Saako helpommin suhteen jos kelpuuttaa esim. pulleamman ja vielä karvatkin saa olla naisella?
Jos miehen vaatimukset naiselle eivät ole pilvissä niin varmaan saa helpommin suhteen, eikö?
Voisinko normaalina hoikkana miehenä saada esimerkiksi tällä viikolla naisen ja seksiä jos kelpuutan myös pulleammat sekä alapääkarvalliset naiset? Saa olla vaikka kainalokarvatkin jos nainen ei itse jaksa aina tuunata ja sheivata. Tietysti nainen saisi olla nätti kasvoiltaan ja rento, aito ja erotiikan haluinen.
Täällä moni nainen on sanonut, että miestä ei saa koska on ylipainoinen tms.
Minä lupaan antaa patukkaa ja suhteen. Mutta ei, varmaan naiset siltikin valikoivat ja keksivät jonkin tekosyyn olla ryhtymättä mihinkään. Erikoista naisen logiikka kun ollaan miehen puutteessa, mutta silti ei kelpaa vaikka joku lupaisi painaa myös karvaista ja pulleaakin.
Kommentit (34)
Minulle sinä et kalpaisi. Haluan oikean parisuhteen enkä sellaista, jossa toinen on vain sen takia ettei saa parempaa. Sinähän lähdet heti toisen naisen matkaan, kun tilaisuus tulee, joten sinuun ei kannata tuhlata aikaa.
Vaikutat provoja tehtailevalta naiselta.
Aika turnoff, jos ”kelpaan, vaikka olen karvainen ja pullea”. Eli mies on vaan niin puutteessa, että on madaltanut rimaa niin, että paremman vaihtoehdon poissaollessa voi alentua olemaan kanssani. Sori, ei käy.
T. Karvainen ja pullea, joka arvostaa itseään
Kuka noin muka on sanonut? Mun mielesta taalla kaikki ylipainoiset naiset - mina itse mukaanlukien - ovat aina hehkuttaneet, kuinka paljon vientia on ollut kiloista huolimatta.
Sun sanamuodosta kay selkeasti ilmi, etta "alennut" tammoiseen naiseen kun et muuta helposti saa, eli multa ainakin saisit heti pakit. Oma mies kun rakastaa mua juuri sellaisena kuin olen (170cm/80kg), eika ole mun kanssa saalista tai p*llun puutteen takia.
Provohan tuo tietenkin on, mutta kyllä lihavat ja esim. vähemmän kauniit naiset saavat seksiä. Ongelmahan on siinä, jos haluaa myös rakkaussuhteen, joka perustuu muuhun kuin vaan seksiin.
Tuo miesten pimpan kaipuu on niin säälittävää. Ihan mikä vaan kelpaa, kunhan saa pesää. Yököttävää. Korkeaälyisemmät ihmiset ovat jo siirtyneet seuraavalle tasolle ja seksi on enää vähä-älyisten limaista peuhaamista.
Eiköhän kohta keksitä keino, että lapsetkin voidaan kasvattaa laboratorioissa räätälöidysti. Ei tarvitse alentua köyrimään senkään takia.
treffit kirjoitti:
Kuka noin muka on sanonut? Mun mielesta taalla kaikki ylipainoiset naiset - mina itse mukaanlukien - ovat aina hehkuttaneet, kuinka paljon vientia on ollut kiloista huolimatta.
Sun sanamuodosta kay selkeasti ilmi, etta "alennut" tammoiseen naiseen kun et muuta helposti saa, eli multa ainakin saisit heti pakit. Oma mies kun rakastaa mua juuri sellaisena kuin olen (170cm/80kg), eika ole mun kanssa saalista tai p*llun puutteen takia.
Eli jäisi, jos laittaisit sakset kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Tuo miesten pimpan kaipuu on niin säälittävää. Ihan mikä vaan kelpaa, kunhan saa pesää. Yököttävää. Korkeaälyisemmät ihmiset ovat jo siirtyneet seuraavalle tasolle ja seksi on enää vähä-älyisten limaista peuhaamista.
Eiköhän kohta keksitä keino, että lapsetkin voidaan kasvattaa laboratorioissa räätälöidysti. Ei tarvitse alentua köyrimään senkään takia.
Tiedät siis miltä tuntuu omistaa toimiva penis, koska osaat kritisoida asiaa ja omaat parannusehdotuksia?
Minulla on kumppani, joka *nauttii* siitä, että olen pullea tiimalasi. Karvaisuustilanne vaihtelee, eikä kiinnosta kumppaniani.
Minkä ihmeen takia lähtisin edes yhdeksi yöksi sellaisen matkaan, jolle olen jotain kakkoslaatua? Olen aina löytänyt kumppaneita, jotka ovat halunneet minut tällaisenani, ja minä puolestaan henkilökohtaisesti heitä, oli kyseessä lyhyempi tai pidempi suhde.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kumppani, joka *nauttii* siitä, että olen pullea tiimalasi. Karvaisuustilanne vaihtelee, eikä kiinnosta kumppaniani.
Minkä ihmeen takia lähtisin edes yhdeksi yöksi sellaisen matkaan, jolle olen jotain kakkoslaatua? Olen aina löytänyt kumppaneita, jotka ovat halunneet minut tällaisenani, ja minä puolestaan henkilökohtaisesti heitä, oli kyseessä lyhyempi tai pidempi suhde.
Miksi lähtisitkään,ethän ole sinkku. Mutta toisaalta, eikö tuossakin herää epäilys, että kelpaat juuri muodokkaana, kelpaisitko hoikkana?
Vierailija kirjoitti:
Aika turnoff, jos ”kelpaan, vaikka olen karvainen ja pullea”. Eli mies on vaan niin puutteessa, että on madaltanut rimaa niin, että paremman vaihtoehdon poissaollessa voi alentua olemaan kanssani. Sori, ei käy.
Mutta eikö se ole hyvä ja ihan kilttiä niitä naisia kohtaan jotka eivät oikein meinaa aina saada, että joku aidosti hyväksyy heidän kilonsa ja karvoituksena, haluaa siltikin rakastella ja jakaa seksin iloja? Miksi tässäkin tapauksessa naisen pitäisi pihdata ja kiukutella? Ehdottomasti haluaisin tyydyttää puutteessa olevaa naista.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Eli jäisi, jos laittaisit sakset kiinni?
Itseasiassa kylla.
Mutta en talla hetkella osaa edes kuvitella etta "laittaisin sakset kiinni", en saa tarpeekseni kumppanistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö se ole hyvä ja ihan kilttiä niitä naisia kohtaan jotka eivät oikein meinaa aina saada, että joku aidosti hyväksyy heidän kilonsa ja karvoituksena, haluaa siltikin rakastella ja jakaa seksin iloja? Miksi tässäkin tapauksessa naisen pitäisi pihdata ja kiukutella? Ehdottomasti haluaisin tyydyttää puutteessa olevaa naista.
Itseasiassa harva nainen on vasten tahtoaan puutteessa. Kyse on standardeista.
Sen pulleuden nyt näet toki jo tavatessa, mutta mistä sä sen naiden karvaisuusasteen tiedät ennen kuin on ns. tilanne päällä? Meisseli tanassa riisutte toisianne kiihkossa ja sitten yhtäkkiä toteat: "Ei, en mä alakaan mihinkään, sulla on karvoja!"
Ehkä sä jatkat sen oman käden kanssa vaan.
treffit kirjoitti:
Ei varmasti ole kaikilla ylipainoisilla naisilla vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tuo tietenkin on, mutta kyllä lihavat ja esim. vähemmän kauniit naiset saavat seksiä. Ongelmahan on siinä, jos haluaa myös rakkaussuhteen, joka perustuu muuhun kuin vaan seksiin.
Mulla on ystava, joka oli just mahalaukun pienennysleikkauksessa koska painoi varmasti yli 200kg.
Silti oli ja on naimisissa ja hanen miehensa rakastaa ja palvoo hanta ehdoitta. Ollaan aika paljon taman pariskunnan kanssa tekemisissa ja miehen kaytoksesta huomaa ihan selvasti, etta han on ihan hulluna vaimoonsa. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla sen verran munaa sanoa päin naamaa naiselle, että käyttää tätä hyväksi vain seksiin eikä lupailla kuuta taivaalta. Halveksuttavaa ja epärehellistä toimintaa on toisen ihmisen vedätys. Tuskin naisella seksihalut herää, jos saa tietää että mies pitää häntä epäviehättävänä. Naisen seksuaalinen itsetunto muun muassa perustuu juuri siihen, että hän kokee olonsa haluttavaksi ja seksikkääksi riippumatta siitä, miltä näyttää.
Mikä vika pulleassa ja karvaisessa? Parastahan se on!
Vierailija kirjoitti:
Sen pulleuden nyt näet toki jo tavatessa, mutta mistä sä sen naiden karvaisuusasteen tiedät ennen kuin on ns. tilanne päällä? Meisseli tanassa riisutte toisianne kiihkossa ja sitten yhtäkkiä toteat: "Ei, en mä alakaan mihinkään, sulla on karvoja!"
Ehkä sä jatkat sen oman käden kanssa vaan.
No mutta kyllä sen ekan kerran jälkeen ainakin voi käydä niin, että miestä ei nappaa jos naisella on aika minkki haaruksissa. Tai nainen ainakin jää vaille suuhoitoa.
Ilari?