Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mistä syystä ette ole ottaneet yhteyttä naiseen ensitreffien jälkeen?

afrodite
26.10.2019 |

Sanotaan, että sinulla ja naisella on ollut ensimmäiset treffit, jotka menivät oikein hyvin. Hän on korkeasti koulutettu ja viehättävä. Et kuitenkaan laita hänelle enää viestiä, tai ehkä laitat jonkun viestin vain tarkistaaksesi, että vastaako hän, ja sitten katoat kuin tuhka tuuleen etkä pyydä häntä enää toisille treffeille.

Millaisia syitä sinulla on ollut, ettet ole halunnut nähdä naista enää uudelleen ensi treffien jälkeen tai ottanut enää yhteyttä?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän selkeästi on av-mamma jolla ei ole muuta elämää

Vierailija
2/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haki ja sai lähestymiskiellon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän esti kaikki kuusi puhelinnumeroani.

Vierailija
4/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut edes hyvästi suukkoa tai treffien jälkeen eroottisia,flirttejä,ehdottelevia kuvia.

M27

Vierailija
5/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sai selville, että oon istunu 16 vuotta murhasta ja huumerikoksista.

Vierailija
6/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lähetti ovelleni Savon sanomiin käärityn kuolleen siian, joka oli mätä.

Vierailija
7/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka saiselvile etten ookkaan autopilottti-kirunki. Huuto naurua räkätti vaan ssaatans

Vierailija
8/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään vastausta, joka tulisi "ei trollilta"? Kiitos. - ap

Vierailija
9/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen persoonallisuushäiriöni sadistisin piirtein paljastui heti kättelyssä. Egoni ei kestänyt sitä ja ghostasin/ignorasin/blokkasin/kostoestin hänet.

Vierailija
10/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffit ovat ihan oikeasti menneet todella hyvin, niin ainoa mahdollinen syy olisi, että olen löytänyt yhtäkkiä jonkun toisen ja rakastunut päätä pahkaa.

Vierailija
11/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut lapsinaisvarataloa aikuisnännein.

Vierailija
12/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda jo tuo korkeastikoulutettu juttu. Ei ole mitään väliä. Itseasiassa haittaa jos korostat sitä.

Nyt itse kysymykseen. En ole ottanut yhteyttä naiseen jos hän puhuu koko ajan töistä tai opiskelusta.

Kertoo mielen köyhyydestä.

Vierailija
13/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska odotan että nainen itse ottaa yhteyttä. Jos nainen ei laita treffien jälkeen viestiä, niin se on merkki siitä että hän ei ole kiinnostunut.

Naiset jahtaa miestä, josta ovat kiinnostuneita. Turhaa siis. Miehet ottakaakin opiksi, että odotatte naisten yhteydenottoa. Siitä selviää naiset, jotka todella aidosti ovat kiinnostuneita teistä.

Vierailija
14/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkien pelko on usein ollut syynä siihen, että en ole ottanut naiseen yhteyttä ensimmäisten treffien jälkeen. Nainen on kyllä tällöin ollut korkeintaan ok ja treffit ovat menneet kohtalaisesti. En muista, että olisi tullut vastaan aloituksessa kuvaamaasi tilannetta.

Vierailija
15/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mainitset ensimmäisenä korkeakoulutuksen viittaa siihen että olet tylsä.

Tuo ei ole asia jota mies katsoo kumppaniehdokkaassa ensimmäisenä. Tai useissa tapauksissa ollenkaan.

Vierailija
16/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska odotan että nainen itse ottaa yhteyttä. Jos nainen ei laita treffien jälkeen viestiä, niin se on merkki siitä että hän ei ole kiinnostunut.

Naiset jahtaa miestä, josta ovat kiinnostuneita. Turhaa siis. Miehet ottakaakin opiksi, että odotatte naisten yhteydenottoa. Siitä selviää naiset, jotka todella aidosti ovat kiinnostuneita teistä.

Öööh.. naiset eivät jahtaa :D Se on ihan biologiassakin. Miehet jahtaavat.

Minä en ikinä ota itse yhteyttä mieheen ensimmäisten treffien jälkeen, sillä jos mies ei ole se joka jahtaa ja vie tahdin määrin, niin en halua sellaista miestä joka ei ota minua omakseen. Jos mies tahtoo minut, mutta ei tee aloitetta, hän ei ole minulle oikea mies. Haluatko sinä todella naisen joka jahtaa sinua? :D

Vierailija
17/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä ota itse yhteyttä mieheen ensimmäisten treffien jälkeen, sillä jos mies ei ole se joka jahtaa ja vie tahdin määrin, niin en halua sellaista miestä joka ei ota minua omakseen. Jos mies tahtoo minut, mutta ei tee aloitetta, hän ei ole minulle oikea mies. Haluatko sinä todella naisen joka jahtaa sinua? :D

Naiset nimenomaan ovat niitä todellisia jahtaajia, alun jälkeen. Mies tekee aloitteen, sitten nainen ottaa jahtausroolin kun alkaa pitämään miehestä.

Se on biologiaa.

Mutta on ihan hyvä asia jos Yessikat eivät ymmärrä tätä.

Vierailija
18/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nimenomaan ovat niitä todellisia jahtaajia, alun jälkeen. Mies tekee aloitteen, sitten nainen ottaa jahtausroolin kun alkaa pitämään miehestä.

Se on biologiaa.

Hyvä, että joku toinenkin mies ymmärtää tämän!

Vierailija
19/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on biologiaa.

Kertoo vaan siis siitä, ettei minun tarvitse koskaan juosta kenenkään perässä epätoivoisesti :D Onnea vaan valitsemaan jonkun sinua jahtaavista yessikoista, kun sinuun eivät lämmenneet itseään rakastavat ja hyvän itsetunnon omaavat kuningattaret ;)

Vierailija
20/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole parisuhdemateriaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi