Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juomaan houkuttelu ja siitä syyllistäminen

Vierailija
26.10.2019 |

Mitä mieltä olette tästä? Kaverini (miespuolinen) houkuttelee aina radalle ja tarjoaa hirveästi drinkkejä jonka jälkeen seuraavana päivänä syyllistää että olin humalassa ja valittaa rahanmenoa. Miksi joku tekee näin?

Onko teillä vastaavia kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo kokemusta.

Vierailija
2/8 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti? Ostaa kiitollisudenvelkaan "tarjoamalla" sit syyllistää jälkeenpäin "tarjoamisistaan"vrt. "ilmaisia lounaita ei ole olemassakaan/sen lauluja laulat kenen leipää syöt"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti? Ostaa kiitollisudenvelkaan "tarjoamalla" sit syyllistää jälkeenpäin "tarjoamisistaan"vrt. "ilmaisia lounaita ei ole olemassakaan/sen lauluja laulat kenen leipää syöt"

No en kyllä koe olevani mitään velkaa jos kohteliaisuudesta juon eteeni kannettuja drinkkejä. Yksi ystävämme kataa snapsit aina kukkaruukkuun baarissa.

Vierailija
4/8 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo et varmasti koe, mut narsisti kokee, niillä onkin vähän oudompi ajatuksenjuoksu..Ja tuokin sopisi että kannustaa hölmöilemään kännissä että pääsee jälkeenpäin syyllistämään ja häpäisemään sua ja loistamaan itse vieressä parempana ihmisenä mutta joo arvailua vaan, voihan sillä olla ihan muitakin syitä tarjoiluilleen. Itsellä on vaan ollut tollasia kokemuksia eräästä tyypistä, tajunnut vasta jälkeenpäin mihin tämmöset "ilmaaiset"tarjoilut hänen kohdallaan perustuvat

Vierailija
5/8 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo et varmasti koe, mut narsisti kokee, niillä onkin vähän oudompi ajatuksenjuoksu..Ja tuokin sopisi että kannustaa hölmöilemään kännissä että pääsee jälkeenpäin syyllistämään ja häpäisemään sua ja loistamaan itse vieressä parempana ihmisenä mutta joo arvailua vaan, voihan sillä olla ihan muitakin syitä tarjoiluilleen. Itsellä on vaan ollut tollasia kokemuksia eräästä tyypistä, tajunnut vasta jälkeenpäin mihin tämmöset "ilmaaiset"tarjoilut hänen kohdallaan perustuvat

No mitä ne olivat? Halusi päästä itse loistamaan?

Vierailija
6/8 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo et saa tunteaylemmyyttä toiseen ja sitten myöhemmin vaatia aina kun itseään huvittaa vastapalveluksia toiselta (mitä tahansa iloin tahansa), "kun sillon kerrankin tarjosin uslle sitä tai tät ilmaiseksi, muistat varmaan?"sairas kuvio, jos kuulostaa tutulta, älä jää siihen

Vierailija
7/8 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä lähdet ja juot kaiken. Aha.

Vierailija
8/8 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo et saa tunteaylemmyyttä toiseen ja sitten myöhemmin vaatia aina kun itseään huvittaa vastapalveluksia toiselta (mitä tahansa iloin tahansa), "kun sillon kerrankin tarjosin uslle sitä tai tät ilmaiseksi, muistat varmaan?"sairas kuvio, jos kuulostaa tutulta, älä jää siihen

Älytöntä koska heti kärkeen tulee mieleen että hän jäisi minulle jotain velkaa kun kerran minä olen hänen mielikseen niitä juonut. Olo on seuraavana päivänä todella huono ja se ei ole edes oma vikani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi