Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naapureissasi ärsyttää sinua eniten? Onko naapurillasi jotakin outoja tapoja joita et voi sietää?

Vierailija
27.10.2019 |

Jotkut miehet lorottaa suihkunsa keskelle vessanpyttyä. Osa naisista kyttää naapureita verhon takaa .
Mikä naapurisi tapa saa veresi kiehahtamaan?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naapurit ovat vain ikävä kyllä idiootteja ja tämän palstan vihervassari persèènnuólijoita mustalla magialla.

Vierailija
2/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä vetäisin pultit jostain mitä naapuri tekee? Eihän minulla ole siitä aavistustakaan. 50-luvun talo, hyvä äänieristys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oikealla puolellä läiskytellään henkseleitä ja vasemmalla puolella rapisutellaan karamellipapereita, alapuolella napsutellaan sormia, yläpuolelle pureksitaan kynsiä ja sen yläpuolella raavitaan päätä.

Vierailija
4/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset naapurini. Noh täysiä paskiaisia. Kovia määräilemään mm. miten pitkä pensas sai olla joka oli asuntoni edessä. Jo edesmennyt naapurini soitteli minusta joka puolelle ja valitti lapsiperheen äänistä.

Vierailija
5/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommosia autistisia tolvanoitahan nuo, kuten ovat olleet lähes kaikki naapurini aiemminkin. Nuorempana oli yksi sydämellinen mummeli, mutta sitä iloa ei kauaa kestänyt vaan mummo kuoli pois.

Vierailija
6/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin ihmeen hyvin ettei naapurit oikeastaan ärsytä. Ihan tarpeeksi kokemusta kaikista ärsyttävistä tyypeistä. Jos ei juoppo mölyä niin imuri ainakin ulvoo pirun aikaisin. Yliuteliaat naapurikyylät on ihan hiton ärsyttäviä. Pidä sä huoli mun asioista niin mä pidän huolta sun asioista. Noin sanoin yhdelle kun oikeasti meni jo hermo sen kanssa.

Vierailija
7/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo öisin televisiota pitkälle aamuyöhön asti, niin suurella volyymilla että se kuuluu seinän taakse. (Äänieristys ei ole erikoisen huono.) Ei joka yö, mutta usein.

Vierailija
8/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapurini (sinkkumies) piereskeli todella kovaäänisesti. Miehellä on luultavasti laktoosiongelma mutta sitä niiden pierujen äänekkyyttä en pysty ymmärtämään.

Vierailija
9/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun naapurissa asuu sellainen 20v homopoika jonka luona käy joka vklp eri miehet. Välillä ikäisiään ja välillä vanhempia pappoja. Kuuluu ne naimisen äänet ja lätinät liian hyvin asuntooni. Joskus kuuluu ruoskan viuhkuminenkin ja ''aih aahh'' huudot. Välillä se touhu on niin provosoivaa kun hänen ja minun asunnot on maataso kerroksessa ja siellä verhot auki valot päällä hommailevat. Suora näköyhteys taloyhtiön tupakkapaikalta hänen makuhuoneeseen. Tehty monia valituksia ja ilmoituksia on jopa naapurin mummot olleet huutamassa hänen ikkunan alla mutta sama meininki jatkuu. Viime kerralla siellä näkyi kaasunaamareita ja nahkapukuja.

Vierailija
10/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainoa mitä keksin on tuo naapurin koira joka yksin ollessaan kiekuu taukoamatta. Lähinnä koiran puolesta harmittaa :(

Vierailija
11/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihapoliisi ärsyttää eniten. Kyylää niin että hyvä ettei silmät tipu päästä. Sitten on eräs mt-ongelmainen nainen joka on jotenkin hyvin sairas. Joo, huonolla tavalla. Ei ole mt-ongelmia vastaan mitään mutta häntä kartan kuin ruttoa.

Vierailija
12/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattereiden hakkaaminen ja lattian jyskyttäminen. 

Vierailija
13/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran pariskunnan rakkauden äänet ärsyttävät välillä. Molemmat huutavat kuin p*rnofilmissä ja helposti puolikin tuntia putkeen. En tiennyt, että se voi tuntua NOIN hyvältä. Heillä on ilmeisesti myös hyvät keuhkot.

Vierailija
14/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossa yöllä rullalautaileva mies. Uskomatonta mutta totta. Olisi tuossa miehessä kyllä paljon muutakin kerrottavaa.

Vierailija
15/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä valoja , ei ole käynyt töissä  18 vuoteen . Ei siellä koskaan käy ketään. Ei avaa ovea jos talotekniikasta jotain tarkastusta olisi. Aina verhot kiinni.  Kerran isänöitsijä ja puheenjohtaja ottivat selvää miksei avaa moneen päivään. Oli sisällä ja aika vihainen. Ei osallistu kokouksiin, mutta tulee minulta kysymään mitä puhuttiin.  Ei kuulu minulle toimia terapeuttina.  Kolme paritaloa , autotallit välissä.

Vierailija
16/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä vetäisin pultit jostain mitä naapuri tekee? Eihän minulla ole siitä aavistustakaan. 50-luvun talo, hyvä äänieristys.

Lucky you

Vierailija
17/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ylimmässä kerroksessa enkä kuule naapureista mitään, kun ei ole edes seinänaapureita. En tiedä sitten mitä alakerran naapurit kuulevat minusta. 

Lisäksi naapurini ovat hyvin usein poissa ja joskus olen ihan yksin koko talossa. 

Vierailija
18/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun 60-luvun talossa eikä naapureista kuulu mitään normaalielämän ääniä. Hyvin hiljaista on. Ainoastaan kuuluu, kun yksi pariskunta pari kertaa vuodessa huutaa kurkkusuorana toisilleen. Sitä ei voi olla kuulematta. Mitä lie kriisejä on välillä. Joskus sitä ihan ihmettelee miten hiljaista voi olla. 

Vierailija
19/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun naapurissa asuu sellainen 20v homopoika jonka luona käy joka vklp eri miehet. Välillä ikäisiään ja välillä vanhempia pappoja. Kuuluu ne naimisen äänet ja lätinät liian hyvin asuntooni. Joskus kuuluu ruoskan viuhkuminenkin ja ''aih aahh'' huudot. Välillä se touhu on niin provosoivaa kun hänen ja minun asunnot on maataso kerroksessa ja siellä verhot auki valot päällä hommailevat. Suora näköyhteys taloyhtiön tupakkapaikalta hänen makuhuoneeseen. Tehty monia valituksia ja ilmoituksia on jopa naapurin mummot olleet huutamassa hänen ikkunan alla mutta sama meininki jatkuu. Viime kerralla siellä näkyi kaasunaamareita ja nahkapukuja.

Varmaan naapuruston suosituin tupakkapaikka? Heh, heh :D Voi olla provo tai voi olla niitä mikskä niitä sanotaan jotka tykkää paljastella? Ekshibionisti?

Vierailija
20/87 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti, muutama vuosi sitten kun yläkerrassa asui vuoden( saivat häädön sitten) joukkio nuoria miehiä ja naisia, hiljaista siellä oli aamu kuudesta ilta kuuteen ja taas sama ralli alkoi ja viikolla sekä viikonloppuna. Meinas oikeesti pää skrakata kun ei pystynyt nukkua juuri koskaan, hitto kun oikein muistot tulvii mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän