ilkeä? Haloo..?
Vierailija kirjoitti:
Onpa ap aika herkkä, jos tuon tyyppisistä vitseistä loukkaantuu. Kaikki nuo esimerkit ainakin oli mielestäni sellaista hyväntahtoista kiusoittelua, eikä mitään v..tuilua. Esimerkiksi Kainuussa tuollainen kiusoittelu on aika tavallista. Mutta jotkut ei tietenkään ymmärrä samanlaista kieroa huumoria. Miksi ihmeessä hän nyt omalle pojalleen tai hänen vaimolle olisi ilkeä? Haloo..?
Ai eikö hänen poikansakaan ymmärrä että hän vain vitsailee, kun saunassa sanoo, että oletpas lihava, voisit laihduttaa?
Vaikka nuo onkin tuollaisia tönkköjä mukahauskoja juttuja, niin en pitäisi niitä silti törkeänä... Ei niiden varmasti ole tarkoitus loukata sinua mitenkään, vaan koittaa hauskuuttaa omalla hölmöllä huumorintajullaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä Savossakin pääsääntöisesti pidetään tuollaisia tapauksia ihan mulk**ina.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nuo onkin tuollaisia tönkköjä mukahauskoja juttuja, niin en pitäisi niitä silti törkeänä... Ei niiden varmasti ole tarkoitus loukata sinua mitenkään, vaan koittaa hauskuuttaa omalla hölmöllä huumorintajullaan.
Niin se varmaan on, mutta kaikilla on omat rajansa ja tuo ei mielestäni tunnu hyvältä.
"Eikö äitis opettanut, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin kuuluu olla hiljaa?"
Itse olen ratkaissut anoppi ongelman niin etten mene yksinkertaisesti enää käymään. Aina jatkuvaa närppimistä, kuittailua ja mököttämistä. Ei vaan enää jaksanut parin vuoden jälkeen. Mies näkee äitiään juhlissa jne, eikä vaadi minua mukaan. On yhtä paha lapsilleen, enkä vain pysty enää olla rauhallinen. Aloin sanomaan suoraan käytöksestä, ja siitä alkoi mökötys, mykkäkoulu ja nyyhkiminen. Huoh. En kestäisi keneltäkään tuollaista käytöstä.
Minun appeni alkoi ilkeilemään minulle sairastuttuaan (aivoverenkiertohäiriöitä). Se ei ollut mitään huumoria, vaan niin ilkeitä puheita, että en loppujen lopuksi enää mennyt samaan huoneeseen hänen kanssaan. Sitä kesti, kunnes lääkitys löysi tasapainon. Mutta teillähän ei ilmeisesti ole tuo tilanne, on vain veemäinen appi joka kiusaa "huumorillaan" läheisiään.
Minulla on yksi sukulaismies tuollainen ja hekottaa niille omille "hauskoille" jutuilleen ja muut katsovat päätään pudistellen ja huokaillen. Kuitenkin kaikki ymmärtää sen olevan hyväntahtoista huumoria. Esimerkiksi hänen vaimonsa ilme on näkemisen arvoinen, kun tulee joku "hauska" letkautus ja moni rupeaa nauramaan jo sille, kun tilanne on niin hölmö. Hänen vaimonsa myös osaa kommentoida noihin juttuihin niin hyväntahtoisen veemäisesti.
Appiukolla on jotain poikaansa liittyvää selvittämätöntä historiaa jonka pn nyt siirtänyt sinuun uutena kohtaana.
Tai appiukko on kiusaaja joka sai poikansa sijaan uuden kohteen.
Tai appi epäilee/tietää ettei poika ole hänen, siitä jatkuva naljailu.
Tai appiukko on vähälahjanen/jälkeenjäänyt jossa tapauksessa kannattaa miettiä lisääntymistä niiden geenien kantajan kanssa.
Paras tapa joka tapauksessa on kommentoida jokaiseen typerään heittoon tyyliin "ai niinkö oot aatellut, mielenkiintoista. KErro toki lisää" ihan pokkana ja jos sulla on munaa niin toteat vaan että mites susta tuntuu että oot aika paljon appiukon mielessä kun joka asiaan pitää kommentoida sinuun liittyen. Tohon "Minna tykkää isosta" voit sanoa (jos haluat samalle tasolle alentua) vaikka jotain "niin tykkään. harmi kun on toi Timppa pienellä tehty niin sillekin tuli pieni" Voin taata että menee hiljaseksi ;D
Yksi mahdollisuus kaiken muun lisäksi on tietenkin se että äijä on vaan yksinkertaisesti aivan hlvtin tyhmä yksilö. Edelleen, kehotan miettimään lisääntymistä tarkkaan.
Miten niin lisääntymistä pitää harkita? Idiootin apen huumorintajuttomuuden takia?
Ai luoja mä tiedän ton rasittavan ihmistyypin! Aaaarrgh! Valitettavasti en osaa neuvoa, mutta sympatiani sinulle.