Voisitko mies alkaa suhteeseen naisen kanssa jonka vaihdevuodet alkaneet?
Niin, otsikossa kysymys, onko se deal breaker. Kerro myös ikäsi.
Kommentit (151)
Miksi haluaisin vanhemman naisen kun itse oon vielä terässä. Nää vaihdevuotiset tuntuu vain käyvän jumppahousuissaan viinibaareissa muiden seniorinaisten kanssa käkättämässä. Nuori latinonainen on tãhtäimessä, ei liian nuori mut kolmikymppinen joka saa vielä lapsia.
Mitä ihmettä? Näin 25-vuotiaana naisena mua alkaa ärsyttämään miesten vastaukset. Ei se miehenkään vartalo siinä iässä enää toimi kuten nuorella pojanklopilla.
No mikä ihmeen kysymys tää nyt taas on?! Jos tapaan miehen jossain ja alan häntä tapailemaan ihan tosi mielessäkin, niin ei hänellä kyllä siinä vaiheessa, eikä vielä pitkään aikaankaan ole tietoa siitä, että mulla on vaihdevuodet olleet jo pari vuotta.
Olen 46 v, en varmaan ikäistäni juurikaan nuoremman näköinen, mutta en taatusti myöskään vanhemman. En ole mummo näöltäni, oireiltani, käytökseltäni. Mulla ei ole lapsia, joten en ole myöskään isoäiti.
Todellakaan ns. normimiehet eivät mitenkään tiedä "päältä päin" kenellä on vaihdevuodet ja siten voisivat päättää, etteivät rupea suhteeseen vaihdevuosinaisen kanssa, älkää raukat luulkokaan.
Vaihdevuosien alkaminen vähän eri asia kuin menopaussin jälkeinen elämä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan.
- M68
Mikä johtuu siis siitä, että olen homoseksuaali.
-M68
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin vanhemman naisen kun itse oon vielä terässä. Nää vaihdevuotiset tuntuu vain käyvän jumppahousuissaan viinibaareissa muiden seniorinaisten kanssa käkättämässä. Nuori latinonainen on tãhtäimessä, ei liian nuori mut kolmikymppinen joka saa vielä lapsia.
On andropaussi miehelläkin ja ne eturauhasvaivat.. Vai latinonainen, mutta huoliiko kaunis latino vanhaa andropaussista oireilevaa pappaa?? Kaikki naiset, eivät käy jumppahousuissa viinibaareissa vaan salilla ja lenkillä.. mutta joo itse seurustelen 10v nuoremman miehen kanssa:))
Vierailija kirjoitti:
Haluan vielä lapsia ja vanhat yli 40 naiset ällöttää helttoineen. Miksi tää ois ongelma?
M53
Täysin ymmärrettävää. En minäkään kiinnostu ikäisistäni kurttumiehistä lerppoineen.
N 54
Miehet eivät tiedä vaihdevuosista yhtään mitään. Äitinsä vaihdevuodet saattaa joku olla huomannut hetkellisesti, mutta siinä kaikki.
Tämä on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Haluan vielä lapsia ja vanhat yli 40 naiset ällöttää helttoineen. Miksi tää ois ongelma?
M53
Näytät siis itse parikymppiseltä? Ja heh eiköhän ikä näy sinussakin yhtä lailla. Ällöttääkö peiliin katsominen?
En ymmärrä miten tää on v
anhemmille naisille hankalaa - kun mennään yli 40 iässä, se on miesten markkinat. Ihan sama ettei oo omasta mielestä ryppyjä tai kaikki sanoo et oot 25. Jos mies haluaa oikean naisen niin se voi vielä saada lapsen. Sorry. M50+ eronnut.
Vierailija kirjoitti:
M53
Missä vaiheessa olet naisten kanssa? Oletko päässyt jo koskemaan oikeaa naista? Jos olet, niin se taisi olla se kerta, kun vahingossa kosketit ruuhkassa, mutta kai se lasketaan mukaan. Lapsentekovehkeitäsi et ole kuitenkaan saanut vieläkään upotettua nyrkkiäsi kummoisempaan paikkaan, joten jatka unelmoimista ja kuivaharjoitteluasi M53.
Vierailija kirjoitti:
anhemmille naisille hankalaa - kun mennään yli 40 iässä, se on miesten markkinat. Ihan sama ettei oo omasta mielestä ryppyjä tai kaikki sanoo et oot 25. Jos mies haluaa oikean naisen niin se voi vielä saada lapsen. Sorry. M50+ eronnut.
Kyllä miehissäkin näkyy ikääntyminen ja kuka haluaa lapsensa isäksi 50+v vanhan ukon, kun nuoria ja viriilejä miehiäkin tarjolla. Sori, mutta pitäis vanhojen miestenkin myöntää, että viimeinen juna meni jo, koska itse en halua vanhaa miestä.
N 30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M53Näytät siis itse parikymppiseltä? Ja heh eiköhän ikä näy sinussakin yhtä lailla. Ällöttääkö peiliin katsominen?
Ja miten se on noin myöhässä lasten kanssa? Hitaasti kypsynyt? Samanikäisellä naisella lapset ovat jo aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
anhemmille naisille hankalaa - kun mennään yli 40 iässä, se on miesten markkinat. Ihan sama ettei oo omasta mielestä ryppyjä tai kaikki sanoo et oot 25. Jos mies haluaa oikean naisen niin se voi vielä saada lapsen. Sorry. M50+ eronnut.Kyllä miehissäkin näkyy ikääntyminen ja kuka haluaa lapsensa isäksi 50+v vanhan ukon, kun nuoria ja viriilejä miehiäkin tarjolla. Sori, mutta pitäis vanhojen miestenkin myöntää, että viimeinen juna meni jo, koska itse en halua vanhaa miestä.
N 30v
Itse et halua vanhaa miestä ja ajattelet että kaikki maailman naiset haluaa samaa asiaa kun sinä? Olen ikäisesi ja mieheni on minua 18v vanhempi. Valinnanvaraa olisi ollut, mutta valitsin kumppanini rakkauden perusteella, en iän perusteella.
Viisikymppinen mies voi olla parhaimmillaan oikein symppis ja mukava mies ja sellainen mies sopii mainiosti suurinpiirtein saman ikäiselle mukavalle naiselle.
Nuoremmat naiset eivät taas arvosta iän tuomaa patinaa ja miehen hopeisia hiustöyhtöjä, harmaita pitkiä paksuja nenä- ja korvakarvoja tai hieman temppuilevaa pikkuveijaria. Nuorempaa naista ei kiinnosta mennä ajoissa nukkumaan, koska miehen pitää saada nukuttua ettei hän tule äreäksi ja vatsan toimimisen kannalta pitää muutenkin arjen olla suurinpiirtein aina samanlaista tai muuten päivä menee mönkään miehen pazkaa odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
anhemmille naisille hankalaa - kun mennään yli 40 iässä, se on miesten markkinat. Ihan sama ettei oo omasta mielestä ryppyjä tai kaikki sanoo et oot 25. Jos mies haluaa oikean naisen niin se voi vielä saada lapsen. Sorry. M50+ eronnut.Samaa mieltä. Luulen että tämä on naisille niin katkera paikka, koska 50v nainen näyttää keskimäärin karmealta ja samanikäinen mies vielä hyvältä. Koitetaan poistaa tätä katkeruuden tunnetta hehkuttamalla näitä suhteita, missä 50v nainen on onnistunut saamaan 30v miehen. Jokainen nainen kuitenkin sisimmässään tietää, että kun ollaan viisikymppisiä niin vaarana on, että oma mies lähtee nuoremman ja kauniimman matkaan. Sitä sitten koitetaan täällä kuorossa vähätellä toteamalla että ”no senkus lähtee, jos on niin tyhmä että lähtee nuoremman kanssa niin joutaa mennäkin”. Ja mammat peukuttaa. Mutta kaikki tietää että tämä ei ole totuus. Kyllä sen oman ukon perään itketään ja ollaan katkeria kun valitsi nuoremman ja hoikemman kun itse näytetään elefanteilta. T.Nainen
Jos olisit nainen, tietäisit, ettei naisen ajatusmaailma toimi noin. Aikuista ei ruveta väkisin pitämään, jos se haluaa mennä, se saa mennä. Myös tuo nuorempien kadehtiminen on miesten fantasiaa. Jokainen viisikymppinen nainen on elänyt nuoruutensa, aika vähän siinä on kaivattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M53Näytät siis itse parikymppiseltä? Ja heh eiköhän ikä näy sinussakin yhtä lailla. Ällöttääkö peiliin katsominen?
Mitä todennäköisimmin viestin kirjoittaja näyttää suhteessa huomattavasti paremmalta kun ikäisensä naiset. Ei luonnon laeille mahda mitään, naiset rupsahtaa miehiä nopeammin.
Luulis, että tuollainen nainen on ihan unelma. Taitava seksissä, eikä taatusti tule yllätysraskauksia. Jotkut vielä yllättävän hyvännäköisiä. Elättävät itsensä.