Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto. Olivat sijoittaneet lapsen samalle pph:lle kun naapurin samanikäisen.

Vierailija
02.06.2006 |

Voinko ilmoittaa kunnalle, että en suostu viemään lasta hoitoon samaan hoitopaikkaan kuin meidän naapurin lapsi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitopaikkaan...

Vierailija
2/5 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sanonut, ettei naapurin lapsi saa olla hoidossa. Naapurin lapsi on ollut siellä hoitopaikassa jo vuoden.

Meidän lapsi aloittaisi nyt. Me ollaan muutettu tänne vuosi sitten ja koko sen ajan naapurin lapsi on piinannut meidän lasta fyysisesti ja henkisesti. Joten on mun mielestä ihan ymmärrettävää, että en ehdoin tahdoin vie lasta sinne tämän toisen lapsen " reviirille" kiusattavaksi... Jos olisivat samaan aikaan alottaneet, niin sitten ehkä mutta musta on tosi huono idea viedä kiusattu lapsi kiusaajan pitkäaikaiseen hoitopaikkaan... eikö?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ne ymmärtäis siellä. Ovat voineet ajatella, että mukava kun on ainakin yksi tuttu lapsi hoitopaikassa.

Vierailija
4/5 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsi on kiusannut? Onko lapsen vanhemmat kieltänyt tai sulkenut silmänsä tms.

Kyllä perhepäivähoitajalla on omassa kodissaan säännöt lapsille ja keinot pitää lapset " hallinnassa" , mutta jos tuntuu, niin auttaisko semmoinen, että keskustelet pph:n kanssa tästä asiasta...

Kolmonen

Vierailija
5/5 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ei ihan kauheasti välitä asiasta.

Sen verran olen vanhempien kanssa jutellut, että heidän lapsi kuulemma siellä hoitopaikassakin kyykyttää yhtä toista lasta, ja että siitä tulee usein kuulemma palautetta että pomottaa tätä yhtä lasta siellä.

Eli senkin puolesta tuntuu vähän huonolta idealta, jos lapsi on jo vuoden ollut siellä ja on vieläkin siellä kyykyttämässä muita.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi