Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa ihminen kehittää itselleen kuplan ja alkaa uskoa Hesarin olevan valemedia

Vierailija
26.10.2019 |

Onko se osoitus mielenterveyden häiriötilasta vai valaistumisesta, vai kummastakin?

Kommentit (169)

Vierailija
101/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin sanomat on suvaccien media ja me isän maan puollustajat näemme sen.Se ajaa vain globaalien petturien asiaa ja me järki ihmiset tulemme vielä voittamaan.

Tämä edellinen viesti kiteyttää kaiken. Vale media tyypit ovat loistavia oikein kirjoituksessa ja toden näköisesti korkea koulutettua huippu luokan ainesta xD.

No onkai ne kun ite sä sen viestin kirjoitit, että pääset sitten niitä haukkumaan.

Sinccis

Melko läpi  näkyvää.

Ei vaan minä kirjoitin.Olenme samalla puolella!!!!!!!

Vierailija
102/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingin sanomat on suvaccien media ja me isän maan puollustajat näemme sen.Se ajaa vain globaalien petturien asiaa ja me järki ihmiset tulemme vielä voittamaan.

Tämä edellinen viesti kiteyttää kaiken. Vale media tyypit ovat loistavia oikein kirjoituksessa ja toden näköisesti korkea koulutettua huippu luokan ainesta xD.

No onkai ne kun ite sä sen viestin kirjoitit, että pääset sitten niitä haukkumaan.

Sinccis

Melko läpi  näkyvää.

Sinccis: Just todistit teidän kuplanne olemassaolon. Haluat uskoa, että kirjoitin viestin, johon vastasin = salaliitto. Myönnä nyt hyvä ihminen, että joukko, josssa seisot, ei koostu penaalin terävimmistä kynistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Melko läpi  näkyvää.

Ei helvata xD.

Vierailija
104/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Melko läpi  näkyvää.

Olen samaa mieltä siitä että,suvaccien älykkyys vain ei riitä ymmärtää tätä valta media asiaa.

Vierailija
105/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän jutussa arabiankielisistä, jotka etsitvät Suomi-tietoa FB:n arabiankielisistä ryhmistä, minua kiinnostaisi, eikö heitä edes kiinnosta oppia uuden maansa kieltä. Veikkaan, että toimittaja ei tätä kysymystä kysynyt itseltään.

Oliko suomalaisilla raketti-insinööreillä halua opiskella ruotsia kun he menivät 60-luvulla kaikkine kakaroineen Ruotsin autotehtaille kiristämään pultteja?

He menivät tekemään töitä, eivät elämään tukien varassa, ja takuulla osasivat sen verran, että pärjäsivät tehtaalla. Sen sijaan joissain tapauksissa tulijat eivät osaa edes lukea ja kirjoittaa omaa kieltään.  Mahtava voimavaara.

Vierailija
106/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Melko läpi  näkyvää.

Sinccis: Just todistit teidän kuplanne olemassaolon. Haluat uskoa, että kirjoitin viestin, johon vastasin = salaliitto. Myönnä nyt hyvä ihminen, että joukko, josssa seisot, ei koostu penaalin terävimmistä kynistä.

Et ole tainnut lukea nimimerkkiäni kovinkaan tarkkaan.

Lue ja opi! H0 -r0!

Sinccis

I walk alone

Vierailija
107/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä on yks Tuomo joka on liittynyt moneen kymmeneen FB-ryhmään. Sinne hän postaa tärkeitä uutisia.

Tuomo ei vaan tajua ettei ne kiinnosta ketään.

Vierailija
108/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyseessä on yksinkertaisesti idiotismi. Samat pöljät jenkeissä vouhkaavat salaliitoista ja ufoista.

Siis hesarin toimittajatko?

Sinccis

Just nää Sinccikset ja Janitskinit sun muut hörhöt kuuluvat tähän kahelirinkiin. Pyörivät kaltaistensa joukoissa, pelkäävät ympäröivää maailmaa ja luovat kuplan ympärilleen. Kuplan sisällä on sitten turvallista kuvitella, että oma salaliittomaailma on oikea totuus. Todellisuudessa näitä tyyppejä pidetään umpiurpoina - joita toki ovatkin - ja siksi heille nauretaan.

Sä joudut vielä pyytämään anteeksi tyhmyyttäsi.

Sinccis

Vierailija
109/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän jutussa arabiankielisistä, jotka etsitvät Suomi-tietoa FB:n arabiankielisistä ryhmistä, minua kiinnostaisi, eikö heitä edes kiinnosta oppia uuden maansa kieltä. Veikkaan, että toimittaja ei tätä kysymystä kysynyt itseltään.

Oliko suomalaisilla raketti-insinööreillä halua opiskella ruotsia kun he menivät 60-luvulla kaikkine kakaroineen Ruotsin autotehtaille kiristämään pultteja?

He menivät tekemään töitä, eivät elämään tukien varassa, ja takuulla osasivat sen verran, että pärjäsivät tehtaalla. Sen sijaan joissain tapauksissa tulijat eivät osaa edes lukea ja kirjoittaa omaa kieltään.  Mahtava voimavaara.

Menivät nauttimaan ruotsalaisesta sosiaaliturvasta. Miksi muuten piti ottaa kouluttamaton vaimo ja kakarat mukaan?

Vierailija
110/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole ensimmäinen.

Sinccis

Vierailija
111/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyseessä on yksinkertaisesti idiotismi. Samat pöljät jenkeissä vouhkaavat salaliitoista ja ufoista.

Siis hesarin toimittajatko?

Sinccis

Just nää Sinccikset ja Janitskinit sun muut hörhöt kuuluvat tähän kahelirinkiin. Pyörivät kaltaistensa joukoissa, pelkäävät ympäröivää maailmaa ja luovat kuplan ympärilleen. Kuplan sisällä on sitten turvallista kuvitella, että oma salaliittomaailma on oikea totuus. Todellisuudessa näitä tyyppejä pidetään umpiurpoina - joita toki ovatkin - ja siksi heille nauretaan.

Sä joudut vielä pyytämään anteeksi tyhmyyttäsi.

Sinccis

Veä Sinccis tumppuun :D.

Vierailija
112/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Melko läpi  näkyvää.

Et ole tainnut lukea nimimerkkiäni kovinkaan tarkkaan.

Lue ja opi! H0 -r0!

Sinccis

I walk alone

No en todellakaan ole enkä lue. Urpo.

Vierailija
113/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni rupesi Hesarin mielipiteet ärsyttämään teininä 90-luvun lopulla. Olin silloin lukiossa ja olin kaikesta eri mieltä Hesarin kanssa.

2000-luvulla rupesin kiinnittämään huomiota valtamedian asenteellisuuteen ja mustamaalaukseen keskustaa kohtaan. HS:n tilaus loppui 2003. Jo siis aikaisemmin havaitsin, kuinka mm. Israelia parjattiin mediassa ja palestiinalaisia puolusteltiin.

Nykyään minulle on itsestään selvää jo, että valtamedia ajaa omaa ideologiaansa häikäilemättömästi. Tämä koskee kaikkia asioita, ei pelkästään Persuja.

Jos on vihervasemmistolainen kokee varmaan Hesarin arvomaailman läheiseksi itselleen eikä osaa kyseenalaistaa sitä.

Mutta huomaa, että ei valtamedia ajattele lainkaan sinun parastasi, vain omaa ideologiaansa ja valtaansa. Vaarallinen tilanne, kun vain yksi aate on sallittu ja muut pyritään tukahduttamaan. Elämme siis lähes diktatuurissa.

Monet menevät ilkkuen tähän Persuvainoon mukaan. On hauska haukkua ja kokea olevansa itse tiedostava, fiksu ja parempi ihminen.

Huomaa, että joskus omatkin aatteesi saattavat joutua kiellettyjen listalle.

Onko mielestäsi hyvä, ettei epäkohdista puhuta?

Vierailija
114/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman perussuomalaisen jotka kovasti haluaisivat poistaa nää palstalle kirjoittavat ns palstapersut

Yllättävän monet potilaat haluavat olla perussuomalaisia. Joskus he halusivat olla jedejä tai länkkäreitä. Yleensä aina naisten ja lasten puolella. Sotaveteraanien reppanalapsia joista ei ole tullut yhtään mitään?

Vierailija
115/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me Perussuomalaiset tulemme viellä voittamaan tämän taistelun.Meillä kaikilla on taistelia luonne joka ei anna periksi vale mediaa vastaan.Tulette suvacit viellä näkemään.

Älä nyt, minä tykkään vasemmistolaisista. He ovat taistelleet meille ilmaisen ylläpidon ilman työpakkoa. Aina aamulla kylkeä kääntäessä lähetän kiitollisen ajatuksen tovereille ♡

Vierailija
116/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni rupesi Hesarin mielipiteet ärsyttämään teininä 90-luvun lopulla. Olin silloin lukiossa ja olin kaikesta eri mieltä Hesarin kanssa.

2000-luvulla rupesin kiinnittämään huomiota valtamedian asenteellisuuteen ja mustamaalaukseen keskustaa kohtaan. HS:n tilaus loppui 2003. Jo siis aikaisemmin havaitsin, kuinka mm. Israelia parjattiin mediassa ja palestiinalaisia puolusteltiin.

Nykyään minulle on itsestään selvää jo, että valtamedia ajaa omaa ideologiaansa häikäilemättömästi. Tämä koskee kaikkia asioita, ei pelkästään Persuja.

Jos on vihervasemmistolainen kokee varmaan Hesarin arvomaailman läheiseksi itselleen eikä osaa kyseenalaistaa sitä.

Mutta huomaa, että ei valtamedia ajattele lainkaan sinun parastasi, vain omaa ideologiaansa ja valtaansa. Vaarallinen tilanne, kun vain yksi aate on sallittu ja muut pyritään tukahduttamaan. Elämme siis lähes diktatuurissa.

Monet menevät ilkkuen tähän Persuvainoon mukaan. On hauska haukkua ja kokea olevansa itse tiedostava, fiksu ja parempi ihminen.

Huomaa, että joskus omatkin aatteesi saattavat joutua kiellettyjen listalle.

Onko mielestäsi hyvä, ettei epäkohdista puhuta?

Israel on myös monille kupla. Oletkos löytänyt netistä Suomen take A pen valopäiden sivuston?

Vierailija
117/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menivät nauttimaan ruotsalaisesta sosiaaliturvasta. Miksi muuten piti ottaa kouluttamaton vaimo ja kakarat mukaan?

Paljastat tietämättömyytesi. Ei siellä ollut silloin kovinkaan hyvä sosiaaliturva suomalaisille, mutta palkat olivat kaksinkertaiset. Siksi vaimon ja lapset pystyi ottamaan mukaan, Suomihan oli 70-luvulla konkurssikypsä. Ja usein vaimokin meni töihin ja kartutti Ruotsin BKT:tä.

Vierailija
118/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastat tietämättömyytesi. Ei siellä ollut silloin kovinkaan hyvä sosiaaliturva suomalaisille, mutta palkat olivat kaksinkertaiset. Siksi vaimon ja lapset pystyi ottamaan mukaan, Suomihan oli 70-luvulla konkurssikypsä. Ja usein vaimokin meni töihin ja kartutti Ruotsin BKT:tä.

Verot maksettiin kuitenkin Suomeen

Vierailija
119/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun nyt  jenkeissä ja lukenut Helsingin Sanomista useamman kuin kerran ihan valheellisen jutun. Siis juttuja jotka kuuluvat jollakin tavalla mun elämään täällä ja tiedän ihan varmasti että jutut eivät ole tosia. Ja on niitä muitakin juttuja joissa Hesari on kertonut asioista virheellisesti. Asioita Suomen ulkopuolelta. Ensimmäisen kerran kun luin valheellisen uutisen olin järkyttynyt. Olen minä muutenkin kun ulkomailla monessa maassa asunut huomannut että meille suomalaisille syötetään melkoista pajunköyttä "uutisina". Aika paljon tietoisuus avartunut maailmalla. 

Kerro meille totuuksia. Laita linkkejä. Muuten pidän sinua kuplassa elävänä mt-potilaana

No minulla ei ole aikaa etsiä mitään linkkejä eikä haluakaan mutta monesta niistä asioista on kirjoitettu  vauvapalstalla ja olen ottanut osaa niihin keskusteluihin, linkittänyt tietoja ja täytyy sanoa että Suomessa asuvat suomalaiset pitävät suomalaista uutisointia pyhänä lehmänä eivätkä usko mihinkään mikä ei ole suomalaisesta mediasta kotoisin. Niinpä en ole viitsinyt enää pitkiin aikoihin. En muuten myöskään tiennyt että myös Suomessa on tietomuuri netissä löydettävistä asioista eli suomalaiset eivät voi edes Suomesta käsin hakea kaikkia tietoja. Tajusin sen vasta kun joku minulle siitä kertoi ja kokeilin itse Suomessa viimeksi käydessäni. En päässyt kaikkiin sivustoihin joihin pääsen jenkeissä ollessani. Oli hieman omituinen olo sen jälkeen. Luulin että muuri löytyy vain islamilaisista ja kommunistisista maista.

Oletko tavannut "jenkeissä" Tex Willerin ja Pecos Billin?

Vierailija
120/169 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että kupla alkaa muodostua ystäväpiirin kaventuessa ja jonkinlaisen järkevän keskustelun päätyttyä. Mun tuntemat kuplassa elävät on erakkoja tai muuten erikoisia luonteeltaan.

Paljon tuntuu olevan näitä 1950- ja 1960-luvulla syntyneitä miehiä, joita erityisesti harmittaa nuoret koulutetut naiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän