Mikä naapureissasi ärsyttää sinua eniten? Onko naapurillasi jotakin outoja tapoja joita et voi sietää?
Jotkut miehet lorottaa suihkunsa keskelle vessanpyttyä. Osa naisista kyttää naapureita verhon takaa .
Mikä naapurisi tapa saa veresi kiehahtamaan?
Kommentit (87)
Naapurin 24/7 räksyttävä koira! Asutaan paritalossa eikä omalle pihalle ole enää ollut asiaa sen jälkeen kun naapuriin muutti tuo hirveä valkoinen roskaväki vuokralle!
Arkaa ja herkkähermoista shelttiä pidetään pihalla ja se huutaa jatkuvalla syötöllä!
Olen erittäin eläinrakas ihminen mutta tuo kirppusäkki herättää pelkkää raivoa!
Naapuriasunnon nuorimies bilettää ehkä kerran kuussa, aina lauantai-iltana. Usein niin että on etkot kotona kavereittein kanssa, ja huuto on melkoinen. Johonkin aikaan illasta se loppuu, oletan että poistuvat silloin jatkoille jonnekin. Eilen sitten toisin päin, hiljaisen illan jälkeen yöllä kolmen maissa heräsin kun ovi kävi ja sitten alkoi joku puheenmöykkä. Onneksi tätä ei kuitenkaan tapahdu edes joka viikko.
Samassa talossa on sitten joku, joka käyttää voimakkaanhajuista pesuainetta ja kuivattaa pyykkejään yhteisessä kuivaushuoneessa. Ei siinä muuta, mutta pitää odotella hajujen poistumista ennen kuin vien omat pyykkini sinne. Ei tämäkään mikään jokaviikkoinen riesa ole.
Ei onneksi tällä hetkellä mikään. Naapurimme ovat kaikki harvinaisen normaalin oloisia ja äänimaailma on pysynyt kohtuudessa. Koputan puuta, että tilanne pysyy tällaisena.
Välillä saatan ajatella, että onko imuroinnista pakko tulla niin kova ääni että pattereita hakataan samalla tunnin ajan. Mutta ehkä siellä sitten tykätään imuroida patterin takaa joka toinen päivä. Lisäksi jotkut omituisen hajuiset naapurin kokkailut tuoksahtavat meille asti ja saavat nyrpistämään nenää, mutta kaikilla on kuitenkin oikeus kokkailla mitä haluaa jos ei nyt ihan jotain ruoaksi kuulumatonta... no ok, yhdellä naapureistamme on erittäin kovaäänisesti linkoava pesukone ja se on ihmetyttänyt. Onneksi eivät yöllä pese, koska siinä rytinässä ei voisi nukkua.
Yläkerran tömistelijät.
Herranjumala, ettei osata olla hakkaamatta niitä kantapäitä lattiaan.
Ikkunat vaan helisee.
No, me sitten katsellaan leffoja kans lujalla. Päivällä. Ei siis illalla.
Juuri nyt häiritsevin piirre naapureissani on se, että heistä yksikään ei osaa tervehtiä oma-aloitteisesti. Olen kuitenkin kokenut suurin piirtein kaiken kamaluuden, mitä näissä ketjuissa kerrotaan, joten arvostan suuresti tätä hiljaista paratiisia, joksi tämä pienkerrostalo on muuttunut.
Yläkerran akka huutaa puhelimeen koko ajan - kaikki kuuluu. Itse valittaa muista naapureista, vaikka itse on talon ainoa häirikkö.
Vierailija kirjoitti:
Yläkerran tömistelijät.
Ikkunat vaan helisee.
Tömistelijät nauttii kun saavat iskeä massansa lattiaan, juuri mieluiten niin että paikat helisee ja heiluu. Kyseessä on eräänlainen oman "valtavuutensa" osoitus, vähän samaan tapaan kuin autossa bassoa jumputtavilla amismiehillä. Ei heille ole tärkeää kuunnella sitä musiikkia, vaan että ulkopuoliset kuulevat sen jumpseen, koska se saa heidän olonsa myös tuntumaan "valtavalta".
Liika uteliaisuus. Siis entiset naapurit tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Yläkerran tömistelijät.
Ikkunat vaan helisee.
Sori!
Ketjupolttava pariskunta rivitalon seinänaapurina. Loputon tupakankäry minunkin asunnossani.
Harvemmin ärsyttää, enemmän huvittaa. Taloyhtiössä on nainen, joka joko toimii alan ammattilaisena tai sitten harrastaa sen verran peitonheilutusta useamman eri miehen kanssa, että Sinkkuelämän Samanthakin näyttää lähinnä nunnalta. Hienoa hänelle! Ostin äänenblokkaavat kuulokkeet, koska opiskeluja ja töitä pitää usein tehdä kotoa käsin, mutta huh huh. Näistä ei kuule läpi ikkunan alla odottavan ambulanssin sireeniä, mutta tämän neidon kyllä. Siis jumaliste, noilla keuhkoilla olisi pitänyt harkita oopperalaulajan uraa! :D Ja tämä konsertti siis vaihdellen 3-9 kertaa päivässä. Tosin ottaen huomioon muutaman valioyksilön entisistä naapureista, ei kyllä kauheasti kiristä. :)
Naapurissani ärsyttää se, että hän on olemassa. Aina kun olen pihalla, naapurikin on puhua pälättää oikein kantavalla äänellä vaimolleen (joka taas ei koskaan kuulu sanovan yhtään mitään) ja ällöttävälle, jättikokoiselle påskalingolleen (koiralle) joka aina välillä saa hepuleita ja alkaa haukkua minulle hysteerisenä kun on olen omalla pihallani. Luulisi, että olisi jo vuosien saatossa tottunut, mutta ei.
Ei kiinnosta kuunnella naapurin ukon juttuja (vaikuttaa aika vähä-älyiseltä), katsella kesäisin kun se kulkee ilman paitaa kaljamahansa kanssa ja kirkkaan punaisena kun palaa auringossa kerta toisensa jälkeen. Joskus soitattaa jotain surkeaa musiikkia kovaan ääneen kun tekee pihatöitä. Argh.
Kunpa pensasaitamme kasvaisi nopeammin. En olisi halunnut omakotitaloalueelle, mutta mieheni asui täällä jo valmiiksi eikä ollut halukas muuttamaan x_x
Naapurin eronneella nelikymppisellä miehellä tuntuu olevan aktiivinen seksielämä. Polkee naisystäväänsä monta kertaa viikossa. Itse kärvistelen puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
örr örr örr h***a örr örr örr h***a örr örr örr h***a
Eka käy käsiks, päälle tappouhkaukset.
Alkoholistien naapurissa on rattoisaa.
Juopoilla on pirun suppea repertuaari. Nämä ketkä jonkun aikaa kuulin huusivat vuorotellen h u o r a a ja poliisia.
Asuivat niin vähän aikaa, pari kuukautta että vissiin saivat häädön?
Naapuri torkuttaa kännykän herätystä arkisin. Alkaa 5:20 ja kestää noin tunnin. Kännykän värinä ja herätys kuuluu meidän makkariin ja onkin sitten mukava kuunnella naapurin torkutusta kun itse saisi nukkua vaikka seitsemään muuten...
Tämä talo olisi muuten ihan hiljainen, mutta juuri minun yläkertaan muutti kesällä jotain môniosaajia 🙄 Sitten kun ne heräävät 16 aikoihin alkaa helvetillinen kantapäiden jyskytys ja älämölö mikä jatkuu aamuyöhön asti, ja rapussa jatkuva röökin haju kun nämä parrākkaat lapset ramppaavat pihalla n. 15 minuutin välein.
Toivottavasti onnistun saamaan uuden kämpän 😔
Vierailija kirjoitti:
Naapuri torkuttaa kännykän herätystä arkisin. Alkaa 5:20 ja kestää noin tunnin. Kännykän värinä ja herätys kuuluu meidän makkariin ja onkin sitten mukava kuunnella naapurin torkutusta kun itse saisi nukkua vaikka seitsemään muuten...
Sori tästäkin!
Tupakointi parvekkeella ja sama tyyppi pysäköi keskelle taloyhtiön pelastustietä ja se rötiskö on siinä pahimmillaan tunteja. Argh!
Vierailija kirjoitti:
Naapurin eronneella nelikymppisellä miehellä tuntuu olevan aktiivinen seksielämä. Polkee naisystäväänsä monta kertaa viikossa. Itse kärvistelen puutteessa.
Oletko itse tarjoutunut hänelle?
Naapurini on ihan kauhea selittäjä ja rautalangan vääntäjä. Kova puhumaankin vielä ja hänen äänensäkin on jotenkin ärsyttävä... hyvä kun antaa minulle suunvuoroa.