Voisitko mies alkaa suhteeseen naisen kanssa jonka vaihdevuodet alkaneet?
Niin, otsikossa kysymys, onko se deal breaker. Kerro myös ikäsi.
Kommentit (151)
Miehilläkin on vaihdevuodet=andropaussi 40-60 iässä. Nuorena naisena ihmetyttää nämä kommentit, kun miehetkin ikääntyy samalla tavalla vaikka luulevat olevansa nuorekkaita, ehkä pitäisi laskeutua maan tasalle. Ei monetkaan nuoret naiset halua lapsia vanhan 45+v miehen kanssa ja johan siinäkin sperman laadussa riskitekijöitä. Kyllä minä haluan lasteni isäksi 25-35v nuoren ja kykynevän miehen. Monella naisella ei vaihtarit enää tunnu missään, kun lääketiede kehittynyt, enkä ymmärrä tätä naisten mollaamista,mutta miehet eivät voi myöntää ikääntymistään vaikka rypyt näkyy kilometrin päähän:))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten tää on v
anhemmille naisille hankalaa - kun mennään yli 40 iässä, se on miesten markkinat. Ihan sama ettei oo omasta mielestä ryppyjä tai kaikki sanoo et oot 25. Jos mies haluaa oikean naisen niin se voi vielä saada lapsen. Sorry. M50+ eronnut.Samaa mieltä. Luulen että tämä on naisille niin katkera paikka, koska 50v nainen näyttää keskimäärin karmealta ja samanikäinen mies vielä hyvältä. Koitetaan poistaa tätä katkeruuden tunnetta hehkuttamalla näitä suhteita, missä 50v nainen on onnistunut saamaan 30v miehen. Jokainen nainen kuitenkin sisimmässään tietää, että kun ollaan viisikymppisiä niin vaarana on, että oma mies lähtee nuoremman ja kauniimman matkaan. Sitä sitten koitetaan täällä kuorossa vähätellä toteamalla että ”no senkus lähtee, jos on niin tyhmä että lähtee nuoremman kanssa niin joutaa mennäkin”. Ja mammat peukuttaa. Mutta kaikki tietää että tämä ei ole totuus. Kyllä sen oman ukon perään itketään ja ollaan katkeria kun valitsi nuoremman ja hoikemman kun itse näytetään elefanteilta. T.Nainen
Äkkiä nuori nainen haluaa eroon eturauhasvaivaisesta hopeaketustaan, ainakin heti kun nuori hoikka nainen on saanut miehen omaisuuden siirrettyä omalle tililleen.
Minkälaiset välit sinulla on muuten vanhempiisi? Kuinka monta isäsi ystävää olet jo läpikäynyt ja putsannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
anhemmille naisille hankalaa - kun mennään yli 40 iässä, se on miesten markkinat. Ihan sama ettei oo omasta mielestä ryppyjä tai kaikki sanoo et oot 25. Jos mies haluaa oikean naisen niin se voi vielä saada lapsen. Sorry. M50+ eronnut.Samaa mieltä. Luulen että tämä on naisille niin katkera paikka, koska 50v nainen näyttää keskimäärin karmealta ja samanikäinen mies vielä hyvältä. Koitetaan poistaa tätä katkeruuden tunnetta hehkuttamalla näitä suhteita, missä 50v nainen on onnistunut saamaan 30v miehen. Jokainen nainen kuitenkin sisimmässään tietää, että kun ollaan viisikymppisiä niin vaarana on, että oma mies lähtee nuoremman ja kauniimman matkaan. Sitä sitten koitetaan täällä kuorossa vähätellä toteamalla että ”no senkus lähtee, jos on niin tyhmä että lähtee nuoremman kanssa niin joutaa mennäkin”. Ja mammat peukuttaa. Mutta kaikki tietää että tämä ei ole totuus. Kyllä sen oman ukon perään itketään ja ollaan katkeria kun valitsi nuoremman ja hoikemman kun itse näytetään elefanteilta. T.Nainen
Jos olisit nainen, tietäisit, ettei naisen ajatusmaailma toimi noin. Aikuista ei ruveta väkisin pitämään, jos se haluaa mennä, se saa mennä. Myös tuo nuorempien kadehtiminen on miesten fantasiaa. Jokainen viisikymppinen nainen on elänyt nuoruutensa, aika vähän siinä on kaivattavaa.
En sanonutkaan, että nainen kaipaisi nuoruuttaan. En itsekään haluaisi olla enää nuori. Mutta ikä tuo naisille mukanaan rupsahtamisen, ja kun oman ikäinen mies alkaakin katsella nuorempia, niin se on katkera paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan vielä lapsia ja vanhat yli 40 naiset ällöttää helttoineen. Miksi tää ois ongelma?
M53Näytät siis itse parikymppiseltä? Ja heh eiköhän ikä näy sinussakin yhtä lailla. Ällöttääkö peiliin katsominen?
Mitä todennäköisimmin viestin kirjoittaja näyttää suhteessa huomattavasti paremmalta kun ikäisensä naiset. Ei luonnon laeille mahda mitään, naiset rupsahtaa miehiä nopeammin.
Hyvä vitsi. Kiitos!
Naiset miettivät, mitä syövät ja liikkuvat koko ikänsä.
Miehissä liikkuu keski-ikäisenä tytisevä pötsi ja vähemmän terhakat manboobsit.
Mistäs se tietäisi että esim. vasta tapaamallaan ihanalla 35-vuotiaalla on perimenopaussi päällä?
Pitäisikö kaikkien osapuolien tuosa ensitreffeille tuore todistus hormonitasoista?
Voi hassuja
Vierailija kirjoitti:
anhemmille naisille hankalaa - kun mennään yli 40 iässä, se on miesten markkinat. Ihan sama ettei oo omasta mielestä ryppyjä tai kaikki sanoo et oot 25. Jos mies haluaa oikean naisen niin se voi vielä saada lapsen. Sorry. M50+ eronnut.
Johtunee siitä, että miehet näkee vain fysiologiset ennusmerkit, mutta naisilla tunnepuoli käy vielä siinä vaiheessa täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan vielä lapsia ja vanhat yli 40 naiset ällöttää helttoineen. Miksi tää ois ongelma?
M53
Kuka haluaa tehdä ikäisesi vanhuksen kanssa tehdä lapsia, kun erektio ongelmatkin tulevat ja riski siemen-nesteen laadussa? Minuakin nuorena naisena ällöttää keskivartalo lihavat sedät.
N 32v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit nainen, tietäisit, ettei naisen ajatusmaailma toimi noin. Aikuista ei ruveta väkisin pitämään, jos se haluaa mennä, se saa mennä. Myös tuo nuorempien kadehtiminen on miesten fantasiaa. Jokainen viisikymppinen nainen on elänyt nuoruutensa, aika vähän siinä on kaivattavaa.
En sanonutkaan, että nainen kaipaisi nuoruuttaan. En itsekään haluaisi olla enää nuori. Mutta ikä tuo naisille mukanaan rupsahtamisen, ja kun oman ikäinen mies alkaakin katsella nuorempia, niin se on katkera paikka.
Ikä tuo rupsahtamisen myös miehille. Vaikkeivät he itse sitä näkisikään, se samanikäinen vaimo ja ne nuoret naiset näkevät kyllä. Kannattanee suhtautua kuin muihinkin haihatuksiin, menee ohi. Miehethän ovat sitäpaitsi aivan tavattoman tarmottomia lähtemään minnekään, niin että katseluksi jää siksikin, ellei vaimo jostain syystä ulkoista miestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä nuori nainen haluaa eroon eturauhasvaivaisesta hopeaketustaan, ainakin heti kun nuori hoikka nainen on saanut miehen omaisuuden siirrettyä omalle tililleen.
Minkälaiset välit sinulla on muuten vanhempiisi? Kuinka monta isäsi ystävää olet jo läpikäynyt ja putsannut?
Ihan normaalit hyvät välit vanhempiin, mutta en ole yhtään isäni ystävää läpikäynyt. Sen sijaan olen nähnyt isäni ystävän kohdalla tämän kuvion, kun oma vaimo lihoi ja rupsahti, ja vaihdettiin nuorempaan. Eikä ollut edes rikas ystävä, komea kyllä. Ei tainnut siis nuorempi nainen olla rahan perässä.
Miksi naisten on niin vaikea myöntää tätä ilmiötä, että naiset rupsahtavat ennen miehiään? En minä ole sanonut että olisin onnellinen siitä että asia on näin, mutta en ala omien mieltymysteni perusteella kiistämään luonnonlakeja. Tämä taas vaan korostaa miten katkera paikka tämä naisille on, että minulta aletaan kysyä henkilökohtaisia kysymyksiä kuten välejä vanhempiini. En vaan halua lähteä mukaan tuohon suitsutukseen, että kyllä nainen ansaitsee nuoren pojan ja papat on p*rseestä kun biologisesti se menee toisin päin. En halua liittyä katkerien naisten kuoroon, vaikka olenkin ikääntyvä nainen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M53Näytät siis itse parikymppiseltä? Ja heh eiköhän ikä näy sinussakin yhtä lailla. Ällöttääkö peiliin katsominen?
Mitä todennäköisimmin viestin kirjoittaja näyttää suhteessa huomattavasti paremmalta kun ikäisensä naiset. Ei luonnon laeille mahda mitään, naiset rupsahtaa miehiä nopeammin.
Sekö takia miehet kuolevat 7 v aikaisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko jossain maalla?? Monet tuntemani 50v naiset näyttävät upeilta, kuntoilevat, pitävät itsestään huolta ja täyteaineet keksitty, eikä tartte rupsahtaa.. Suomessakin monet julkkikset saaneet nuoren miehen ja hyvin menee suhteessa, onhan noita esimerkkejä!! Itse näytän vielä hyvältä, enkä karmealta ja 30v voi näyttää karmealta, jos huonot elämäntavat. Jos sinulta mies lähtenyt niin älä yleistä, sitä kaikkiin 50v UPEISIIN naisiin:))
Minusta on tullut melkoinen seksihirmu vaihdevuosien alkaessa. Onneksi löytyy vielä miehiä, joille oikein hyvin kelpaan. Nyt olen ollut kaksi vuotta tapailusuhteessa nuoremman miehen kanssa, joka on oikein mukava ja jaksaa todella hyvin tyydyttää tarpeeni. Mitään parisuhdetta en ole hakemassa, koska nautin asua yksin pitkän avioliiton jälkeen.
Kummallinen tää harhaluulo että miehet rupsahtaisivat jotenkin myöhempään tai jopa eivät ollenkaan, toisin kuin naiset. Johtuu varmaan mediasta, mainoksista ja elokuvista joissa glorifioidaan vanhoja ukkoja. Koska ne on vanhojen ukkojen tekemiä ja rahoittamia, eli miehet pitää yhdessä yllä tätä harhaluuloa pönkittääkseen omaa itsetuntoaan. Totuus se ei kuitenkaan ole vaan ainakin oman näkemykseni mukaan naiset ikääntyvät keskimäärin huomattavasti paremmin kuin miehet. Naisillahan on huomattavasti korkeampi eliniänodotekin kuin miehillä. Jos miehet olisivat niin nuorekkaita kuin väittävät, niin kai ne sitten eläisivätkin yhtä pitkään kuin naiset? Kyllä totuus on, että miesten kroppa rapistuu ja pettää ennemmin kuin naisten. Se elinikäodote on ihan virallista tutkimustietoa sitä ette voi miehet kiistää. Vai ajatteletteko että mies kuolee plus 70v:nä suorilta jaloilta, vaikka kroppa edelleen kuin nuoren kollin? En ymmärrä tätä logiikkaa :D t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja musta toi oli hyvin sanottu. Kuka ajattelee sitten milläkin tavalla. Kyllä se ukko sen tekosyyn löytää sinne nuoremman syliin, jos se haluaa. Ja kyllä muuten kirpasis, minua ainaskin.
Suomessa syntyy vuosittain äärimmäisen vähän lapsia miehille jotka 50+. Turha provoilla täällä.
Suurin osa viiskymppisistä miehistä on lapsensa jo hankkineet eivätkä saa tai edes etsi 30 v naista, tietävät itsekin että huonot mahdollisuudet on!
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tullut melkoinen seksihirmu vaihdevuosien alkaessa. Onneksi löytyy vielä miehiä, joille oikein hyvin kelpaan. Nyt olen ollut kaksi vuotta tapailusuhteessa nuoremman miehen kanssa, joka on oikein mukava ja jaksaa todella hyvin tyydyttää tarpeeni. Mitään parisuhdetta en ole hakemassa, koska nautin asua yksin pitkän avioliiton jälkeen.
Sama täällä:) Nautitaan vielä kun voidaan ja kelvataan.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen tää harhaluulo että miehet rupsahtaisivat jotenkin myöhempään tai jopa eivät ollenkaan, toisin kuin naiset. Johtuu varmaan mediasta, mainoksista ja elokuvista joissa glorifioidaan vanhoja ukkoja. Koska ne on vanhojen ukkojen tekemiä ja rahoittamia, eli miehet pitää yhdessä yllä tätä harhaluuloa pönkittääkseen omaa itsetuntoaan. Totuus se ei kuitenkaan ole vaan ainakin oman näkemykseni mukaan naiset ikääntyvät keskimäärin huomattavasti paremmin kuin miehet. Naisillahan on huomattavasti korkeampi eliniänodotekin kuin miehillä. Jos miehet olisivat niin nuorekkaita kuin väittävät, niin kai ne sitten eläisivätkin yhtä pitkään kuin naiset? Kyllä totuus on, että miesten kroppa rapistuu ja pettää ennemmin kuin naisten. Se elinikäodote on ihan virallista tutkimustietoa sitä ette voi miehet kiistää. Vai ajatteletteko että mies kuolee plus 70v:nä suorilta jaloilta, vaikka kroppa edelleen kuin nuoren kollin? En ymmärrä tätä logiikkaa :D t. AP
Mies nyt kuitenkin voi saada lapsia vielä 70-vuotiaana kuten presidenttiparista voi päätellä. Nainen ei edes 50v voi enää luonnollisin menetelmin saada lapsia.
Isoisäni kuoli 80-vuotiaana ja kyllä isoäitini kanssa oli puhetta että seksiä oli kuolemaan saakka. Mielestäni se on harhaluulo, että esim vanhempi mies ei pystyisi seksiin. Se että erektiohäiriöt lisääntyy iän myötä, ei tarkoita että kaikilla niitä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus on sitä aikaa, jolloin miesten huomiolla on väliä. Viisikymppisenä on ihan sama, mitä tuntemattomat oman ikäiset miehet tekevät, ja jos se oma mies kaipaa omaa nuoruuttaan, sitä saa mennä etsimään. Elämässä on jo muita, mielenkiintoisempia asioita kuin ihmissuhdedraama. Tämä on se virhe, jonka palstamiehet aina tekevät, ne eivät millään ymmärrä, että aikuisen naisen elämä on hyvää yksin, ei tarvitse riippua kenessäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
M 73v.
Buahhhhh :D
Ehkä hän tarkoittaa, että naisen vaihdevuosien on syytä olla OHI, että hän voi seurustella...toivottavasti :)
Nainen, jolla on penis?
Miehistä vain kolme neljästä on ylipainoisia. :D