Anna lapselle selvä joulu!
Otan vastaan viinalahjoituksia ja pidän huolen että kukaan perheellinen ei niitä juo.
Kommentit (9)
Mulla ois hirveä määrä juomatonta viinaa, tuletko hakemaan?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai! Pitääkö tulla pakettiautolla vai riitääkö A-mersu?
Ei oo kakaroolle ennenkään viinaksia tässä tuvassa tarjottu, miksi sitten jouluna?
Meillä vedetään porukalla semmoiset joulunajan sekoilu ryyppäjäiset että lapset unohtuu siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mulla oikeesti ole kuin jotain 30 pulloo, mutta ehkä se riittää sulle jouluksi?
Ei, aion tuoda taloon epäselvän joulun.
Sekoitan lapsen pään olemalla hyvin epäselvä siitä mikä juhla on kyseessä, juhlitaanko sitä meillä vai ei ja mitä jouluna syödään. Epäselvästi sanon että sitten jouluna joulukuun viimeisenä päivänä syödään kesäkeittoa niinku on tapana kaikkialla, ja seuraavana päivänä sanon että eikun ainahan meillä on kaalilaatikkoa jouluna, 6. joulukuuta!
Kuusi hommataan joulukuun alussa, mutta viedään pois ennen joulua.
Vihjaan epäselvästi että lahjoja on tulossa, mutta sitten myöhemmin epäselvästi totean että ei mitään lahjoja, mistä tämmösen perinteen olet päähäsi saanut, lapsrassu.
Sanon lapselle että joulupukki on oikeesti olemassa, mutta että joulumuori astui miinaan ja kuoli. Seuraavana päivänä ohimennen heitän että tontut ovat orpoja. Mutta sitten lopuksi, 24. päivä, kerron selvästi totuuden! Eli että joulupukki on satua mutta että lahjoja tulee runsaasti, ja suklaata ja laatikoita ja ehkä jopa kinkkua! Ja tuon kuusenkin takasin. En ole sadisti sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mulla oikeesti ole kuin jotain 30 pulloo, mutta ehkä se riittää sulle jouluksi?
Juu kyllä nuo tapaninpäivään asti riittää
Lähetä tyttös mun luokse jouluna niin saat ryypätä.
Haha :D