Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mistä syystä ette ole ottaneet yhteyttä naiseen ensitreffien jälkeen?

afrodite
26.10.2019 |

Sanotaan, että sinulla ja naisella on ollut ensimmäiset treffit, jotka menivät oikein hyvin. Hän on korkeasti koulutettu ja viehättävä. Et kuitenkaan laita hänelle enää viestiä, tai ehkä laitat jonkun viestin vain tarkistaaksesi, että vastaako hän, ja sitten katoat kuin tuhka tuuleen etkä pyydä häntä enää toisille treffeille.

Millaisia syitä sinulla on ollut, ettet ole halunnut nähdä naista enää uudelleen ensi treffien jälkeen tai ottanut enää yhteyttä?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen ei osannut hyödyntää korkeaa koulutustaan työeämässä.

Vierailija
22/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole parisuhdemateriaalia.

Avaatko vähän, mitä tämä tarkoittaa? Varmasti eri miehille erilaisia asioita, mutta mitä sinulle tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska odotan että nainen itse ottaa yhteyttä. Jos nainen ei laita treffien jälkeen viestiä, niin se on merkki siitä että hän ei ole kiinnostunut.

Naiset jahtaa miestä, josta ovat kiinnostuneita. Turhaa siis. Miehet ottakaakin opiksi, että odotatte naisten yhteydenottoa. Siitä selviää naiset, jotka todella aidosti ovat kiinnostuneita teistä.

Öööh.. naiset eivät jahtaa :D Se on ihan biologiassakin. Miehet jahtaavat.

Minä en ikinä ota itse yhteyttä mieheen ensimmäisten treffien jälkeen, sillä jos mies ei ole se joka jahtaa ja vie tahdin määrin, niin en halua sellaista miestä joka ei ota minua omakseen. Jos mies tahtoo minut, mutta ei tee aloitetta, hän ei ole minulle oikea mies. Haluatko sinä todella naisen joka jahtaa sinua? :D

Naiset nimenomaan ovat niitä todellisia jahtaajia, alun jälkeen. Mies tekee aloitteen, sitten nainen ottaa jahtausroolin kun alkaa pitämään miehestä.

Se on biologiaa.

Mutta on ihan hyvä asia jos Yessikat eivät ymmärrä tätä.

Ei mistä tarvitse jahdata, vain epätoivoiset naiset jahtaavat.

Vierailija
24/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akka saiselvile etten ookkaan autopilottti-kirunki. Huuto naurua räkätti vaan ssaatans

Kirunki xD Kuolen nauruun

Vierailija
25/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole parisuhdemateriaalia.

Avaatko vähän, mitä tämä tarkoittaa? Varmasti eri miehille erilaisia asioita, mutta mitä sinulle tarkoittaa?

Tykky/kevytkenkäinen, kylmä, ilkeä, urakeskeinen, feministi, jne...

Vierailija
26/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei antanut anaalia

Vierailija
27/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse opistoinssi ja luistellut asemaani. Valehtelin kateuksissani käyneeni yliopiston enkä enää kehdannut palata asiaan paljastumisen pelossa.

Vierailija
28/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Naiset nimenomaan ovat niitä todellisia jahtaajia, alun jälkeen. Mies tekee aloitteen, sitten nainen ottaa jahtausroolin kun alkaa pitämään miehestä.

Se on biologiaa.

Mutta on ihan hyvä asia jos Yessikat eivät ymmärrä tätä.[/quote]

Minusta naiset jotka "jahtaavat" ovat jotenkin säälittäviä ja epätoivoisia. En koskaan tahtoisi naista joka tyrkyttää itseään minulle ja muille jossain chateissa jne. Kertoo huonosta itsetunnosta joka on todellinen turn off. Kaikki exäni eivät ole olleet tällaisia, ainoastaan jotkut random tinderimuijat jotka ovat "jahdanneet" minua olen kiertänyt kaukaa ainakin parisuhdemerkeissä.

M41

Vierailija
29/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoi lopussa että ensi kerralla kokeillaan pissi- ja kakkaleikkejä.

Vierailija
30/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on vaikea selittää. Kerran olin treffeillä naisen kanssa joka oli ihan ok, mutta ei vain kiinnostanut enempää. Miksi sitten nähdä enää uudestaan kun ei kiinnostanutkaan tapaamisen jälkeen.

Vierailija
31/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin syy on että olen kiinnostunut vain seksimielessä, ja ekojen treffien jälkeen kävi selväksi että nainen haluaa muutakin eikä seksiä heru ilman muuta yhteistä ajanviettoa.

60-70% naisista kiinnostaa seksimielessä, 1% vakavassa mielessä.

"tai ehkä laitat jonkun viestin vain tarkistaaksesi, että vastaako hän" - tätä en kyllä ymmärrä, jos en aio pitää yhteyttä, miksi tarkistaisin vastaako hän?

M31

Vierailija
32/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen oli kuvissa paljon kauniimpi joten tapaaminen oli sairas pettymys

Vierailija
33/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komea mies ja sain sinulta jo ensitreffeillä sen mitä halusinkin, seksiä. Siirryn nyt seuraavan hunajaruukun äärelle.

Vierailija
34/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akka saiselvile etten ookkaan autopilottti-kirunki. Huuto naurua räkätti vaan ssaatans

Kirunki xD Kuolen nauruun

Kirunki-Oranki 🦧

Vierailija
35/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla ihan oikeitakin ajatuksia ja mielipiteitä kypsiltä miehiltä, mikä oli se syy miksi et pyytänyt naista toisille treffeille? Tai miksi et laittanut naiselle viestiä treffien jälkeen ja vienyt hommaa pidemmälle? :) -AP

Vierailija
36/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait ap jo monta ihan pätevää ja todenmukaista vastausta.

Vierailija
37/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen lähetti ovelleni Savon sanomiin käärityn kuolleen siian, joka oli mätä.

Mikä lehti pitää laittaa ensi kerralla, että lahjani toimii?

Vierailija
38/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli lihava mitä ei profiilissa tuonut ilmi millään tavalla. Pelkkiä kasvokuvia eikä vartalokuvaa.

M32

Vierailija
39/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli lihava mitä ei profiilissa tuonut ilmi millään tavalla. Pelkkiä kasvokuvia eikä vartalokuvaa.

M32

Vierailija
40/57 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32

Tämä. Selfie oli otettu yläkulmasta. Kasvot olivat lääkityksestä turvonneet, eli huijausyritys. Sanoin suoraan, että sairaus inhottaa. Hänellä sen vuoksi myös ”pienet piirit”, ja minulla tahtotila vaikuttaa ja johtaa yhteiskunnallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme