Mikä naapureissasi ärsyttää sinua eniten? Onko naapurillasi jotakin outoja tapoja joita et voi sietää?
Jotkut miehet lorottaa suihkunsa keskelle vessanpyttyä. Osa naisista kyttää naapureita verhon takaa .
Mikä naapurisi tapa saa veresi kiehahtamaan?
Kommentit (87)
Rappuparvekkeella tupakointi ovi auki savustaen koko rapun.
Tuollaisten älyn jättiläisten pitäisi elää omakotitalossa eikä piinata kaikkia.
Minun seinänaapuri. Joku työtön l*inen. Ei sitä ikinä juuri näe, iltaisin lähtee (ilmeisesti kauppaan) ja tulee tunnin sisään takaisin. No joskus liikkuu päivällä johonkin ja tulee 2-3h päästä takaisin. Ei sentään juovuksissa mesoa. Eilen sen näin, pupillit oli ihan ihmeelliset.
Joo, kysyin. Sanoi että voi johtua lääkkeistään, ei ole kiinnittänyt huomiota. Ei kyllä käytös antanut ilmi että olisi päihtynyt, mutta en minä tiedä nuista huu meista, miten vaikuttaa käytökseen.
En kyllä usko että yksikään lääke vaikuttaa pupilleihin... ja on niitä lääkkeitä mm masennukseen tullut syötyä vuonna keppi ja kivi...
Aika monetkin lääkkeet vaikuttaa pupilleihin. Btw,onko sulla itellä elämää?
Seinänaapurina asuva vanhus ärsyttää. Kuuntelee radiota tai katselee televisiota niin kovalla äänellä, että se kantautuu asuntooni häiritsevänä hälynä. Äänestä kuulee, että äänilähde on pieni, mutta voluumi on isolla. Papparainen herää usein aamuyöllä 03-04 välillä ja alkaa kuunnella radiota tai katsoa televisiota. Herään usein itsekin käydäkseni vessassa samoihin aikoihin ja mukava on yrittää nukahtaa, kun seinän takaa kuuluu tuo hälyääni. Olen myös joskus herännyt tuohon ääneen ja se on todella ärsyttävää. Sitten täytyy laittaa korvatulpat loppuyöksi korviin ja toivoa, että herää puhelimen hälytykseen. Välillä tämä vanhus valvoo pitkälle aamuyöhön, ja radio tai televisio pauhaa koko ajan. Ärsyttävintä on eräänlainen "kilpalaulanta". Kun laitan oman televisioni kovemmalla peittääkseni tuon seinänaapurista tulevan hälyäänen, vanhus lisää itsekin voluumia, ilmeisesti peittääkseen minun televisioni äänen. Olen ilmoittanut tästä isännöitsijälle pariin kolmeen otteeseen, mutta oikeastaan mikään ei ole muuttunut. Jossakin välissä oli viikon verran hiljaisempaa, mutta on nyt taas palattu entiseen menoon. Tosin nyt radio tai televisio ei huuda koko päivää, vaan välillä on taukoja - Luojan kiitos. Kävin yhtenä lauantaiaamupäivänä soittamassa vanhuksen ovikelloa, jotta olisin voinut pyytää häntä hiljentämään ääntä, mutta vanhus ei avannut ovea. Ehkä ei uskaltanut tai ei vain halunnut jutella asiasta. Ovisilmän vilkkumisesta päätellen kävi kuitenkin katsomassa ovisilmästä. Vanhuksen radion tai television ääni kuului oven läpi myös selvästi porraskäytävään. Vähän inhottava tilanne, kun vastassa on heiveröinen ja ilmeisesti huonokuuloinen vanhus. Häntä kun ei oikein voi laittaa kuriin sopivalla määrällä vanhaa kunnon väkivaltaa.
Tämä nainen asuu onneksi eri rapussa, mutta siis aina kun lähden illalla käymään kaupassa tai kirjastossa, ei näy ketään missään, mutta kun tulen takaisin tämä muija kyttää parvekkeella. Joka ikinen kerta. On alkanut ottaa päähän. Mies ei ole huomannut samaa joten olen alkanut miettiä, että kyttää vain mun menemisiä. Vuosikausia siis jatkunut tämä. Sen verran olen saanut selville kautta rantain, että tämä on sellainen nainen, jolla on jotain liikkumisongelmia, eli ei poistu kotoa koskaan. Mutta esim. päivällä kun lapset leikki ulkona, ei tämä nainen ole kyttäämässä. Vain mun liikkuessa, roikkuu parvekkeensa kaiteen yli.
Vai viiraako mulla päässä. En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Minun seinänaapuri. Joku työtön l*inen. Ei sitä ikinä juuri näe, iltaisin lähtee (ilmeisesti kauppaan) ja tulee tunnin sisään takaisin. No joskus liikkuu päivällä johonkin ja tulee 2-3h päästä takaisin. Ei sentään juovuksissa mesoa. Eilen sen näin, pupillit oli ihan ihmeelliset.
Joo, kysyin. Sanoi että voi johtua lääkkeistään, ei ole kiinnittänyt huomiota. Ei kyllä käytös antanut ilmi että olisi päihtynyt, mutta en minä tiedä nuista huu meista, miten vaikuttaa käytökseen.
En kyllä usko että yksikään lääke vaikuttaa pupilleihin... ja on niitä lääkkeitä mm masennukseen tullut syötyä vuonna keppi ja kivi...
Siis kysyitkö sä naapuriltasi, että miksi sen pupillit on ihan ihmeellisen näköiset??
Frisbeegolf-kori rivarin takapihalla. Lapset jaksaa heittää sitä frisbeetä siihen 100-200 kertaa putkeen. Etäisyys on noin 3m, joten aina osuu ja kilahtaa. Mahtavaa kun olet tullut töistä kotiin ja aiot rentoutua vähän takapihalla ja sitten se alkaa ja tiedät että se jatkuu KAUAN. Karjuisivat mieluummin siellä trampalla.
Koti-oveni edessä tupakointi ja tumppien jättäminen maahan siihen oveni edustalle. Lisäksi tupakoinnin hajuhaitat. Haju leviää kotiini. Asun rivitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Koti-oveni edessä tupakointi ja tumppien jättäminen maahan siihen oveni edustalle. Lisäksi tupakoinnin hajuhaitat. Haju leviää kotiini. Asun rivitalossa.
Nakkele ämpärillä puhdasta vettä aina ovesta, kun joku tulee tupakalle. Tai laita radio huutamaan ihan helvetin lujaa ja kun polttaminen loppuu sammuta. Nämä tietysti sen jälkeen, jos sanominen ei auta.
Asumme pienehkössä kerrostaloyhtiössä, jossa on pelkästään omistusasuntoja. Naapurin mies kuoli ja hänen asuntonsa jäi perintönä aikuiselle pojalle, joka kauppaa asunnossaan huumeita ja järjestää piripolkkabileitä harva se päivä. Pihalla ramppaa sekavaa väkeä kaikkina kellonaikoina kiikuttamassa maastopyöriä (varastettuja, tietenkin) ja huutelemassa isäntää päästämään heidät sisään. "Vierailijat" ahdistelevat myös naapureita vaatimalla avaamaan heille alaoven, eivätkä lapset uskalla enää leikkiä pihalla yksin. Jos isäntä ei vastaa sisään pyrkijöiden huuteluihin tarpeeksi nopeasti, on toisinaan singautettu kivi parvekelaseista läpi. Omin silmin olemme myös nähneet, kuinka isäntä itse varasti naapurien omaisuutta pihamaalta, hänet saatiin onneksi rysän päältä kiinni. Asialle ei voi tehdä mitään, koska kukaan ei halua nistilauman kostoa niskaansa. :(
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua se sulle kuuluu, jos naapurisi on työtön? On sullakin näköjään aikaa kytätä sen tekemisiä. Ikinä et näe eli koko ajan kyyläät niinkö?
Juorujen levittely. Selän takana puhuminen ärsyttää. Kun eivät tiedä miten asiat todellisuudessa ovat.
Tavaroideni varastelu on ärsyttänyt ja olen tehnyt rikosilmoituksia siitä. Varastosta katosi tavaraa.
Yksi pariskunta on ärsyttävä. Näyttävät vanhoilta narkeilta/juopoilta/laitapuolenkulkijoilta. Mutta mielestäni heillä yläkouluikäinen lapsi, joka taas näyttää tavalliselta ja vähän nörtiltä.
Naapuri laulaa oopperaa vuorokauden ympäri. Ei varmaan mee enää normaaleihin elämisen ääniin?!
Vierailija kirjoitti:
örr örr örr h***a örr örr örr h***a örr örr örr h***a
Eka käy käsiks, päälle tappouhkaukset.
Alkoholistien naapurissa on rattoisaa.
Tästä tuli flashback n. vuoteen -86: olen yksin rivitaloyhtiömme hiekkalaatikolla pikkuautojeni kanssa, ikää viisi tai kuusi. Juoppolalliksi kutsutun n. 50-vuotiaan miehen yksiöstä kuuluu avoimen ikkunan kautta kovaäänistä musiikkia ja naisen huutoa: "ÄLÄ! ÄLÄ!" jne. Jotenkin siinä lapselta hymy hyytyi. En kertonut asiasta kellekään, ei meillä(kään) osattu asioista puhua. Aika tanakasti on jäänyt mieleen.
Naapurin noin 70-vuotias noita-akka ja noin nelikymppinen tyttärensä ovat ainoat naapurit, jotka täällä ottavat päähän. Kyttäävät naapureitaan, valittavat kaikesta, lähettävät CAPSLOCK-huutoviestejä taloyhtiön facebook-sivulle, kun joku on taas uskaltanut kulkea alle 5 metrin päästä heidän ikkunaansa tai pihaansa tai, vielä kamalampaa, kulkea pihalla hihnassa olevan koiran tai kissan kanssa matkalla ulkoilemaan. Lähettelevät sekopäisiä sähköposteja hallitukselle, kun milloin on naapurin pensaat heidän tiellään ja tiputtelevat vedet niskaan, ja milloin on patterit väärin säädetty, kun ei ole otettu huomioon heidän pitkää pohjoisseinäänsä. Muuten onneksi kaikki naapurit todella mukavia, joten eipä noista kahdesta jaksa hirveää stressiä ottaa - siinähän mesovat ja purkavat pahaa oloaan, kun eivät paremmastakaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi pariskunta on ärsyttävä. Näyttävät vanhoilta narkeilta/juopoilta/laitapuolenkulkijoilta. Mutta mielestäni heillä yläkouluikäinen lapsi, joka taas näyttää tavalliselta ja vähän nörtiltä.
Eli sinua ärsyttää naapureiden ulkonäkö?
tupakoi 24/7 jonka takia asunnon tuulettaminen mahdotonta.
Joku naapureistani ilmeisesti pelaa. Muulla ei voi selittää sitä jokailtaista karjumista ja noitumista. En ymmärrä miten joku viitsii asua tuollaisen ukon kanssa. Tai sitten asuu yksin ja huutaa itsekseen siellä. Itsekin pelaan, mutta tarvitseeko sitä huutaa ja kirota yömyöhäiselläkin niin, että koko talo raikuu...