Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei tykkää seksistä ja voisivat elää vaikka koko elämänsä ilman seksiä?

Vierailija
27.10.2019 |

Kyse ei ole siitä, että asia mitenkään sattuisi, mutta on vain sellaista ihan turhanpäiväistä jyystämistä.
Eri miehiäkin kokeiltu eli ei ole siitä kyse.
Onko muilla samanlaisia ajatuksia tai kokemuksia?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen huonossa liitossa ei seksi kiinnostanut. Nyt eron jälkeen seksiä taas riittää, kiitos Tinderin. M40

Vierailija
42/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään itse seksistä (ei aina tietenkään huvita/jaksa), mutta saanko kysyä, saatteko kuitenkin orgasmeja? Tai onko se teille vaikeaa vai eikö vain kiinnosta saada?

Käytännössä joka kerta. Joskus useammankin kerran. Noin kerran viikossa on "pakko" harradtaa miehen takia, mutta voisin hyvin olla ilmankin. Vertaan seksiä runebergin torttuun. Se on hyvää, mutta en silti syö sellaista joka vuosi.

Joka vuosi yhta makea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös aseksuaali.

Haluan elää ilman seksiä.

Entä läheisyys? Itse nautin kovasti kun ollaan alasti oo ihoa vasten. Nautin siitä lämmöstä ja toisen ihon kosketuksesta.

Ei se ole koskaan ollut minulle tärkeää. En edes ajatellut se olevan olemassakaan. Ei käynyt mielessäni ennen kuin kuulin/luin asiasta niin monta kertaa että meni vihdoin perille.

Esimerkistäsi nappaan nyt tuon alasti iho ihoa vasten. En ole koskaan ollut sellaisessa tilanteessa.

Omasta mielestäni onneksi en.

Vierailija
44/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvi harrastaa jos ei halua. Mutta jos on yhtäkkiä kadonneet halut, voi se liittyä hormoneihin, lääkitykseen (SSRI:t eritoten), stressiin, ruokavalioon...useita syitä raportoitu mahdolliseksi selittäjäksi.

Voi toki olla että iän myötä puuduttaa, niin kuin iän myötä moni muukin nuorena mahtavaksi koettu asia alkaa menettää hohtoaan.

Mielestäni muu läheisyys on usein seksiä tärkeämpää. Saahan jo halaus oksitosiinin ja muut hyvän mielen hormonit virtaamaan.

Vierailija
45/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei kiinnosta.

Silloin tällöin kyllä tulee haaveiltua parisuhteesta.

Mutta se olisi seksitön.

Joten suht varmaan että sinkkuna mennään...

Vierailija
46/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään itse seksistä (ei aina tietenkään huvita/jaksa), mutta saanko kysyä, saatteko kuitenkin orgasmeja? Tai onko se teille vaikeaa vai eikö vain kiinnosta saada?

Itselläni on monenlaisia ja ristiriitaisia kokemuksia. Jonkun kumppanin kanssa oli hyvää seksiä, mutta ei henkistä yhteyttä. Jonkun toisen kanssa oli lämpöä ja henkistä yhteyttä, mutta huonoa seksiä. Jonkun taholta taas olen kokenut henkistä väkivaltaa ja seksikin muistutti lähinnä hyväksikäyttöä (kovakouraista jne., ei ottanut minua huomioon). Huonojen kokemusten seurauksena olen menettänyt lähes kaiken kiinnostuksen seksiin ja luottamuksen miehiin. 

Vierailija
47/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyy x-hamsterista jos laittaa tuonne hauksi:

hot glamour treat

Pitäisi tulla ensimmäisenä.

Malena tekee sen loppuun asti joka on aika hurja 💫 💧⭐️   ⭐️        ⭐️💫 🙎‍♀️

Ensimmainen video.

Tai toinen linkki, mutta video ei ole kokonainen

https://befuck.com/videos/7292/the-sexy-bombshell-malena-morgan-in-the-…

Laita naytto isoksi niin etteivat huonot mainokset nay, naet jotakin sellaista, mita ei joka paiva nae. Ehka huono mies unohtuu hetkeksi.

Tämä onkin enemmän seksilelumainos. Nuo ovat muuttuneeet myos paremmiksi viime vuosina, tuo on ruotsalainen Lelo, joka on apteekin hyllylltä, tuntuu myos aika kiehtovalta ajatukselta.

Vierailija
48/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvi harrastaa jos ei halua. Mutta jos on yhtäkkiä kadonneet halut, voi se liittyä hormoneihin, lääkitykseen (SSRI:t eritoten), stressiin, ruokavalioon...useita syitä raportoitu mahdolliseksi selittäjäksi.

Voi toki olla että iän myötä puuduttaa, niin kuin iän myötä moni muukin nuorena mahtavaksi koettu asia alkaa menettää hohtoaan.

Mielestäni muu läheisyys on usein seksiä tärkeämpää. Saahan jo halaus oksitosiinin ja muut hyvän mielen hormonit virtaamaan.

Mitä ne muut asiat sitten ovat, jotka menettävät hohtoaan iän myötä? Itseltäni on seksihalut kadonneet lähes kokonaan, mutta muissa asioissa en ole muutosta huomannut.

Vierailija
49/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neitsyt ja olen tähän mennessä pärjännyt vallan mainiosti oman käden kanssa puuhailulla. Totta puhuen ei edes kiinnosta hirveästi toisen ihmisen kanssa seksin harrastaminen, en tiedä tykkäisinkö siitä vai en. Tällä hetkellä sellainen fiilis että voisin hyvinkin mennä loppuelämäni näin. N20

Vierailija
50/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies38v kirjoitti:

Kaikki maailman naiset ovat tuollaisia, että seksi ei voi vähemmän kiinnostaa.

No ei ole! En ymmärrä yhtään ihmisiä jotka väittää inhoavansa seksiä. Mikäs sen parempaa? Eikä tarvi olla rakastunut, riittää että on fyysistä vetovoimaa.

Vierailija
51/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltuani 15 viimeistä vuotta avioliitossa ex-miehen masturbatioalustana ilman hellyyttä,läheisyyttä tms. niin voin hyvin olla ilman seksiä.Minulla ei ole mitään muistijälkiä edes kehossani mitä kaipaisin.

Vierailija
52/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin elää ilman seksiä, se on vaan himoa. Parisuhteessa olen ollut mutta vain kerran ,,seksi oli hyvää, mutta en pystyisi enkä pystykään tuohon et yhden illan juttuja ihan himon takia

Mielummin ilman seksiä,seksi on aivan turhaa

Tykkään tästä elämästä et ei tarvitse harrastaa seksiä, elän loppuelämäni ilman seksiä

N29

Vierailija
53/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies38v kirjoitti:

No ei ole! En ymmärrä yhtään ihmisiä jotka väittää inhoavansa seksiä. Mikäs sen parempaa? Eikä tarvi olla rakastunut, riittää että on fyysistä vetovoimaa.

Mulle naisena se ei riitä. Tarvii tuntea mies hyvin ja kokea olo arvostetuksi. Muuten ei pysty rentoutua eikä aktista sillon tule mitään.

Vierailija
54/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen himo? En ole ikinä halunnut ketään seksuaalisesti enkä ikinä ymmärtänyt sitä sanaa. Mitä himoittavaa jossain ihmisessä on? Ällöintä seksissä on iho kosketus, miten joku sietää sitä tunnetta?

Vierailija
55/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Ei. Minulle seksi ja nautinto ovat hyvin tärkeitä. On ihanaa laueta miehen kanssa.

Lisäksi tietysti hellyys on aivan huippua.

Elän elämäni parasta aikaa seksin suhteen juuri nyt.

Vierailija
56/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies38v kirjoitti:

Mulle naisena se ei riitä. Tarvii tuntea mies hyvin ja kokea olo arvostetuksi. Muuten ei pysty rentoutua eikä aktista sillon tule mitään.

Mulla sama, voimakaskaan fyysinen veto ei yksin riitä. Jokin jarru menee päälle enkä pysty rentoutumaan, mikäli en tunne toista hyvin ja luota. Toki läheisyys tuntuu hyvältä silloinkin.

Vierailija
57/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut minkään näköistä kiinnostusta asiaa kohtaan.

Vierailija
58/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan todella helposti orgasmin yhdynnän aikana ja sitä aina seksissä tavoittelenkin. Mutta onhan se puuduttavaa, voisin hyvin elää ilman. Sinkkuna en koskaan kaipaa seksiä, orastavassa parisuhteessa haluan aina vain sen kiusallisen ekan seksikerran pois alta, että voidaan taas keskittyä niihin muihin kivoihin asioihin.

Nyt olen 9 vuotta ollut samassa parisuhteessa ja kaikennäköistä on tullut kokeiltua ja pakko sanoa, ihan perus seksi perus sängyssä on parasta. Ja siihen kyllästyy, joten ei seksiä tee edes mieli.

Vierailija
59/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin hyvin olla ilmankin. En pidä myöskään läheisyydestä.

Nuorempana seksi jollain tavalla kiinnosti, nyt 39-vuotiaana ihan täysin merkityksetöntä. Pakko sitä kuitenkin silloin tällöin harrastaa, kun miehelle se on tärkeää.

Siis miksi sinulla on mies? Kuuluu sisustukseen vai?

Vierailija
60/70 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain osa naisista haluaa seksiä ja edes kosketella itseään, eikö pojan ympärileikkaus ole tässä mielessä pahempi kuin tytön? Siinä poistetaan mieheltä herkkä osa, jota lähes jokainen mies käyttää jos on mahdollisuus. Aika monelle naiselle taas klitoris on luomi tai näppylä, joka ei vastausten perusteella kiinnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän