Missä vaiheessa ihminen kehittää itselleen kuplan ja alkaa uskoa Hesarin olevan valemedia
Onko se osoitus mielenterveyden häiriötilasta vai valaistumisesta, vai kummastakin?
Kommentit (169)
Hesarin olemallaolo kielii yhteiskuntaan pesiytyneestä eriarvoisuudesta ja siitä että 1918 ei oltu tarpeeksi perusteellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun nyt jenkeissä ja lukenut Helsingin Sanomista useamman kuin kerran ihan valheellisen jutun. Siis juttuja jotka kuuluvat jollakin tavalla mun elämään täällä ja tiedän ihan varmasti että jutut eivät ole tosia. Ja on niitä muitakin juttuja joissa Hesari on kertonut asioista virheellisesti. Asioita Suomen ulkopuolelta. Ensimmäisen kerran kun luin valheellisen uutisen olin järkyttynyt. Olen minä muutenkin kun ulkomailla monessa maassa asunut huomannut että meille suomalaisille syötetään melkoista pajunköyttä "uutisina". Aika paljon tietoisuus avartunut maailmalla.
Kerro meille totuuksia. Laita linkkejä. Muuten pidän sinua kuplassa elävänä mt-potilaana
Luulen että et huomaisi totuutta vaikka sinut upotettaisiin siihen. -eri
Luulen, että sinä pelkäät ettei niitä uutisia löydykään. - eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun nyt jenkeissä ja lukenut Helsingin Sanomista useamman kuin kerran ihan valheellisen jutun. Siis juttuja jotka kuuluvat jollakin tavalla mun elämään täällä ja tiedän ihan varmasti että jutut eivät ole tosia. Ja on niitä muitakin juttuja joissa Hesari on kertonut asioista virheellisesti. Asioita Suomen ulkopuolelta. Ensimmäisen kerran kun luin valheellisen uutisen olin järkyttynyt. Olen minä muutenkin kun ulkomailla monessa maassa asunut huomannut että meille suomalaisille syötetään melkoista pajunköyttä "uutisina". Aika paljon tietoisuus avartunut maailmalla.
Kerro meille totuuksia. Laita linkkejä. Muuten pidän sinua kuplassa elävänä mt-potilaana
Minä taas pidän sitä 10 vuotta vanhana bottina, kun olen lukenut samat jutut jo 10 vuotta sitten.
Sinccis
PerusS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on persu tai putintrolli.
Lähde zuvacki helvettiin Suomesta kun vielä omin jaloin pääset. Kun Perussuomalaiset hallitsee, sulle voidaan antaa vähän lähtövauhtia.
Fasisti herännyt huutelemaan. Kohta saat taas kaupasta olutta.
No onhan hesari ihan hauskaa luettavaa jos on tarkkana ja ei raivostu muutamasta tahallaan vääristellystä uutisesta. Lehdet aina ennen painotti medialukutaitoa, mutta nyt valeuutisista huomauttaminen on muka vääryys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa se miten nää lökäpöksy reppanat on löytänyt vauva-lehden palstan.
Onko tää porukka heitetty veks Suomi24-sivulta kaiken sairaan kirjoittelun jälkeen ja ne on tullut julistamaan totuutta naisten ha laspiperheiden palstalle.
Heh heh
Hommafoorumilla on ohjeet käydä spämmäässä palstalla. Eräs vajaa on rakentanut botin tätä varten.
Linkki?
Tarvit tunnarit ja oikeudet ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin olemallaolo kielii yhteiskuntaan pesiytyneestä eriarvoisuudesta ja siitä että 1918 ei oltu tarpeeksi perusteellisia.
Kyllä viherkyrvät tulee saamaan vielä kunnon runtua kun Mestari hallitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että et huomaisi totuutta vaikka sinut upotettaisiin siihen. -eri
Persujen koulutustason tietäen he ovat niitä luulottelijoita. Yleisin mielenterveysongelma maassamme on muuten pelko, ei masennus. PS on pelkuripuolue, ja pelkuri on aggressiivinen.
Taas tätä kyökkipsykologiaa.
Jos pieksee polkupyörävarkaan, niin mitä pelkoa se on?
Sinccis
PerusS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde zuvacki helvettiin Suomesta kun vielä omin jaloin pääset. Kun Perussuomalaiset hallitsee, sulle voidaan antaa vähän lähtövauhtia.
Tässä malliesimerkki persusta. Uhkailua väkivallalla ja samalla fantasioidaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas pidän sitä 10 vuotta vanhana bottina, kun olen lukenut samat jutut jo 10 vuotta sitten.
Sinccis
Kylähullut ovat kirjoittaneet kaikki sinun juttusi palstalle jo 10 vuotta sitten. Sinun toistoasi ei enää tarvita.
Ei tarvitse enää ihmetellä miksi eräs pysyy sinkkuna...
PerusS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän isi antaa kovempaa runtua kuin teidän isi.
Vierailija kirjoitti:
PerusS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten malliesimerkki vasemmistolaisesta false fläggingistä.
Me isän maan puollustajat olemme aina valveilla ja valvomme isän maan etuja myös media maailmassa.Emme anna valemedian levitellä epä totuuksiaan vaan johdon mukaisesti pysymme rintamana Venäjän rinnalla.Hesari on suvaccien kätyri sen on todennut Hakkarainenkin.
PerusS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Mestari kaappihomo? Se selittääkin katkeruuden..
Vierailija kirjoitti:
PerusS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa sua harmittaa kun PS on johtava puolue ja kannatus vaan lisääntyy. Varaudu Mestarin hallintaan. Sun mielestä enemmistö äänestäjistä on siis väkivallalla uhkailijoita.
Kansa on jakautunut kahteen leiriin ja HS:n toimittajista aika moni kuuluu siihen toiseen leiriin. Sitä ei voi olla huomaamatta koska heidän on vaan pakko esittää asiat tietyssä valossa ettei heitä leimata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PerusS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten malliesimerkki vasemmistolaisesta false fläggingistä.
Suurin osa kansasta on vasemmistolaisia? Ainakin persujen mielestä.
Ehkä sun pitäisi tulla sieltä Jehovakuplastasi vaan rohkeasti ulos.