Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi appiukko "vitsailee" liittyen minuun koko ajan?

Vierailija
28.10.2019 |

Mies sanoi, että kun hän oli sinkku isänsä vit*uili hänelle koko ajan ihan typeriä juttuja. Eikä hän enää edes kuuntele hänen juttujaan, antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Nyt isänsä on siirtänyt ne vitsit liittyen minuun?!

Tyyliin:

Meillä kaatui puu pihalla tuulen voimasta..
"Minna käynyt kuitenkin nojaamassa puuhun ja se on kaatunut hehhe"

Ostettiin uusi sohva.
"Minna muuttanut tämän asunnon heti kun muutti tänne, ihme että sohva lähti näin myöhään"

Mies osti isomman tv:n, mulle olisi edellinenkin riittänyt.
"Minna halusi vaan suuremman hehhe"

Saatetaan muuttaa toiseen asuntoon.
"Minnan takia muutatte, hehheh"

Minna sitä ja tätä, minna hajottaa kaiken palasiksi, minna plaplapla.

Onneksi harvoin nähdään ja osaan pitää hermoni suht kasassa, mutta silloin olen ihan hiljaa, koska muuten saatan sanoa jotain väärää.

Isänsä kuulemma koko elämän ollut tollainen miestäni kohtaan, kaikki muut perheenjäsenet säästyy noilta vitseiltä.
Uusin juttu on se, että jos katson kylässä edes miestäni päin alkaa appi naureskelemaan, että lähetämme toisillemme signaaleja. Siihen kyllä sanoin, että kai saan omaa miestäni katsoa, ilman mitään signaalien lähettelyjä.

Ihmekkös kun ei niin usein käydä.

Mistä tuo johtuu? Ei appi vielä mikään vanhus ole, että ei siitä johdu.

Mitä te tekisitte? Sanoisitteko suoraan, ettei nuo vitsit ole yhtään mukavia.

Tekisi mieli, mutten tiedä uskallanko.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ihan taida tykätä susta. Ehkä se ajan kanssa leppyy ja tottuu.

Vierailija
22/80 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille käppänälle, että vaimoskin olis halunnut isompaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ihan taida tykätä susta. Ehkä se ajan kanssa leppyy ja tottuu.

Tai sitten se van luulee tuota hauskaksi. Hölmöjä ihmisiä on.

Vierailija
24/80 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Minnaa, yhyyhyy. Kasvata selkäranka ja käske sen äijän painua sinne, mistä on tullutkin.

Anteeksi, sitä yrittnyt olen. Koko elämä kun on kiusattu, vastoinkäymisiä tullut koko elämän. Nyt on mennyt hyvin ja elämä rullaa, mutta tuollaiset jättää huonon itsetunnon.

Siksi olen ujo, mutta se ei kuulu mielestäni tähän.

Haluaisin vaan tietää miksi hän tekee näin.

Miestäkin kiusattiin koulussa ja sitten kotona isä.

Miestä luultavasti on kiusattu, kun isänsä on ensin murentanut hänen itsetunnon palasiksi ja on siksi helppo uhri kiusattavaksi. Tuollainen vitsailu on todella paha itsetunnolle. Sitä kun jatkuu aina ja aina vaan, niin lopulta alkaa alitajuisestikin uskomaan, että on juuri niin huono ja kelvoton, jota voi syyttää kaikesta.

Siksi sellaisille pitää sanoa lyhyesti, mutta ytimekkäästi, että "minä en pidä siitä, että vitsailet kustannuksellani".

Vierailija
25/80 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan sinä ja miehesi olette nyt aikuisia ja pitää saada sanottua jos jokin asia häiritsee ja/tai loukkaa. Tuskin se miehesi nyt on ihan mykkä joten jos ukko louskuttaa että Minna se haluaa sitä ja tätä niin miehesi voisi sanoa ihan asiallisesti että Minnalla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä vaan ihan itse halusin ja ostin (esim. se tv).

Paskaa tulee niskaan ja piilovittuilu jatkuu jos ette kykene laittamaan omia rajoja. Turha alkaa riitelemään, huutamaan tai rääkymään vaan jämäkän asiallisesti vaan pidätte puolenne. Niin me muut tehdään ja ei tarvitse länkytystä kuunnella missään.

Vierailija
26/80 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Minnaa, yhyyhyy. Kasvata selkäranka ja käske sen äijän painua sinne, mistä on tullutkin.

Anteeksi, sitä yrittnyt olen. Koko elämä kun on kiusattu, vastoinkäymisiä tullut koko elämän. Nyt on mennyt hyvin ja elämä rullaa, mutta tuollaiset jättää huonon itsetunnon.

Siksi olen ujo, mutta se ei kuulu mielestäni tähän.

Haluaisin vaan tietää miksi hän tekee näin.

Miestäkin kiusattiin koulussa ja sitten kotona isä.

Miestä luultavasti on kiusattu, kun isänsä on ensin murentanut hänen itsetunnon palasiksi ja on siksi helppo uhri kiusattavaksi. Tuollainen vitsailu on todella paha itsetunnolle. Sitä kun jatkuu aina ja aina vaan, niin lopulta alkaa alitajuisestikin uskomaan, että on juuri niin huono ja kelvoton, jota voi syyttää kaikesta.

Siksi sellaisille pitää sanoa lyhyesti, mutta ytimekkäästi, että "minä en pidä siitä, että vitsailet kustannuksellani".

Juups, pitääpä ryhdistäytyä. Ollaan vielä nuoria, ehkä siksi ei vielä ole sellaista uskallusta vielä auktoriteettia kohtaan nousta. Mutta nyt yritän ensi kerralla olla parempi aikuinen.

Vierailija
27/80 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tosiaan sinä ja miehesi olette nyt aikuisia ja pitää saada sanottua jos jokin asia häiritsee ja/tai loukkaa. Tuskin se miehesi nyt on ihan mykkä joten jos ukko louskuttaa että Minna se haluaa sitä ja tätä niin miehesi voisi sanoa ihan asiallisesti että Minnalla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä vaan ihan itse halusin ja ostin (esim. se tv).

Paskaa tulee niskaan ja piilovittuilu jatkuu jos ette kykene laittamaan omia rajoja. Turha alkaa riitelemään, huutamaan tai rääkymään vaan jämäkän asiallisesti vaan pidätte puolenne. Niin me muut tehdään ja ei tarvitse länkytystä kuunnella missään.

Mies siihen jotain tuollaista yritti sanoa, mutta isänsä jatkoi hölmöilyä. Hän aina kun yrittää jotain vastata, niin hän puhuu vain kovempaa päälle.

Joten ollaan tyydytty olemaan hiljaa eikä naureta isänsä jutuille, ollaan vain hiljaa.

Vierailija
28/80 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että miehellesi että eiköhän meidän pidä tästä lähteä kun vittuilu alkaa, tai jos ovat kotonanne teet selväksi että vierailu alkaa olla ohi. Te miehenne kanssa olette se joka "calls the shots" ei mikään vanha appiukon köppänä.

Ja jos miehesi ei ymmärrä mistä on kyse,kenen puolelle asettua niin joutaa sekin mennä tai jäädä isänsä kanssa höhöttelemään.

Vierailija
29/80 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että miehellesi että eiköhän meidän pidä tästä lähteä kun vittuilu alkaa, tai jos ovat kotonanne teet selväksi että vierailu alkaa olla ohi. Te miehenne kanssa olette se joka "calls the shots" ei mikään vanha appiukon köppänä.

Ja jos miehesi ei ymmärrä mistä on kyse,kenen puolelle asettua niin joutaa sekin mennä tai jäädä isänsä kanssa höhöttelemään.

Toi nuulostaa hyvältä.

Vierailija
30/80 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa seuraavan kerran tuohon signaalijuttuun Ismo Laitelan repliikkejä varainhoitajan kanssa: "Signaaleja? MITÄ HELVETIN SIGNAALEJA!!"

Vierailija
31/80 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaa seuraavan kerran tuohon signaalijuttuun Ismo Laitelan repliikkejä varainhoitajan kanssa: "Signaaleja? MITÄ HELVETIN SIGNAALEJA!!"

😂😂😂😂😂😂

Vierailija
32/80 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle foliohattu ensi kerralla kun puhuu signaaleista!

Vierailija
33/80 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sinun mìehesi sanoa isälleen vaikka kahden kesken, että hän on ihan hyvä ihminen ilman näitä puujalkavitsejäkin.

Vierailija
34/80 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on tyhjännauraja. Periaatteessa ihan symppis, mutta välillä laukoi ihan ihme juttuja ja nauroi päälle. Ei mitään kovin loukkaavia, mutta jotenkin sellaisia, että hän oli vain olettanut, että jotkut asiat meidän suhteessa menisi tietyllä tavalla ilman mitään syytä. Aloin käyttää tuota asiallista kyselyä, että en nyt ihan ymmärtänyt ja voisitko selittää, miksi luulit niin jne. Kiusallista naurua päälle ja hiljaisuus, kun ei itsekään osannut selittää. On vähentynyt!

Vierailija
35/80 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: oletko aivan varma, että haluat viettää loppuelämäsi (ja kenties myös ikuista elämää, lastenne kautta) nimenomaan tämän suvun kanssa? Ek haittaa liikaa, jos ikään kuin synnyttäisit appivanhempasi osittain uudeelleen!?

Toiseksi, tee joko a) tai b) sen mukaan, mikä kulloinkin tuntuu oikeammalta:

a) Lyö lekkeriksi ja todennäköisesti osoitat, kuinka hölmöjä heidän juttunsa ovat; jos ovat mielestään hauskoja, ymmärtävät varmaan mitä tahansa huulenheittoa! Tosin epäilen, että "huumori" on vain epävarmuutta siitä, että SINÄ olet RIISTÄNYT heidän kontrollivoimaansa poikansa suhteen.... joten nyt sitä yritetään kompensoida alistamalla sinua.

b) suhtaudu heidän outouksiinsa KUIN ILMAAN. Älä näyttele mutään muuta!

Vierailija
36/80 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies siihen jotain tuollaista yritti sanoa, mutta isänsä jatkoi hölmöilyä. Hän aina kun yrittää jotain vastata, niin hän puhuu vain kovempaa päälle.

Joten ollaan tyydytty olemaan hiljaa eikä naureta isänsä jutuille, ollaan vain hiljaa.

Okei, eli henkinen alistaminen ollut erittäin aggressiivista... ja nyt dominointi jatkuu "huumorin nimissä"!

Vierailija
37/80 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näin unta, että sain olla mieheni kanssa kaksistaan ihanalla lomalla Caribialla. Appivanhemmat olivat maksaneet all inclusive -matkan meille myöhästyneeksi häälahjaksi. Mitähän tuo uni merkitsee?".

Vierailija
38/80 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse melko ujo, enkä ole aina osannut hyvin itseäni puolustaa tuon tyylisissä tilanteissa. Jokaiselle sopii oma tyyli, itselleni sopi erään vastaavan sukulaisen kanssa se että sanoin "Tuollaiset vitsit on mun mielestä tosi tyhmiä". Toistin tätä aina kun niitä tuli, ja olin ihan pokerinaamalla. Toisaalta muuten olin ystävällinen vierailulla ja autoin tietysti jossain asioissa jos pyydettiin. Ajattelin sen tilanteen eräänlaisena teatterisuorituksena.

Vierailija
39/80 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näin unta, että sain olla mieheni kanssa kaksistaan ihanalla lomalla Caribialla. Appivanhemmat olivat maksaneet all inclusive -matkan meille myöhästyneeksi häälahjaksi. Mitähän tuo uni merkitsee?".

Täh?

Vierailija
40/80 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse melko ujo, enkä ole aina osannut hyvin itseäni puolustaa tuon tyylisissä tilanteissa. Jokaiselle sopii oma tyyli, itselleni sopi erään vastaavan sukulaisen kanssa se että sanoin "Tuollaiset vitsit on mun mielestä tosi tyhmiä". Toistin tätä aina kun niitä tuli, ja olin ihan pokerinaamalla. Toisaalta muuten olin ystävällinen vierailulla ja autoin tietysti jossain asioissa jos pyydettiin. Ajattelin sen tilanteen eräänlaisena teatterisuorituksena.

Tämä voisi olla hyvä konsti aloittajallekin, että etsii jotkut omaan suuhun sopivat sanat, jotka sanoo joka kerta kun appiukko ”vitsailee”. Saattaa olla vielä tehokkaampaa, jos tämä vakiokommentti osuu appiukkoon itseensä, esim. ”Sä taisit ymmärtää nyt vähän väärin”.

Kun rohkenet puolustautua tarpeeksi monta kertaa niin se muuttuu helpommaksi, ja siinä kohtaa kun sulla alkaa itsellä nousta niskavillat pystyyn v**utuksesta aina kun sanot sun taikasanat, niin alat päästä niskan päälle. Ukko kiusaa luultavasti niin kauan kunnes alat puolustautua (ja tämä on moite nimenomaan häntä kohtaan, ei sinua!).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi