Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naapureissasi ärsyttää sinua eniten? Onko naapurillasi jotakin outoja tapoja joita et voi sietää?

Vierailija
27.10.2019 |

Jotkut miehet lorottaa suihkunsa keskelle vessanpyttyä. Osa naisista kyttää naapureita verhon takaa .
Mikä naapurisi tapa saa veresi kiehahtamaan?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghaanalaiset kakarat juoksee edes takaisin asunnon pitkää käytävää..

aivan järkkyy meteli joskus puoleen yöhön asti..

Arvaa monta kertaa toivon että juoksis kovaa seinään päin!!!

Vierailija
62/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghaanalaiset kakarat juoksee edes takaisin asunnon pitkää käytävää..

aivan järkkyy meteli joskus puoleen yöhön asti..

Arvaa monta kertaa toivon että juoksis kovaa seinään päin!!!

Ja vielä unohtu kesällä jos pitää parvekkeen oven auki tuleehirvee jointin haju sisään!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun seinänaapuri. Joku työtön l*inen. Ei sitä ikinä juuri näe, iltaisin lähtee (ilmeisesti kauppaan) ja tulee tunnin sisään takaisin. No joskus liikkuu päivällä johonkin ja tulee 2-3h päästä takaisin. Ei sentään juovuksissa mesoa. Eilen sen näin, pupillit oli ihan ihmeelliset.

Joo, kysyin. Sanoi että voi johtua lääkkeistään, ei ole kiinnittänyt huomiota. Ei kyllä käytös antanut ilmi että olisi päihtynyt, mutta en minä tiedä nuista huu meista, miten vaikuttaa käytökseen.

En kyllä usko että yksikään lääke vaikuttaa pupilleihin... ja on niitä lääkkeitä mm masennukseen tullut syötyä vuonna keppi ja kivi...

No tuota.. itselläni mun lääkkeet aiheuttaa sen että pupillit on "oudot" (Concerta) monet lääkkeet, jotka luokitellaan huu mausaineiksi väärinkäytettynä, voivat aiheuttaa muutoksia pupilleissa. En kyllä yhtään yllättynyt tällaisesta kommentista, tietämättömät kun ajattelevat että vain päihtyneellä henkilöllä on "oudot" pupillit.... pelkistä pupilleista et voi päätellä yhtään mitään.

Vierailija
64/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tupakoi 24/7 jonka takia asunnon tuulettaminen mahdotonta.

Sama. Alkaen aina aamu 9 ja päättyen klo 23.00 joka ainoa päivä.

Vierailija
65/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin haluaminen. Entinen naapurini jahtasi mua kun kerran erehdyin antamaan seksiä miehelle. Siitä alkoi monen vuoden loputon ralli, piti ottaa poliisit mukaan että tajusi lopettaa. Ei meinannut tajuta että kyseessä yhden illan juttu. Onneksi muutin muualle.

Vierailija
66/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mökkinaapurit ovat tehneet mulle mökilletulemisesta pakon.

Ilmoitin äitini kuolemasta kesäkuun puolessavälissä ja sen myötä mökilletulokyselyt vain lisääntyivät.

Idiootteja, tietävät varsin hyvin, että olen ainoa hoitamaan äitini jälkeiset asiat, ja silti kehtasivaT laitella viestiä jostain mitä mökillä kasvaa tai jostain pihassani kaatuneesta puusta, ihankuin minulla ei olisi tärkeämpiä asioita, joilla määräaika, juuri nyt hoidettavina.

Vierailija
67/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Onneksi asun omassa talossa.

Aika hurjia juttuja täälä.

Vierailija
68/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti-oveni edessä tupakointi ja tumppien jättäminen maahan siihen oveni edustalle. Lisäksi tupakoinnin hajuhaitat. Haju leviää kotiini. Asun rivitalossa.

Tuosta voisi jo valittaa. Ei kenenkään koti-oven edessä saa polttaa.

Vierailija
69/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ylipäätään on naapureita ympärillä. Eli kuuluisin omakotitaloon. Pian pääsee :) Paikkakunta missä asun ottaa sen verran kupoliin että huhhuh!

Mutta elämä on valintoja.

Ei niinkään kiinnosta toisten menemiset, tulemiset, riehumiset saati ovien paiskomisetkaan. En ole täydellinen minäkään. Sama se mitä muut tekee kun pääosin asuu ihan täyspäisessä rauhallisessa talossa.

Sairasta ois kytätä naapureita. Ehkä lievästi tuo yksi kyylä vastapäätä häiritsee mutta sille voipi nauraa vuan! Saapahan elämälleen sisältöö.

Vierailija
70/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme vanhassa kivikerrostalossa, ja muuten ei kuulu ikinä mitään, mutta yhdellä naapurilla on huonosti koulutettu tai sitten kerrostaloon sopimaton koira, joka räksyttää hissille tms. Myös vauvan itku yllättävästi kuuluu, mutta onneksi tämä on eläkeläisten asuttama talo, jossa ei yhtään alle 18-vuotiaasta asu. Hiukan hirvittää, kun vanhukset alkavat kuolla/muuttaa palvelutaloihin, että jos joku lapsiperhe ostaa täältä kolmion tai neliön. Heitetään joskus miehen kanssa vitsiäkin siitä, mitä kaikkia pulsuja palkataan hortoamaan rappuun ja huutamaan, jos seinänaapuriin joskus tulee näyttö.

Vierailija
71/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoo öisin televisiota pitkälle aamuyöhön asti, niin suurella volyymilla että se kuuluu seinän taakse. (Äänieristys ei ole erikoisen huono.) Ei joka yö, mutta usein.

Tämä. Olisi kiinnostava tietää mikä motivoi ihmistä tähän? miten joku kehtaa katsoa televisiota / kuunnella musiikkia kovalla volyymillä vaikka kello kahdelta yöllä? luulevatko nämä ihmiset että asuvat omakotitalossa keskellä metsää?

Myös satunnainen poraaminen on jatkunut noin kaksi vuotta putkeen. Miten remppa voi kestää yli kaksi vuotta?

Vierailija
72/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku naapureistani ilmeisesti pelaa. Muulla ei voi selittää sitä jokailtaista karjumista ja noitumista. En ymmärrä miten joku viitsii asua tuollaisen ukon kanssa. Tai sitten asuu yksin ja huutaa itsekseen siellä. Itsekin pelaan, mutta tarvitseeko sitä huutaa ja kirota yömyöhäiselläkin niin, että koko talo raikuu...

täytyykin karjua entistä lujempaa

Vierailija
73/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä taas kerran kuunnellut koko aamun ja päivänkin tähän saakka alakerran venäläistä musiikkia. Se huutaa 1-4 kertaa viikossa ihan täysillä koko päivän, ja nyt uusimpana lisäyksenä mukaan ulvoo myös koiransa. -_-' Basson tuntee, kun istuu sohvalla ja pitää kättä käsinojalla. Ja joo, on valitettu, eipä vuokranantajaa kiinnosta...itse ovat valinneet tähän asukkaiksi noita itäisen naapurimaan asukkeja niin paljon, että puolet meidänkin rapusta on venäläisiä perheitä. :/ Järkkäävät sitten juuri noita illanistujaisia ym. möykkäpäiviä keskenään, tosi kiva kun meidänkin perheessä herätään jo aamuviidelta töihin ja päiväkotiin. 

Vierailija
74/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettiä että onko sillä merkitystä miten rivitalo ja ne piha-alueet on rakennettu? Itse tupakoin omalla terassilla satunnaisesti (noin 2-3 kertaa päivässä, joskus poltin enemmän, mutten ikinä ollut aski-kaksi -päivässä polttaja, vähentänyt olen kokoajan, kun on pyrkimys lopettaa, seinäänlopettamisesta retkahtaa helpommin.)

Mä oon seinänaapureilta rehellisesti kysynyt eikai se savu haittaa, ei kuulemma, ei ole heidän puolelleen tullut. Pakko se on uskoa jos niin sanoivat, tässä talossa huomautetaan aina jos joku asia häiritsee. Ensin nätisti, sitten hieman tiukemmin, jos ei auta, niin sitten soitetaan vuokraisännälle. (Niin ja tupakointi täällä sallittu vain omalla pihalla)

Vierailija
75/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo edesmennyt naapurini soitti ex-miehelleni jonka kanssa mulla kaksi yhteistä lasta. Valitti meidän lapsiperheen elämän metelistä. Edesmennyt naapuri levitti pitkin pihaa minusta juttuja että kun jäin yh-äidiksi ettei mulla ole kaikki hyvin. Edesmennyt naapuri oli mua kolkyt vuotta vanhempi mies. Hänen oma tyttärensä taas lapseton. Oli ilmeisesti kateellinen kun naapurissa oli lapsia. Asuimme naapureina yli kymmenen vuotta.

Vierailija
76/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri ruokkii lintuja jotka paskovat joka paikan, autotkin on jatkuvasti linnunpaskan peitossa.

Turpaan pitäisi vetää.

Vierailija
77/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en häiriinny helposti. Ei haittaa peruselämiseen kuuluvat äänet.

Yöllä ei kuitenkaan ole kiva kuunnella kiroamista ja raivoamista. Tavaroiden siirtelyyn voisi myös tehdä päivällä.

Vierailija
78/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jankaava mies. Häiritsee kesäisin jos on pihalla samaan aikaan. Jankkaa joka ikisestä asiasta vaimolleen, ihmeen pitkä pinna vaimolla. Vaimo pyytää esim. ajamaan nurmikon niin alkaa kuulua josko, josko sitätätä yms. ainkin vartin verran...joskus se nurmikon leikkuu onnistuu, yleenäs en kuuntele loppuun asti. Pakko mennä itse aina sisälle ,muuten huutaisin "nyt äijä Per*ele tee se homma äläkä intä... tai sano suoraa ettet tee..."

Vierailija
79/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin kirjoitettua tästä aiheesta kokonaisen romaaniin. Sen verran outoa sakkia asuu taloyhtiössä.

Vierailija
80/87 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellys2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoo öisin televisiota pitkälle aamuyöhön asti, niin suurella volyymilla että se kuuluu seinän taakse. (Äänieristys ei ole erikoisen huono.) Ei joka yö, mutta usein.

Tämä. Olisi kiinnostava tietää mikä motivoi ihmistä tähän? miten joku kehtaa katsoa televisiota / kuunnella musiikkia kovalla volyymillä vaikka kello kahdelta yöllä? luulevatko nämä ihmiset että asuvat omakotitalossa keskellä metsää?

Myös satunnainen poraaminen on jatkunut noin kaksi vuotta putkeen. Miten remppa voi kestää yli kaksi vuotta?

Isompi remontti voi kestää. Jos on tarkoitus koko asunto remontoida kokonaan, niin täytyyhän se suunnitella mikä osa remontoidaan ensin. Eihän sitä koko asunnon remonttia voi kerralla tehdä jos siis asuu siinä koko remontin ajan. Ja harvalla rahaa maksaa kerralla isosta remontista. Budjetin mukaan mennään. Olisit tyytyväinen jos se poraaminen on vain satunnaista eikä jatkuvaa pauketta monta tuntia joka arkipäivä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän