Missä vaiheessa ihminen kehittää itselleen kuplan ja alkaa uskoa Hesarin olevan valemedia
Onko se osoitus mielenterveyden häiriötilasta vai valaistumisesta, vai kummastakin?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Sanoma muuten joutui vetäytymään Venäjältä isojen tappioiden kera tuossa pari vuotta takaisin.
Se sai julkaista siellä propagandaansa ihan vapaasti, mutta kukaan ei vaan lukenut sitä :D
Luulisi että venäläispoloilla olisi ollut suunnaton jano Sanoman julkaisemaan yhteen totuuteen! Mutta näin ei ollut, vaan kukaan ei halunnut lukea sontaansa ulkomaalaisilta, jotka eivät tiedä heidän maastaan mitään.
Tulos puhuu puolestaan. Satoja miljoonia takkiin.
Ei kai venäläinen halua lukea totuutta isänmaastaan.
Yks tuttava näytti netistä jotain salaa otettuja valokuvia. Ne todisti miten ne ulkomaalaiset tuhlaa "meidän sossurahoja". Niillä on Audeja pihat täynnä ja älypuhelimia....
Tuttava ei tiedä, että olin reilun vuoden sossun vahtimestarina ja tiedän kyllä aika tavalla enemmän kuka ostaa mitäkin ja minkä väristä porukkaa ne ovat.
Tuttava uskoo enemmän näihin epäselviin kännykuviin ja jonkun trollin juttuja. Tyhmä ihminen.
Asun nyt jenkeissä ja lukenut Helsingin Sanomista useamman kuin kerran ihan valheellisen jutun. Siis juttuja jotka kuuluvat jollakin tavalla mun elämään täällä ja tiedän ihan varmasti että jutut eivät ole tosia. Ja on niitä muitakin juttuja joissa Hesari on kertonut asioista virheellisesti. Asioita Suomen ulkopuolelta. Ensimmäisen kerran kun luin valheellisen uutisen olin järkyttynyt. Olen minä muutenkin kun ulkomailla monessa maassa asunut huomannut että meille suomalaisille syötetään melkoista pajunköyttä "uutisina". Aika paljon tietoisuus avartunut maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Asun nyt jenkeissä ja lukenut Helsingin Sanomista useamman kuin kerran ihan valheellisen jutun. Siis juttuja jotka kuuluvat jollakin tavalla mun elämään täällä ja tiedän ihan varmasti että jutut eivät ole tosia. Ja on niitä muitakin juttuja joissa Hesari on kertonut asioista virheellisesti. Asioita Suomen ulkopuolelta. Ensimmäisen kerran kun luin valheellisen uutisen olin järkyttynyt. Olen minä muutenkin kun ulkomailla monessa maassa asunut huomannut että meille suomalaisille syötetään melkoista pajunköyttä "uutisina". Aika paljon tietoisuus avartunut maailmalla.
Laita toki listaa valheellisista jutuista äläkä pidä meitä pimennossa.
Kuten joku tuolla aikaisemmin totesikin, sanomalehdet ovat politiikan välineitä. Jos kokee olevansa poliittisesti johonkin päin suuntautunut, niin totuudella ei ole väliä sillä HS julkaisee vain heidän lukijoitaan kiinnostavan näkökulman.
Katsokaa vaikka Aamulehteä, minkälainen oksennussyöpä siitä on tullut. Joku identiteetitön henkilö siitä silti tykkää, uutisia siellä ei ole julkaistu vuosikausiin ellei kuvia vesisateesta ja metron pinkistä väristä lasketa. Ilta sanomat on nimeltään Ilta-Trump, etsikää sieltä uutinen jossa häntä ei olisi mainittu, taas jokin perähikiäläinen lukijakunta löytyy näille blogipostauksille joka perustuu toimittajan henkilökohtaisiin patoumiin. Ja hyvin menee, kun heidän verkkomedia on kasvussa.
Totuus löytyy siis valeuutisten summasta ja niiden keskiarvoisesta suunnasta. Hesariin en koskisi pitkällä tikullakaan.
Täällä kaikki hesarin fanittajat taas koolla. En voi itse enää tuota lehteä lukea kun suoltaa kokoajan miesvihamielistä tekstiä ja myös maaseutua ja maanviljelijöitä haukutaan kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Kerro meille totuuksia. Laita linkkejä. Muuten pidän sinua kuplassa elävänä mt-potilaana
Pravda elää ehkä vielä noin kymmenen vuotta, sitten lopetetaan kannattamattomana. Yhden aikakauden totuudensarvi.
Mua kiinnostaa se miten nää lökäpöksy reppanat on löytänyt vauva-lehden palstan.
Onko tää porukka heitetty veks Suomi24-sivulta kaiken sairaan kirjoittelun jälkeen ja ne on tullut julistamaan totuutta naisten ha laspiperheiden palstalle.
Heh heh
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa se miten nää lökäpöksy reppanat on löytänyt vauva-lehden palstan.
Onko tää porukka heitetty veks Suomi24-sivulta kaiken sairaan kirjoittelun jälkeen ja ne on tullut julistamaan totuutta naisten ha laspiperheiden palstalle.
Heh heh
Hesari ja Vauva-lehti ovat samaa konsernia, ehkä ylhäältä on tullut käsky että vain omalla tontilla taistellaan Persuja ja Trumpia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Heh heh
Hommafoorumilla on ohjeet käydä spämmäässä palstalla. Eräs vajaa on rakentanut botin tätä varten.
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt aika konservatiivisessä kuplassa enkä tajunnut, että ra iskaukset ovat vasemmistossa arkipäivää. Ihmettelin kyllä kun luin, että vihreiden puoluekokouksessa tarvitaan häirintäyhdyshenkilöitä. Siellä siis ahdistellaan puoluetovereita ja siksi pitää olla tukihenkilöitä paikalla.
Nyttemmin silmäni ovat auenneet sille, mitä siellä tapahtuu. Monet vihreät ja vasemmistolaiset naiset ovat vihdoin uskaltaneet avata suunsa. Toivon heille voimia ja että saavat yhteisönsä tilanteen parempaan suuntaan.
Milloin Putkosen Matti tai Hakkarainen on kuulunut Vihreisiin?
Vertaapa puolueiden jäsenten rikostaustoja. Vihreillä ei ollut ehdolla yhtään, mutta esim. Persuilla istuu tuomittuja eduskunnassa useita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro meille totuuksia. Laita linkkejä. Muuten pidän sinua kuplassa elävänä mt-potilaana
Luulen että et huomaisi totuutta vaikka sinut upotettaisiin siihen. -eri
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt aika konservatiivisessä kuplassa enkä tajunnut, että ra iskaukset ja pahoinpitelyt ovat persuissa arkipäivää. Ihmettelin kyllä kun luin, että puoluekokouksessa tarvitaan järjestysmiehiä. Siellä siis ahdistellaan puoluetovereita.
Nyttemmin silmäni ovat auenneet sille, mitä siellä tapahtuu. Persunaiset eivät uskalla avata suutansa koska kanssa sisaret lynkkaavat. Toivon heille voimia ja että saavat yhteisönsä tilanteen parempaan suuntaan.
Hakkarainen todisti tuon pitävän paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh
Hommafoorumilla on ohjeet käydä spämmäässä palstalla. Eräs vajaa on rakentanut botin tätä varten.
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että kupla alkaa muodostua ystäväpiirin kaventuessa ja jonkinlaisen järkevän keskustelun päätyttyä. Mun tuntemat kuplassa elävät on erakkoja tai muuten erikoisia luonteeltaan.
Jatkat siis kuplassasi. Siellä mukavaa ja utuista. Olla siellä kaiken sisällä.
Ulkopuolellahan voisi vaikka ajatella itse ihan yksinään.
Sinccis
Milloin sinä aloitat ajattelun?
Seuraavassa elämässä.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että et huomaisi totuutta vaikka sinut upotettaisiin siihen. -eri
Persujen koulutustason tietäen he ovat niitä luulottelijoita. Yleisin mielenterveysongelma maassamme on muuten pelko, ei masennus. PS on pelkuripuolue, ja pelkuri on aggressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt aika konservatiivisessä kuplassa enkä tajunnut, että ra iskaukset ovat vasemmistossa arkipäivää. Ihmettelin kyllä kun luin, että vihreiden puoluekokouksessa tarvitaan häirintäyhdyshenkilöitä. Siellä siis ahdistellaan puoluetovereita ja siksi pitää olla tukihenkilöitä paikalla.
Nyttemmin silmäni ovat auenneet sille, mitä siellä tapahtuu. Monet vihreät ja vasemmistolaiset naiset ovat vihdoin uskaltaneet avata suunsa. Toivon heille voimia ja että saavat yhteisönsä tilanteen parempaan suuntaan.
Milloin Putkosen Matti tai Hakkarainen on kuulunut Vihreisiin?
Vertaapa puolueiden jäsenten rikostaustoja. Vihreillä ei ollut ehdolla yhtään, mutta esim. Persuilla istuu tuomittuja eduskunnassa useita.
Ei korppi korpin silmää noki.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on persu tai putintrolli.
Lähde zuvacki helvettiin Suomesta kun vielä omin jaloin pääset. Kun Perussuomalaiset hallitsee, sulle voidaan antaa vähän lähtövauhtia.
Milloin sinä aloitat ajattelun?