Muita, jotka ei tykkää seksistä ja voisivat elää vaikka koko elämänsä ilman seksiä?
Kyse ei ole siitä, että asia mitenkään sattuisi, mutta on vain sellaista ihan turhanpäiväistä jyystämistä.
Eri miehiäkin kokeiltu eli ei ole siitä kyse.
Onko muilla samanlaisia ajatuksia tai kokemuksia?
Kommentit (70)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Jos vain osa naisista haluaa seksiä ja edes kosketella itseään, eikö pojan ympärileikkaus ole tässä mielessä pahempi kuin tytön? Siinä poistetaan mieheltä herkkä osa, jota lähes jokainen mies käyttää jos on mahdollisuus. Aika monelle naiselle taas klitoris on luomi tai näppylä, joka ei vastausten perusteella kiinnosta.
Kumma, kun et tällä kertaa maininnut kiveksille potkimista. Useimmiten käännät kaikki keskustelut kiveksiin.
En pidä seksistä ollenkaan. Ei se varsinaisesti pahalle tai kivuliaalle tunnu, mutta en kyllä saa siitä yhtään nautintoakaan. Vähän sama minulle kuin kaurapuuro ilman mitään lisukkeita, menee kyllä alas mutta on varsin tylsän makuista. Harrastan kyllä välillä mieheni kanssa seksiä koska hän siitä pitää, joten voin toisinaan suostua vaikken itse siitä hyvää oloa saa. Voisin kuitenkin hyvin olla loppuelämäni ilman seksiä, ei tuottaisi ongelmia. Ikää minulla on 28v ja olen lapseton.
Muutama vuosi sitten vielä itsetyydytin, mutta nykyään en jaksa sitäkään, sillä en erityisemmin pidä siitä tunteesta tai orgasmista. Seksihaluja minulla ei ole oikeastaan ollenkaan enää. Paljon enemmän iloa saan vaikkapa kumppanini halaamisesta tai muusta koskettelusta, eli läheisyys on kuitenkin toivottua.
On muitakin.
Ja ihan hyvin pärjää ilman.
Halailua ja seuraa joskus kaipaa, mutta muuta ei juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
ei sitä seksiä tosiaan tarvitsisi kunhan olis vaikka kerran viikossa käyvä siivooja joka imuroisi kassit tyhjiksi käydessään, kuhan mälli vaan lentäs
Jos otattaa lekurissa kassit pois, niin ei tarvi Mieleen lennättää.
En tykkää.
Voin ja aion elää koko elämän ilman.
"Eri miehiäkin kokeiltu?"
Jospa ottaisit vastuun itse elämästäsi ja iloistasi. Ala itse harrastamaan sellaista seksiä mistä nautit äläkä oleta, että joku mies tulee sinulle hyvää seksiä suorittamaan. Jos ei vaan kiinnosta niin laita haarat kiinni, kukaan ei menetä mitään kun tuollainen kuuta taivaalta odottava prinsessa on poissa markkinoilta.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse läheisyyttä ja seksiä toiselta ihmiseltä. Itseni kanssa minulla kyllä on seksiä noin 1-4 kertaa viikossa.
Jospa vähentäisit sitä toosasi surruttamista.
Nope, en samaistu ollenkaan. Voisin panna joka päivä ja monta kertaa mutta kun olen ruma, en saa miestä. Satunnaista seksiä silloin tällöin ja tuohon on tyydyttävä. Harmi.
Joo, ei kiinnosta. En ole koskaan edes kokeillut, enkä aio kokeillakaan.
ei sitä seksiä tosiaan tarvitsisi kunhan olis vaikka kerran viikossa käyvä siivooja joka imuroisi kassit tyhjiksi käydessään, kuhan mälli vaan lentäs