Mikä naapureissasi ärsyttää sinua eniten? Onko naapurillasi jotakin outoja tapoja joita et voi sietää?
Jotkut miehet lorottaa suihkunsa keskelle vessanpyttyä. Osa naisista kyttää naapureita verhon takaa .
Mikä naapurisi tapa saa veresi kiehahtamaan?
Kommentit (87)
Kannattaa ottaa poliisit avuksi pahimpiin naapuririitoihin.
Entinen naapurini ei pitänyt koirastamme. Kertoi että laittaa rotanmyrkkyä omalle tontilleen.
Vierailija kirjoitti:
Entinen naapurini ei pitänyt koirastamme. Kertoi että laittaa rotanmyrkkyä omalle tontilleen.
Rotanmyrkky-kommentti ei ollut häneltä fiksu, eikä normaalin ihmisen puhetta, mutta pitäkää prkle se teidän rakkinne omalla tontilla.
Vierailija kirjoitti:
Asun ylimmässä kerroksessa enkä kuule naapureista mitään, kun ei ole edes seinänaapureita. En tiedä sitten mitä alakerran naapurit kuulevat minusta.
Lisäksi naapurini ovat hyvin usein poissa ja joskus olen ihan yksin koko talossa.
Minä olen joka ikinen päivä yksin koko talossa. Erillistalossa.
Vierailija kirjoitti:
No ainoa mitä keksin on tuo naapurin koira joka yksin ollessaan kiekuu taukoamatta. Lähinnä koiran puolesta harmittaa :(
Oliskin koira, mutta meidän naapurissa uikuttaa rouva. Aina ei saa selvää, että uikuttaako kakaralleen vai myöhäisteini-miehelleen.
Teidät tupakoitsijat pitäisi pistää asumaan jollekin omalle, eristetylle alueelle... vtut sillä mitään väliä on miten talo/piha rakennettu, tulee se haju naapurin pihaan ja sieltä asuntoon....