Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset käyttävät lättäpohjakenkiä? Korkokengät olisivat PALJON kauniimmat.

Vierailija
26.10.2019 |

Pitkät kävelylenkit, urheilu jne on asia erikseen. Silloin tarkoitukseen sopivat kengät kuten lenkkarit ovat paikallaan. Mutta noin muuten: miksi korkkarien käyttäjät ovat niin harvassa?

Kommentit (304)

Vierailija
141/304 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri lääkäri sanoi, ettei niitä kannata käyttää.

Jep, korkkarimimmit saisi itse maksaa vaivaisenluuleikkauksensa.

Miksei ne miehet, jotka vaativat mimmeiltä korkkareiden käyttämistä?

Ei käy tasan naiset vaativat miehiltä pituutta ja miehet naisilta korkkareiden käyttöä.... "Hmm" 

Pituus hullulle tiedoksi. Seurustelin aikanaan 155cm jätkän kanssa jolla riitti AINA seuraa.

Vierailija
142/304 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kävellyt korkokengillä koko pienen elämäni, 33 vuotta, ei mitään ongelmia koskaan jaloissa. Olen harrastanut aina liikuntaa ja käyn joka kuukausi jalkahoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/304 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen voi onneksi ajatella ensisijaisesti omaa mukavuuttaan eikä sitä, miltä näyttää.

Ja tämän kyllä huomaa

No voithan aina muuttaa/matkustaa Viroon, jos ei kestä katsella. Hyvin näyttäis myös miehillä toimivan mukavuudenhalu,  linttacrocsit tai turvakengät, tennissukat, perseestä kiehnaavat shortsit, joiden päälle karvainen maha liehuvahelmaisen t-paidan alta levollisesti laskeutuu. Terassilla kunnon röllömaha-asento, ja tuoppi kouraan, ja siitä silmämunat pullollaan möllöttämään ohikulkevia teinityttöjä. Niin mukavaa. Ei ahista ollenkaan.

Arvaa vaan kuinka monesti näitä on yritetty työntää joko Venäjälle tai Viroon? Yhdellä viikolla oltiin jo innokkaasti lähdössä milloin Puolaan tai tasa-arvoisemman kuuloiseen Latviaan, ja ei! Vieläkin ovat täällä -.-

Vierailija
144/304 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se että suurin osa naisista kävelee runsaasti päivän mittaan, eikä halua vaivaisenluita tai kääntyneitä varpaita? Googleta esim. Victoria Becham feet jos haluat nähdä mitä korkokenkien liikakäyttö tekee jaloille.

Suomalaiset naiset ovat järkeviä, ahkeria ja tiedostavat että omasta hyvästä olosta kannattaa pitää huolta. Typerä aloitus sinulla, selkeä provo. Ne alkavat aina jotenkin: MIKSI suomalaiset miehet...MIKSI suomalaiset naiset...

Vierailija
145/304 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mukavuus ensin

Vierailija
146/304 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytäntö ratkaisee. Korkkari voi aiheuttaa haittoja ja kipua heti. Ja lenkkarilla pääsee nopeammin pakoon, jos joku hiippari näkyy.

Vierailija
147/304 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, en ole koskaan käyttänyt korkokenkiä enkä tule käyttämään.

En pukeudu yhdenkään miesoletetun takia, en ole hullu!

Totta kai ajatteln omaa terveyttäni ja hyvinvointiani aina ensin. Olen itselleni se tärkein ihminen maailmassa, omassa kropassani joudun elämään koko elämäni ja siitä aion pitää mahdollisimman hyvän huolen.

Miksi miehet ei hoida ja hoidata hampaitaan?  Keltaiset ja mustat tyngät suussa on kamala näky  - puhumattakaan hajuhaitasta - saati että sellaista päästäisi lähelleen.  Tämä on terveydelle jopa vaarallista mutta siitä viis veisataan. Paljon suurempi kosmeettinen haitta on hammassohlot ja puuttuvat hampaan kuin lattapohjakengät. 

Vierailija
148/304 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla oli tällä viikolla korkokengät töihin tullessa ja nauroin ääneen, kun ne näyttivät niin vanhanaikaisilta. Korkokenkänilkkurit on niin mummot ettei mitään rajaa.

Vierailija
149/304 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sä ap just niitä korkkareita, jos kerran tykkäät. Muiden pukeutuminen ei sulle kuulu. Oletko henkisesti 5v muutenkin?

Vierailija
150/304 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa on tilanteet, että kyseisille kengille on käyttöä. Ne ovat ennimmäkseen juhlakengät. Tietty jos haluaa jalkansa kipeäksi, niin silloin ihan vapaasti. Kengät valitaan kyllä vallitsevan sään, ja omien mieltymysten mukaan. Ei sen perusteella, että jollain satunnaisella urpolla on kenkäfetissi.

Vierailija
151/304 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverilla oli tällä viikolla korkokengät töihin tullessa ja nauroin ääneen, kun ne näyttivät niin vanhanaikaisilta. Korkokenkänilkkurit on niin mummot ettei mitään rajaa.

Mutta en siis suinkaan päin naamaa vaan istuin autossa ja näin hänen klompsottelevan niillä kohti työpaikan ovea.

Vierailija
152/304 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksköhän, ajattele itse!

Vierailija
153/304 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät ovat surkein keksintö maailmassa ja itse ihmettelen enemmän sitä, kuinka paljon niitä yhä tänäkin päivänä käytetään.

Vierailija
154/304 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pilannut jalkani korkokengillä ja en voi enää käyttää niitä. :/

Vierailija
155/304 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on loskakeli liukasta kävellä.

Maksaako mies jos tulee murtumia?

Vierailija
156/304 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ole tainnut paljon Suomen ulkopuolelle matkustaa muihin länsimaihin? Ei länsimaissa nykyään käytetä korkokenkiä edes viikonlopun vietossa poislukien Britannian WT-typykät.

Vierailija
157/304 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeämpää mukavuus ja kehon hyvinvointi. En halua rääkätä jalkoja. 

Vierailija
158/304 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kielsi multa korkokenkien käytön, mikä on oikein hyvä, koska nyt mulla on hyvä syy käyttää ainoastaan matalakantaisia kenkiä, joissa on tilaa varpaille.

Vierailija
159/304 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole edelleen kevät eikä loskassa voi käyttää

Vierailija
160/304 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kenkiä siksi, että muilla olisi jotakin kaunista katsottavaa. Käytän kenkiä jalkojeni suojana. Jos et tykkää siitä, miltä ergonomiset kengät näyttävät, laita silmät kiinni tai katso muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme