Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mene enää ikinä töihin

Vierailija
26.04.2025 |

Ei kiinosta enää. Mielummin touhuilen ihan omia juttujani. Ei ole rahasta kiinni.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiltä kaikki tuet pois!! 

Vierailija
2/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko sama. Rahaa ei ole juurikaan mutta en kestä enää ihmisiä. Nim. 30 vuotta Stockalla asiakaspalvelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutama vuosi, ja sitten täydelliseksi erakoksi.

Eläkkeellä voi sitten jättää ihmiset sivuun.

Vierailija
4/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinne niin vain mennä, ja työttömänä saa olla vaikka miten hakee paikkoja, ei ole katsos suhteilla koskaan saatu työpaikkaa. Ja suomessa ensisijaisesti paikat menee tutuille ja oman paikkakunnan henkilöille sitten vasta sinun vuoro ehkä. 

Vierailija
5/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Vierailija
6/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jollet mitään tukia tarvitse. Enkä nyt varsinaisesti usko, että kukaan ap:ta palkkaisikaan.

Vierailija
7/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.

Eläkkeellä toki olen, mutta juuri sinua odotinkin. Olet niin hellyyttävä tuon ainoan lauseesi kanssa.

-aloittaja

Vierailija
8/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.

Eläkkeellä toki olen, mutta juuri sinua odotinkin. Olet niin hellyyttävä tuon ainoan lauseesi kanssa.

-aloittaja

Tulit ihan eläkkeeltä ihan päästämään aivopierun ettet mene enää töihin?

Vierailija
9/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömiltä kaikki tuet pois!! 

Ja muut sos.pummituet pois myös kuten lapsilisät, ilmainen kouluruoka, ilmainen ajaminen maanteillä, matkakorvaukset, kirjastot, halvat uimahallit, kelakorvaukset jne...

Vierailija
10/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.

-aloittaja

Tulit ihan eläkkeeltä ihan päästämään aivopierun ettet mene enää töihin?

Miksi sinä luet "aivopieruja"? Tekisit jotain järkevää. Mulla on aikaa päästää palstalla aivopieruja. Sulla ei pitäisi olla.

Vierailija
11/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työelämän pitää olla (yleenä) täyttä pascaa?  Tarkoitan sellaista jatkuvaa sekoilua ja kaaosta ja tulipalojen sammuttelua. Miksi se pitää pilata?

Ei ihme ettei ihmisiä kiinnosta.

Vierailija
12/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Viimeksi töissä 2022.

M54

Vierailija
13/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on omat varat, etkä kuppaa veronmaksajien rahoja, niin ok 👍

Vierailija
14/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työelämän pitää olla (yleenä) täyttä pascaa?  Tarkoitan sellaista jatkuvaa sekoilua ja kaaosta ja tulipalojen sammuttelua. Miksi se pitää pilata?

Ei ihme ettei ihmisiä kiinnosta.

Useimmilla ihmisillä elämänhallinta on aika hukassa ja sama show kotonakin. Milloin on maito lopussa, milloin se ja se rikki, pitäisi olla jo paikassa x mutta sukat hukassa jne.  Tämä säteilee sitten työmaailmaankin.

Vierailija
15/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja minullakaan ei ole enää aikomusta mennä töihin. Muutamia vuosia eläkkeeseen ja sen ajan pärjään tuolla 600e/kk markkinatuella säästöjeni ohessa. Pitäköön tunkkinsa. Nykyinen työilmapiiri on sairas. Minutkin heitettiin pihalle nuorempien edestä vaikka reilut toistakymmentä vuotta ehdin hommiani tehdä kenenkään valittamatta. Sitten eräänä päivänä pomo sanoi että joku toinen tulee tekemään työni... ja uskomatonta kyllä. Näin kävi. Varmaan tiesi ja uskoi etten tule valittamaan asiasta. Ja oikeassa oli. Kukapa ottaa riskin että saa maksaa kymmeniä tuhansia häviämistään jutusta. Suomen oikeuslaitos on sellainen että rikkaat pomot voittaa aina!

Vierailija
16/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene töihin, vaikka olen hakenut tänä vuonna jo 61 työpaikkaa. En pääse edes haastatteluun. Hakijoita on ollut 68-310 silloin, kun määrä on ilmoitettu. Olen hakenut ympäri Suomea, olen valmis muuttamaan ja olen hakenut myös paikkoja, jotka eivät vastaa koulutustani. Taitaa olla urbaani legenda tuo vapaaehtoinen työttömyys.

Vierailija
17/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Viimeksi töissä 2022.

M54

50v onkin todella helppo työllistyä.

Vierailija
18/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja minullakaan ei ole enää aikomusta mennä töihin. Muutamia vuosia eläkkeeseen ja sen ajan pärjään tuolla 600e/kk markkinatuella säästöjeni ohessa. Pitäköön tunkkinsa. Nykyinen työilmapiiri on sairas. Minutkin heitettiin pihalle nuorempien edestä vaikka reilut toistakymmentä vuotta ehdin hommiani tehdä kenenkään valittamatta. Sitten eräänä päivänä pomo sanoi että joku toinen tulee tekemään työni... ja uskomatonta kyllä. Näin kävi. Varmaan tiesi ja uskoi etten tule valittamaan asiasta. Ja oikeassa oli. Kukapa ottaa riskin että saa maksaa kymmeniä tuhansia häviämistään jutusta. Suomen oikeuslaitos on sellainen että rikkaat pomot voittaa aina!

Et tainnut liittoon kuulua?

Vierailija
19/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v työn saanti alkaa hankaloittua, jonkun työpaikan voi vielä saada mutta 50v vaikeutuu huomattavasti

Vierailija
20/22 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene töihin, vaikka olen hakenut tänä vuonna jo 61 työpaikkaa. En pääse edes haastatteluun. Hakijoita on ollut 68-310 silloin, kun määrä on ilmoitettu. Olen hakenut ympäri Suomea, olen valmis muuttamaan ja olen hakenut myös paikkoja, jotka eivät vastaa koulutustani. Taitaa olla urbaani legenda tuo vapaaehtoinen työttömyys.

Ei nykyään taida olla helppo päästä leivän syrjään kiinni. Muutamia rikkaita varmasti ovat vapaaehtoisesti ilman töitä, mutta tuskin he ovat työnhakijoinakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän