Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset käyttävät lättäpohjakenkiä? Korkokengät olisivat PALJON kauniimmat.

Vierailija
26.10.2019 |

Pitkät kävelylenkit, urheilu jne on asia erikseen. Silloin tarkoitukseen sopivat kengät kuten lenkkarit ovat paikallaan. Mutta noin muuten: miksi korkkarien käyttäjät ovat niin harvassa?

Kommentit (304)

Vierailija
161/304 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 182cm niin en käytä koska muutun liian pitkäksi korkkareilla.

Mutta harmittaa, kun lyhemmät ei käytä kovin paljon. Menevät nätit korkkarit hukkaan. Toisaalta ymmärrän; onhan ne vaikeet ja epäterveellisetkin kai.

Suomalainen kulttuurikin on kyllä vähän sellainen,  että olet heti epäilyttävä nainen, jos pukeudut liian naisellisesti. Ei täällä oikeen oo sukupuolten välistä romantiikkaa.

Vierailija
162/304 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään korkkareista mutta ei ne yleensä sovi säähän tai päivän ohjelmaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/304 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä käytetä nykyisin missään muuallakaan muualla kuin juhlissa. Tennareissa täällä Keski-Euroopassa  painellaan, niin paikalliset kuin turistit. 

Vierailija
164/304 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko selvinnyt kysyjän sukupuoli?

Vierailija
165/304 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä itse korkokenkiä. Kamalat kapistukset. 

Vierailija
166/304 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liian leveä jalka useimpiin korkkareihin. Nilkkureissa on vähän korkoa. 

Vierailija
167/304 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä käytetä nykyisin missään muuallakaan muualla kuin juhlissa. Tennareissa täällä Keski-Euroopassa  painellaan, niin paikalliset kuin turistit. 

Olisko Baltiassa kuitenkin korkkarit edelleen arkea.

Vierailija
168/304 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu jalkaan jo pelkkä ajatus. 

Vierailija
169/304 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 182cm niin en käytä koska muutun liian pitkäksi korkkareilla.

Mutta harmittaa, kun lyhemmät ei käytä kovin paljon. Menevät nätit korkkarit hukkaan. Toisaalta ymmärrän; onhan ne vaikeet ja epäterveellisetkin kai.

Suomalainen kulttuurikin on kyllä vähän sellainen,  että olet heti epäilyttävä nainen, jos pukeudut liian naisellisesti. Ei täällä oikeen oo sukupuolten välistä romantiikkaa.

Siis korkokengät = romantiikka. 

Vierailija
170/304 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
171/304 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kakkonen, hänellä varmaan on.

Vierailija
172/304 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän korkokenkiä koska haluan. Pidän niiden ulkonäöstä ja ryhtini on parempi niillä kävellessä. En tiedä kauanko niitä pitää käyttää että nämä kaikkien mainostamat terveysongelmat iskevät, itse olen nyt viisikymppinen. Jätän ne korkokengät sitten kun on pakko, en hetkeäkään aikaisemmin.

Ja kyllä osaan pukeutua tilanteen mukaan myös vaikka lenkkareihin tai kumppareihin mutta korot on mulle sekä arkea että juhlaa. Juhliin voin laittaa vaikka 12-senttiset piikkikorot, arjessa on esim. 8-senttiset paksummalla korolla. 

Vierailija
173/304 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat isoja ja pitkiä; eivät halua näyttää miestään pidemmältä. Lättäpohjaiset tennarit niin arkena kuin juhlissa ovat varma valinta.

Vierailija
174/304 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks suomimiehet käyttää linttaanastuttuja, kulahtaneita, saumoista irvisteleviä, hieltähaisevia ja jo kynsisienen valtaamia ronttosia?

Miks he ei käytä tyylikkäitä, aitoa nahkaa olevia, käsityönä valmistettuja, italialaista tyylisuunnittelua hehkuttavia upeita nauhakenkiä? Ja aina kenkälusikan avulla jalkaan. Tuollaiset kengät olisi ilo naisen silmille, kertoisi myös miehen makunystyröistä ja varallisuudesta, fiksuudesta.

Vierailija
175/304 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää korkkarijuttu on vanhojen miesten unelmaa. Missään muualla kuin jossain Venäjällä ei korkkarit ole olleet enää pitkään aikaan muotia. 

Vierailija
176/304 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi katselet suomalaisia naisia, kun muualla naiset ovat naisellisempia? Muuta vaikka Ranskaan tai Italiaan, niin ei tarvitse täällä nyyhkiä.

Ei niille kelpaa pottunokkaiset naisvihaajat. 

Vierailija
177/304 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi katselet suomalaisia naisia, kun muualla naiset ovat naisellisempia? Muuta vaikka Ranskaan tai Italiaan, niin ei tarvitse täällä nyyhkiä.

Eivät nykyajan ranskalaiset tai italialaisetkaan ainakaan arkena missään koroissa sipsuttele vaan korkeintaan viikonloppuna jos ohjelmassa on meno teatteriin tai parempaan ravintolaan.

Vain itäeurooppalaiset käyttävät korkokenkiä paljon. Ei kuulu länsimaalaiseen kulttuuriin moinen.

Vierailija
178/304 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aivan vapaasti pistää ne korkkarit omaan jalkaasi. Naiset eivät ole täällä sinun jalkafetissiäsi varten. 

Vierailija
179/304 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävely lumessa korot jalassa?

Vierailija
180/304 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa naiset elättää itse itsensä, ei tarvitse hoorailla miesten mieliksi ja elatuksen saamiseksi kuten kehitysmaissa, esim. Venäjällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme