Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naapureissasi ärsyttää sinua eniten? Onko naapurillasi jotakin outoja tapoja joita et voi sietää?

Vierailija
27.10.2019 |

Jotkut miehet lorottaa suihkunsa keskelle vessanpyttyä. Osa naisista kyttää naapureita verhon takaa .
Mikä naapurisi tapa saa veresi kiehahtamaan?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin miettiä että onko sillä merkitystä miten rivitalo ja ne piha-alueet on rakennettu? Itse tupakoin omalla terassilla satunnaisesti (noin 2-3 kertaa päivässä, joskus poltin enemmän, mutten ikinä ollut aski-kaksi -päivässä polttaja, vähentänyt olen kokoajan, kun on pyrkimys lopettaa, seinäänlopettamisesta retkahtaa helpommin.)

Mä oon seinänaapureilta rehellisesti kysynyt eikai se savu haittaa, ei kuulemma, ei ole heidän puolelleen tullut. Pakko se on uskoa jos niin sanoivat, tässä talossa huomautetaan aina jos joku asia häiritsee. Ensin nätisti, sitten hieman tiukemmin, jos ei auta, niin sitten soitetaan vuokraisännälle. (Niin ja tupakointi täällä sallittu vain omalla pihalla)

Teidät tupakoitsijat pitäisi pistää asumaan jollekin omalle, eristetylle alueelle... vtut sillä mitään väliä on miten talo/piha rakennettu, tulee se haju naapurin pihaan ja sieltä asuntoon....

Vierailija
82/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa poliisit avuksi pahimpiin naapuririitoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapurini ei pitänyt koirastamme. Kertoi että laittaa rotanmyrkkyä omalle tontilleen.

Vierailija
84/87 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen naapurini ei pitänyt koirastamme. Kertoi että laittaa rotanmyrkkyä omalle tontilleen.

Rotanmyrkky-kommentti ei ollut häneltä fiksu, eikä normaalin ihmisen puhetta, mutta pitäkää prkle se teidän rakkinne omalla tontilla.

85/87 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun ylimmässä kerroksessa enkä kuule naapureista mitään, kun ei ole edes seinänaapureita. En tiedä sitten mitä alakerran naapurit kuulevat minusta. 

Lisäksi naapurini ovat hyvin usein poissa ja joskus olen ihan yksin koko talossa. 

Minä olen joka ikinen päivä yksin koko talossa. Erillistalossa.

Vierailija
86/87 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
87/87 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainoa mitä keksin on tuo naapurin koira joka yksin ollessaan kiekuu taukoamatta. Lähinnä koiran puolesta harmittaa :(

Oliskin koira, mutta meidän naapurissa uikuttaa rouva. Aina ei saa selvää, että uikuttaako kakaralleen vai myöhäisteini-miehelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän