Millainen ihminen on sinusta halveksittavin, rehellisesti?
Jos nyt jätetään laskuista pahojen rikosten tekijät yms jotka ovat ilmiselviä vastauksia monilla.
Inhoatko esimerkiksi matalasti koulutettuja, yksinhuoltajia, päihdeongelmaisia? Vai mikä tekee sinusta ihmisestä halveksittavimman?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Teeskentelevä, liioitteleva. Kumpaan suuntaan tahansa. Itku silmässä "hyvin menee hehheh heh," ja "voivoi kun mun elämä on kuulkaas niin kaameaa eikä muilla ole mitään tähän verrattavaa"
Molemmat on epärehellisiä ja toisen älykkyyttä halventavia. Eivätkä itsellekään rehellisiä. Eivätkä ota opikseen kun eivät edes pysähdy hyväksymään mikä tilanne on. Eivät ota apua vastaan. Ovat huonona esimerkkinä lapsilleenkin.
Niin, marttyyrejä.
Eli ei saa näyttää onnea eikä surua jopas, taidat olla mukavaa seuraa :D
Sosialisti syö pöydässäsi kirjoitti:
Elämäntapatyöttömät tukielätit.
Jokaisella on joku syy työttömyyteen. Esim. narsistit kiusanneet koulussa ja työpaikalla itsetunnon nolla tasolle. Joten työttömien vihaaminen on melkoista kaksinaismoralismia. Kukaan kun ei valttämättä edes halua ottaa töihin. Itse vihaan narsisteja, joita on työelämässä pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset yleiskatkerat ihmiset, jotka syyttävät muita omista epäonnistuneista valinnoistaan.
... ja tekevät samat epäonnistuneet valinnat kerta toisensa jälkeen, syyn ollen edelleenkin kaikessa ja kaikissa muissa.
Epärehellisyys on toinen. Jos tekee jotakin, siitä kannetaan vastuu ja annetaan asiaan liittyvien ihmisten itse päättää, mitä ovat asiasta mieltä ja mitä tilanteessa tekevät. Jos vaikka suhteessa pettää, se kerrotaan. Ja jos pettämisaikeistaan tietää ennalta, niistä myös kertoo kumppanille jo silloin.
Esimerkiksi Otavamedian johdossa toimivat kiusaajat.
Otavamedian johto ja tekniikan maailman+ murobbs vastaava toimittaja toimivat kiusaamisen mahdollistajana Otavamedian murobbs alustalla.
Aikuisissa on hyvin sairaita yksilöitä. Jos aikuiset voivat kiusata rangaistuksetta jopa tällaisissa tunnetuissa firmoissa ja niiden johtavissa asemissa, niin se ei ole mikään ihme, että muuallakin kiusataan.
Mitään lehteä en tilaa Otavamedialta enää ikinä. Kiusaajat johtajistossa on tarpeeksi hyvä syy olla tukematta heidän liiketoimintaansa millään tavalla.
On muita parempia firmoja jotka tekevät kunnollisia lehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Jumalaan uskova.
Ainoastaan mikäli kannattaa äärisovinistisia ja sosiopaattisia uskonnollisia käytäntöjä. Tai ihannoi vastenmielistä perustajaa täydellisenä ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Epärehellisyys ja epäluotettavuus ovat huonoja ominaisuuksia sekä ahneus.
Niinku ameriiikan pressa siis.
Vierailija kirjoitti:
Huonokäytöksinen, hyväksikäyttävä, pahantahtoinen.
Eli niinku Trump!
Vierailija kirjoitti:
epä-aito, teeskentelijä; esim. nuoleskelee "korkea-arvoisia" henkilöitä (oikeasti ajattelee eri asioita kun sanoo) maineen lisääntymisen toiveessa - kylmä - laskelmoiva - epärehellinen - ja epäempaattinen, jyrää muut, nössö/ei ikinä uskaltais puolustaa vaikka heikointa sen pelossa, etsä itse joutuu kiusatuks, varastaa muilta, tuomitsee muita, ilkeä, ei halua kehittyä "minä olen aina oikeassa"-asenteella, yms yms yms. onhan noita ällöttäviä ominaisuuksia.
Eli just niinku Trump!
Omaa kansaa vastaan toimiva vihervasemmistolainen. Alhaisempaa oliota on vaikea kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Narsistinen, itsekäs, heikompien ja sairaiden kiusaaja. Hyväksikäyttäjä. Opportunisti, ikuinen oman edun ja agendan ajaja. Mielistelijä ja perseennuolija kun oma etu kyseessä - muutoin täysin tunnoton.
Pyrkyri.
Niin, Trump!
Ihanasti täällä on osattu kuvailla Trump just täsmälleen.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä.
Puolison loukkaaminen on ala-arvoista.
Niin, Trump on kauhee!
Vierailija kirjoitti:
Yksikään ihminen ei ole halveksittava, kun meillä jokaisella on omia erikoisuuksia. Ihminen valitsee ja tottuu tiettyihin tapoihin, joilla uskoo selviävänsä yksilönä tästä elämästä. Jos valinnat johtavat rikoksiin, ne ovat pahasti pielessä. Jokaisessa on jotakin hyvää. Kaikkia pitää arvostaa, mutta ihmisten tekemiä vääriä valintoja voi halveksia. Sellaisia ovat esim. Valehtelu, pettäminen, väkivalta, varastaminen ja päihteiden käyttö.
Kyllä Trump on halveksittava. Ja Putin. Ja Pohjois-Korean lihapallero.
Vierailija kirjoitti:
Häikäilemättömästi, keinolla millä hyvänsä vain omaa etuaan ajava.677
Eli Trump!
Vierailija kirjoitti:
Ihminen jonka teot ja puheet eivät kohtaa MILLÄÄN TAVALLA. Teot>sanat. En usko enää ikinä yhdenkään ihmisen sanoja, vain teoilla on merkitystä.
Niin, Trump. Puhuu kuohu suussa valheita. Säälittävä luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Omaa kansaa vastaan toimiva vihervasemmistolainen. Alhaisempaa oliota on vaikea kuvitella.
Minäkin olen todella monesta asiasta aivan eri mieltä kuin vihervasurit, mutta uskon heidän vilpittömyyteensä ja hyvään tahtoonsa. En halveksi heitä.
Paskainen. En pysty olemaan sellaisten lähellä.
Trumpin kannattajat. Jotka yhä vieläkin sitä kannattaa on pateettisia.
Ylempiään nuoleskelevat ja alempiaan kiusaavat, ylimieliset, epärehelliset, aggressiiviset...
Teeskentelevä, liioitteleva. Kumpaan suuntaan tahansa. Itku silmässä "hyvin menee hehheh heh," ja "voivoi kun mun elämä on kuulkaas niin kaameaa eikä muilla ole mitään tähän verrattavaa"
Molemmat on epärehellisiä ja toisen älykkyyttä halventavia. Eivätkä itsellekään rehellisiä. Eivätkä ota opikseen kun eivät edes pysähdy hyväksymään mikä tilanne on. Eivät ota apua vastaan. Ovat huonona esimerkkinä lapsilleenkin.
Niin, marttyyrejä.