Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-miehen kommentti " Mitä kenkiä sä käytät jos et korkkareita, kumisaappaissako kuljet :D "

Vierailija
26.10.2019 |

Mies mainitsi myös useaan otteeseen että hänen eksänsä oli virolainen ja käytti suunnilleen aina korkkareita. Mainitsin, että töissä käytän siistejä naisten sisäkenkiä ja vapaalla sitten sitä mitä itse haluan. En korkkareita, koska toinen jalkani on aikoinaan murtunut pahasti. Kyllä pitäisi hänen mukaansa silti käyttää korkkareita.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti mies.. Ja käytän korkkareita myös, mutta myös maihareita, tennareita ym.

Vierailija
2/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No unohda tuollainen urpo ja jatka swaippaamista. Kipeät jalat ovat kamalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin on pelkkiä korkkareita ja sitten kumisaappaat. Lenkille lähtiessä ainainen valinnan vaikeus.

Vierailija
5/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan perusteella olisin tinderissä todellinen lahja maailman naisille. 😂

Vierailija
6/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsähtänyt yritys

Vierailija
7/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sille että käytät crockseja, reinoja ja kumisaappaita. Talvisin kuoma-saappaita.

Vierailija
8/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatunut ukkomies kirjoitti:

Tämän palstan perusteella olisin tinderissä todellinen lahja maailman naisille. 😂

Todennäköisesti. Tuntuuko nämä jutut keksityiltä? Miehet tuskin toisilleen sanovat mitään niin typerää kuin naisille. En tiedä mihin se äly katoaa, valuuko se housuihin?

Vierailija
9/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä vastaisin vaan että joo, kumppareissa, mistä arvasit?

Vierailija
10/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarifetsistejä aina riittää. Huomattavasti enemmän kuin korkkareita käyttäviä naisia. Ja aina virolais- ja venäläisnaiset -vetoaminen.

Vierailija
11/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, miksi jätti virolaisen laatunaisensa? Tuliko laatu liian kalliiksi?

Vierailija
12/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti. Tuntuuko nämä jutut keksityiltä? Miehet tuskin toisilleen sanovat mitään niin typerää kuin naisille. En tiedä mihin se äly katoaa, valuuko se housuihin?

En tiedä. Vaikeaa uskoa, että omassa kaveripiirissä olisi yhtään noin hölmöä ja ihsmisuhdetaidotonta miestä. Mutta ne onkin kaikki aviksessa.

Vierailija
13/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpparit ja lypsyemäntähuivi naisella voisi itse asiassa olla hyvinkin seksikästä makuukammarin puolella.

Vierailija
14/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Vi*tu miten tyhmiä ja väsyttäviä miehet ja niiden jutut on.

Vierailija
15/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Vaikeaa uskoa, että omassa kaveripiirissä olisi yhtään noin hölmöä ja ihsmisuhdetaidotonta miestä. Mutta ne onkin kaikki aviksessa.

Kyllä sulla on. Itsekin olet. Vaikka olisitte "aviksessa" (yök)

Vierailija
16/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mullakin on pelkkiä korkkareita ja sitten kumisaappaat. Lenkille lähtiessä ainainen valinnan vaikeus.

Joo vitt'u, koroissa lenkkipolulle.

Vierailija
17/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpparit ja lypsyemäntähuivi naisella voisi itse asiassa olla hyvinkin seksikästä makuukammarin puolella.

Hmm. Nyt kun mietin niin seksipuhelimessa työskennelleenä en muista korkkarifetissejä, mutta kumpparit muistan.

Vierailija
18/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ulkomaalainen ex-miesystäväni tykkäsi naisita korkokengissä, joten käytin sellaisia kyläillessäni hänen luonaan. Hän asui maassa, jossa kenkiä käytetään sisällä aina. Erimielisyyttä syntyi siitä, että hän olisi halunnut minun käyttävän korkkareita ihan aina. Minulla oli tapana kävellä puolen kilometrin päähän kauppaan, ja miehen mielestä taival olisi pitänyt taittaa korkkareissa - myös sikäläisessä 35-40 asteen helteessä, jossa asfalttikin pehmenee. Käydessäni autolla ostoskeskuksessa minun olisi kuulemma pitänyt käyttää korkkareita, vaikkei hän olisi edes ollut mukana. Ja voi sitä irvistelyä ja mököttämistä, kun ilkesin vetää jalkaani käytännölliset ja mukavat jalkineet.

Miehen mielestä korkkarit (hänen mittapuullaan vähintään 8-senttisillä piikkikoroilla) eivät olleet yhtään epämukavammat kuin solmio, jota hänen oli käytettävä töissä. Mutta hänellä oli muutenkin hyvin vahvoja mielipiteitä asioista, joista hänellä ei ollut mitään tietoa tai kokemusta.

Vierailija
19/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo vitt'u, koroissa lenkkipolulle.

Minä mietin jo miten kävis korkkareissa kun yrittäisi päästä muutaman metrin autoon. Ne korot olis uponneet tuonne syksyiseen maahan heti.

Mietin kyllä aina noita amerikkalaisia poliisisarjoja, csi jne. On vauhtia ja vaarallisia tilanteita, ja vitsi ne naiset vaan pärjää niillä jumalattomilla piikkikoroilla.

Vierailija
20/29 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Vi*tu miten tyhmiä ja väsyttäviä miehet ja niiden jutut on.

Vihainen lepakko nähty!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä