Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mistä syystä ette ole ottaneet yhteyttä naiseen ensitreffien jälkeen?

afrodite
26.10.2019 |

Sanotaan, että sinulla ja naisella on ollut ensimmäiset treffit, jotka menivät oikein hyvin. Hän on korkeasti koulutettu ja viehättävä. Et kuitenkaan laita hänelle enää viestiä, tai ehkä laitat jonkun viestin vain tarkistaaksesi, että vastaako hän, ja sitten katoat kuin tuhka tuuleen etkä pyydä häntä enää toisille treffeille.

Millaisia syitä sinulla on ollut, ettet ole halunnut nähdä naista enää uudelleen ensi treffien jälkeen tai ottanut enää yhteyttä?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

afrodite kirjoitti:

Olisi kiva kuulla ihan oikeitakin ajatuksia ja mielipiteitä kypsiltä miehiltä, mikä oli se syy miksi et pyytänyt naista toisille treffeille? Tai miksi et laittanut naiselle viestiä treffien jälkeen ja vienyt hommaa pidemmälle? :) -AP

Haluatko oikeita ajatuksia, vai todistella vain ettei itsessäsi ole mitään vikaa? Syitä on annettu, mutta ne tekevät miehistä epäkypsiä? 

Vierailija
42/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI JATKOON

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

afrodite kirjoitti:

Olisi kiva kuulla ihan oikeitakin ajatuksia ja mielipiteitä kypsiltä miehiltä, mikä oli se syy miksi et pyytänyt naista toisille treffeille? Tai miksi et laittanut naiselle viestiä treffien jälkeen ja vienyt hommaa pidemmälle? :) -AP

Haluatko oikeita ajatuksia, vai todistella vain ettei itsessäsi ole mitään vikaa? Syitä on annettu, mutta ne tekevät miehistä epäkypsiä? 

Kun on 80% keskustelua orangeista, Savon sanomista ja anaaleista, niin jotain jää kyllä puuttumaan ;) Ehkä ap odotti vähän liikaa palstalaisilta, vaikka muutama kunnon vastaus on saatukin jo esille.

Vierailija
44/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska odotan että nainen itse ottaa yhteyttä. Jos nainen ei laita treffien jälkeen viestiä, niin se on merkki siitä että hän ei ole kiinnostunut.

Naiset jahtaa miestä, josta ovat kiinnostuneita. Turhaa siis. Miehet ottakaakin opiksi, että odotatte naisten yhteydenottoa. Siitä selviää naiset, jotka todella aidosti ovat kiinnostuneita teistä.

Öööh.. naiset eivät jahtaa :D Se on ihan biologiassakin. Miehet jahtaavat.

Minä en ikinä ota itse yhteyttä mieheen ensimmäisten treffien jälkeen, sillä jos mies ei ole se joka jahtaa ja vie tahdin määrin, niin en halua sellaista miestä joka ei ota minua omakseen. Jos mies tahtoo minut, mutta ei tee aloitetta, hän ei ole minulle oikea mies. Haluatko sinä todella naisen joka jahtaa sinua? :D

Naiset nimenomaan ovat niitä todellisia jahtaajia, alun jälkeen. Mies tekee aloitteen, sitten nainen ottaa jahtausroolin kun alkaa pitämään miehestä.

Se on biologiaa.

Mutta on ihan hyvä asia jos Yessikat eivät ymmärrä tätä.

Öö anteeks? Mikä sulla on tämän nimisiä vastaan :D

Vierailija
45/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisin syy on että olen kiinnostunut vain seksimielessä, ja ekojen treffien jälkeen kävi selväksi että nainen haluaa muutakin eikä seksiä heru ilman muuta yhteistä ajanviettoa.

60-70% naisista kiinnostaa seksimielessä, 1% vakavassa mielessä.

"tai ehkä laitat jonkun viestin vain tarkistaaksesi, että vastaako hän" - tätä en kyllä ymmärrä, jos en aio pitää yhteyttä, miksi tarkistaisin vastaako hän?

M31

Naisten tapa testata haluttavuuttaan. Luulevat sen takia, että miehet toimivat samoin...

Vierailija
46/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus.

Olen vaistonnut että naisessa on jotain outoa tai jotain sellaista että kannattaa pysyä erossa. Joku sellainen tunne että kaikki ei ole ihan ok. Sitten on vain parempi teeskennellä treffit läpi että kaikki on ok ja ilman muuta nähdään pusi pusi ja kaikki ettei vaan herätä epäilyksiä. Sitten kun pääsee himaan niin blokki päälle. Tää ei ole vitsi. Olen toiminut näin usein.

Ja toinen voi olla että oon ollut kännissä ollut hyvä idea silloin, mutta ei sitten selvittyään kuitenkaan. Ja kun ei kuitenkaan halua loukata ketään, niin parempi kun ei sano mitään.

Vierailija
47/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se muodokkuus ja urheilullisuus oli ihan puhtaasti lihava ja urheilu oli kävelyä autolle. ja jutut sen mukaisia.

ei kannata laittaa niitä kuvia ennen ahmimis-häiriötä.

Vierailija
48/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda jo tuo korkeastikoulutettu juttu. Ei ole mitään väliä. Itseasiassa haittaa jos korostat sitä.

Nyt itse kysymykseen. En ole ottanut yhteyttä naiseen jos hän puhuu koko ajan töistä tai opiskelusta.

Kertoo mielen köyhyydestä.

Ja sinulla kateudesta. Hyvä kun jätät naiset rauhaan.

Vierailija
49/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä ap haet takaa. Mies ei ota yhteyttä jos hän ei ole kiinnostunut, miksi sitä sen suuremmin täytyisi selittää.

Jos kaipaat treffeille vinkkejä niin se olisi varmaan kannattanut muotoilla eri tavalla.

Ja jos sinulla on aloituksen kaltainen tilanne päällä, niin anna olla ja jatka elämää, häntä ei kiinnosta ja tuhlaat turhaan energiaa ylianalysoimalla tilannetta.

Vierailija
50/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen olisi korkeasti koulutettu ja viehättävä, niin voisin ajatella että tavallisena ammattikoulun käyneenä miehenä en ole tarpeeksi fiksu ja hyvätuloinen. Minussa on monia hyviä puolia, enkä näytä huonolta. mutta ajattelisin kuitenkin että en kelpaa.

Vierailija
51/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä ap haet takaa. Mies ei ota yhteyttä jos hän ei ole kiinnostunut, miksi sitä sen suuremmin täytyisi selittää.

Jos kaipaat treffeille vinkkejä niin se olisi varmaan kannattanut muotoilla eri tavalla.

Ja jos sinulla on aloituksen kaltainen tilanne päällä, niin anna olla ja jatka elämää, häntä ei kiinnosta ja tuhlaat turhaan energiaa ylianalysoimalla tilannetta.

Minulla ei ole nyt mitään tällaista tilannetta päällä, vaikka kyllä näinkin on päässyt käymään. Olen vain utelias, ja halukas tietämään, millaisia ajatuksia miehet läpikäyvät (vai käyvätkö lainkaan) treffien aikana tai jälkeen, tai onko miehillä samanlaisia ajatuksia kuin naisilla miksi eivät ottaisi yhteyttä seuraavana päivänä. Olisi hauska kuulla, onko siihen vaikuttanut ihmisen kokonaisuus, yksittäinen epämiellyttävä piirre, erilaiset arvot tai millaiset kokemukset tähän on johtanut. So no stress hun ;)

- AP

Vierailija
52/57 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

afrodite kirjoitti:

Omalta "deittiuraltani" voin mainita ne tapaukset, joissa nainen on livenä ollut huomattavasti lihavampi kuin mitä kuvissa välittyy.

Ja vaikka muuten on kiva nainen ja sängyssäkin sujuu, niin silti en oikeastaan halua seurustella tai mitään enempää lihavan kanssa kun itse olen urheilullinen.

Tämä on yksi syy miksi ei jatkotapaamisia.

Vierailija
53/57 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin naisen arvot poikkeavan liikaa omistani. Tämä voisi olla suurin syy miksi en enää ottaisi yhteyttä. Nainen saattaa olla liian menevä minun makuuni, en pysyisi perässä ja se vaikeuttaisi parisuhteen muodostamista.

Vierailija
54/57 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalinen ja kohtelias kaveri joten juttu voi luistaa eli tapaaminen menee hyvin. Nainen ei vaan kiinnosta romanttisessa mielessä. Vähän kuin uuden työkaverin kanssa juttelisi. Ei mitään järkeä viestitellä enempää. Eli ei treffien tarvitse mennä mitenkään erityisen ”huonosti” vaikkei haluaisi nähdä toiste.

Ap etsii jostain syystä jotain konkreettista syytä tai asiaa. Joskus sellaisen osaa tietysti ihan nimetä mutta ei aina. Se ettei kiinnosta viettää enempää aikaa toisen kanssa on sellaisenaan ihan riittävä syy mielestäni.

Vierailija
55/57 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ollut seksikäs ja höpötti vain koulutuksestaan ja toimistotyöstään.

Vierailija
56/57 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo "korkeastikoulutettu" liittyy asiaan? Ei kaikki halua korkeastikoulutettua, ja en jotka haluaa, valitsee sellaisen heti kättelyssä. Ei se vaikuta enää ghotaukseen, vaan muut seikat.

Liiallinen tyrkkyys on turn-off.

Vierailija
57/57 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hänen henkensä haisi kuolemalle kun edes puhui minuun päin. En voinut edes kuvitellakaan suutelevani häntä.

Siinä ei paljoa käydyt korkeakoulut tai viehättävyys auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän