Muita, jotka ei tykkää seksistä ja voisivat elää vaikka koko elämänsä ilman seksiä?
Kyse ei ole siitä, että asia mitenkään sattuisi, mutta on vain sellaista ihan turhanpäiväistä jyystämistä.
Eri miehiäkin kokeiltu eli ei ole siitä kyse.
Onko muilla samanlaisia ajatuksia tai kokemuksia?
Kommentit (70)
Tässä ketjussa:
Women Going Their Own Way.
Heh
T: MGTOW
Minä vaihtaisin heti työnteon ja seksin lottovoittoon ja päihteisiin. Työt ottaa päähän ja naisten kanssa ei enää ole vuosiin ollut mitään kontakteja.
Minulla on kausia, kun inhoan koko touhua. Välillä sitten himottaa koko ajan, mutta tämä on paljon harvinaisempaa kuin tuo inhoaminen. Varmaan joku hormonien luontainen toiminta.
Joo, ja aseksuaali olen enkä harrasta. En tiedä muuttuisiko tilanne jos rakastuisin, mutta silloinkin harkitsisin vain sen psyykkisen puolen takia. Seksi itsessään ei ole mikään itseisarvo ja esim. yhden illan jutut tuntuvat minusta täysin käsittämättömältä, ts. seksin harrastaminen vain sen fyysisen toiminnan takia.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään itse seksistä (ei aina tietenkään huvita/jaksa), mutta saanko kysyä, saatteko kuitenkin orgasmeja? Tai onko se teille vaikeaa vai eikö vain kiinnosta saada?
Kumppanin kanssa en (ja kymmentä eri miestä olen kokeillut) hurisevalla pikkukaverilla saan, mutta ei se ole mitään ihmeellistä. Hetkellinen hyvänolon tunne, se on nopeasti ohi.
Tykkäisin halailusta, läheisyydestä, suutelusta mutta en halua sen johtavan seksiin
No en voi sanoa pidänkö vain en.
Itselläni ei ole koskaan herännyt edes kiinnostusta seksiä kohtaan.
N33
Nykyään en ole kiinnostunut seksistä. Syitä on lukuisia. Ihan hyvin pärjään ilman, tosin kaipaan muunlaista fyysistä läheisyyttä.
Täällä myös aseksuaali.
Haluan elää ilman seksiä.
Mua kiinnostaa seksi silloin kun olen itse hyvässä kunnossa, kun tykkään ulkonäöstäni. Ja mulla täytyy olla rakkautta kumppania kohtaan. Ja kumppanin täytyy olla mun silmissä seksikäs. Näin se vaan on.
Ja näinpä seksiä ei siis tee kauhean usein mieli. Jos joku näistä kolmesta puuttuu niin ei tule kesää. Tällein on mennyt nyt yli 4 vuotta.
Voisin aivan hyvin kuvitella olevani lopun ikäni ilman seksiä.
En tiedä tykkäänkö vai en kun en ole koskaan kokeillut. Näyttäisi kuitenkin siltä, että pystyn elämään ilman seksiä vaikka koko elämän kun on tähänkin asti pystynyt.
Terveisin Naispelko26
Mä pidän suhteessa enemmän halimisesta ja pussailusta.Seksiä riittää kerran viikossa tai kerran 2 viikossa.Jos olis enemmän,niin en nauti siitä yhtään.Vika ei oo ollu puolisoissa.Haluan vaan käyttää energiani ja aikani muihin asioihin.
Löytyy x-hamsterista jos laittaa tuonne hauksi:
hot glamour treat
Pitäisi tulla ensimmäisenä.
Malena tekee sen loppuun asti joka on aika hurja 💫 💧⭐️ ⭐️ ⭐️💫 🙎♀️
Ensimmainen video.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös aseksuaali.
Haluan elää ilman seksiä.
Entä läheisyys? Itse nautin kovasti kun ollaan alasti oo ihoa vasten. Nautin siitä lämmöstä ja toisen ihon kosketuksesta.
Kyllä kiitos ei. Ällöttää pelkkä ajatuskin. Aivan ylikorostettu asia.
Kaikki maailman naiset ovat tuollaisia, että seksi ei voi vähemmän kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy x-hamsterista jos laittaa tuonne hauksi:
hot glamour treat
Pitäisi tulla ensimmäisenä.
Malena tekee sen loppuun asti joka on aika hurja 💫 💧⭐️ ⭐️ ⭐️💫 🙎♀️
Ensimmainen video.
Tai toinen linkki, mutta video ei ole kokonainen
https://befuck.com/videos/7292/the-sexy-bombshell-malena-morgan-in-the-…
Laita naytto isoksi niin etteivat huonot mainokset nay, naet jotakin sellaista, mita ei joka paiva nae. Ehka huono mies unohtuu hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään itse seksistä (ei aina tietenkään huvita/jaksa), mutta saanko kysyä, saatteko kuitenkin orgasmeja? Tai onko se teille vaikeaa vai eikö vain kiinnosta saada?
Käytännössä joka kerta. Joskus useammankin kerran. Noin kerran viikossa on "pakko" harradtaa miehen takia, mutta voisin hyvin olla ilmankin. Vertaan seksiä runebergin torttuun. Se on hyvää, mutta en silti syö sellaista joka vuosi.
En tarvitse läheisyyttä ja seksiä toiselta ihmiseltä. Itseni kanssa minulla kyllä on seksiä noin 1-4 kertaa viikossa.